21 Nisan 2014 Pazartesi

Teyzemi sikerek milli oldum - Sex Hikaye

merhaba ben anakaradan abdullah.yasim ** 1.72 boyundayim.teyzem 34 yasinda dolgun memeli koca kalcali bakimli super bir kadin teyzem songul. bir gun okula sabah giderken baybay demek icin asagiya indim teyzem bizim evim asagisinda oturur.kapiyi caldim acti.sarilirken bir elimi memsine koydum ve hafif hafif caktirmadan sikmaya basladim.sonra baybay dedim servise bindim.lisede oldugum icin saat 4.30da eve geliyorum.baktim annem evde yoktu teyzemin zilini caldim.kapiyi acti gel dedi.kuzenlerim evde yoktu anneannemgile gitmislerdi.bende ne zmandir firsat kolluyordum.fursat bu firsat dedim.eleme yolunu aradim ama frikik vermiyodu.yarim saat sonra ben banyo yapcam dedi.tmm dedim.banyoya gitti. kapiyi kilitleme sesi geldi.hemen kalktim delikten bakmaya.ben delikten bakarken bide baktim ami gozukuyor.bakarken istem disi bir ses cikardim.o anda delikte teyzemle goz goze geldik.hemen kapiyi acti.kacamadim dondum kaldim.ne yapion burda deid sertce.bisey diyemedim ama teyzem ciplakti.bunlari enistene annene solicem dedi o zmaan ne yapcan bakalim dedi.muthis bi yalvarmayla solemesine ikna ettim.hmm dedei tmm solemicem ama bir sartla dedi. ne sartin var deedim.amini isaret ederek bunu goruyon dimi dedi.evet dedim.onu memnun edersen solemem dedim.dusunmeden kabul ettim.gel iceri dedi banyoya sikcen bni.hemen bni soydu.15 yasinda oldugum icin yaargim 11 santimdi.dalga gecmeye basladi cok utndim.enisteninki o kadar buyukki seni bile hamile birakir dedi.bi an sikmekten vazgectigimi solemdim dalga gecince moralim bozuldu deedim.sen bilin dedi hayatin yanar.tekrar kabul etmek zrnuda kaldim.ver bakalim bamyani dedi ve agzina aldi. yalamaya baslayinca ilk defa yaptigim icin kendimi tutamadim ve nasi olduysa o sirada sidigim geldi.agzina isememek icin zor tuttum kendimi ve yetr dedeim sokcam artik.ne o lan isiyodun az daha dedi. yok ddim ne alakasi var .hadi ordan dedi hissettim.tmm neyse dedim hadi sikisek dedim.klozete fayanarak onumde domaldi.bak amima sok arkadan dedi yapabilin dimi ln dedi.evet dedim.soktum.lan dedi isemi!
yecen ha hamilede birakma sadece sikcen bosalabilion mu dedi.tabiki deidim.tmm dedi bosalacagin zaman haber ver.tmm dedim ve gitgel yapmaya basladim.cok zevkli biseydi ve teyzem dalga gecmeyi birakmis inliyordu. aferin lan ogrendin dedi evvt dedm.yaklasik 5 dk sonra bosalacagimi soledim.sakso cekerek bosaltti.sonra alayci bi sekilde ne o lan dedi 5 ddkda bosalmami olur erken bosaldin dedi.sende iyice bosmussun erken bosalion kariyi men-mnun edemen sen dedi ve beni disari cikartarak banyosuna devam etti.bende caresiz tv izleye gitim.banyodan sonra yanima geldi ve lan bamyan nasi bni begenmis mi dedi evt dedeim glerrek.ben seni begenmedim ufacik sikin var bi ise yaramn dedi diya bni asagilayarak.iyi sikebilsen daha cok yapardik senle dedi ama sen adam olman bu sikle dedi.uzuldum ama belli etmedim.sabhki meme elleme olayinida unutmadim dedi.ama bise demedim diye bni salak sanma dedi.ve mutfaga gitti sakin pesime gelme otur tv izle dedi annen gelene kadar.
EVET ARKADAsLAR BENiMDE HiKAYEM BU KADAR.PEK GuZEL OLMSASADA TEYZEMi SiKTiM.KiMiNEGoRE PiSLigiM.KiMiNE GoRE oRNEK ALINACAK Kisi.OKUDUGUNUZ iciN

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder