21 Nisan 2014 Pazartesi

Sikisken seksi karim - Seks Hikayesi

Karima, Artik seni eskisi gibi yapamiyorum. istersen baska erkelerle yapabilirsin dedigimde, Ben o is coktan beri yapiyorum zaten demez mi?… 55 yasindayim ve benden 15 yas daha genc olan guzel karimi son zamanlarda doyuramadigimin farkindaydim. Karim daha sonra kendisini baska birine nasil yaptirdigini oturup bana ayrintili bir sekilde anlatti. Birkac ay once, ayakkabi almak icin girdigi dukkandaki tezgahtar oylesine hosuna gitmis ki, derhal kadinligi sulanmis. Bir cok ayakkabiyi begendigi halde tezgahtara surekli yeni kutular indirtiyor, olmadik bahaneler uydurup degisik modeller istiyormus. Tezgahtar her ayakkabi degistirisinde egilince karim hafifce bacaklarini aralayip ona beyaz baldirlarini gosteriyormus. Tezgahtarin da eli ayagina karisiyor, bir yandan karima ayakkabi begendirmeye calisirken, ote yandan da baldirlarini dikizlemeyi ihmal etmiyormus. Karim bir ara bacaklarini oyle bir ayirmis ki, tezgahtar kirmizi kulotunu rahatlikla gorebilmis. Artik is cigirindan cikmis; tezgahtar karima ayakkabi giydirirken artik resmen ayaklarini oksuyormus. Oyunun fazla uzadigini gorunce de, ayakkabilardan birini sardirip parasini smis, ardindan dukkandan cikip evin yolunu tutmus.
Bir iki dakika sonra pesinden nefes nefese kosan birinin farkina varmis karim. Geriye dondugunde tezgahtarla burun buruna gelmis tabii. Tezgahtar karima yanasip Hanimefendi, bizim depoda baska cesitlerimiz de var. Dilerseniz size onlari da gosterebilirim demis. Karim gulumseyerek delikanlinin pesine takilmis. Az sonra tezgahtarla beraber dukkanin arka sokagindaki depoya gelmisler. Tezgahtar geriye donup karima sarilmis ve vakit kaybetmeden elini eteginin altina daldirip kulotunu hizla asagi indirmis. Karim zaten buna dunden raziymis. Arkasini delikanliya donup etegini yukari dogru kaldirmis. Karimin kalcalarini goren tezgahtar delikanli dimdik sertlesen sikini karimin kadinligina dayayip icine dogru itivermis. Yaragi bir cirpida karimin icine kaymis ve onu hizla yapmaya koyulmus. Karimin dedigine gore, benim kendisini ilk evlendigimiz yillardaki gibi hizli yapiyormus delikanli. O yuzden ikisi de nefes nefese, kan ter icinde kalmislar. Birden depoda cocuk sesleri duymuslar. iki uc cocuk onlari seyrederek gulusuyorlarmis. iclerinden biraz buyuk olani, Bakin kopekler gibi sikisiyorlar diye bagirinca, tezgahtar basini geriye cevirip, Defolun picler, yaniniza gelirsem sizi de boyle sikerim diye bagirmis. Buyuk olan cocuk da, Nah sikersin. Babam seni yakalarsa aynen boyle siker diye bagrisarak kacismislar. Karim elleri duvara dayali, baygin gozlerle, Devam et!… Durma… Birak simdi cocuklarla ugrasmayi da isimize devam edelim… demis. Bunun uzerine tezgahtar delikanli karimin kalcalarina daha siki sarilip onu duzmeyi surdurmus. Karim duzulmekten oylesine cok zevk almis ki, zaman zaman basini geriye cevirip delikanlinin dudaklarini opuyormus. Nihayet her ikisi de bosaldiktan sonra rahatlayip yere cokmusler.
O gunden sonra karim surekli olarak tezgahtar delikanliyla bulusup kendini ona duzduruyormus. Karimin anlattiklari bana doping gibi gelmisti. Tezgahtarla duzusmesini anlattikca aletim kabarmisti. Fermuarimi acarken karima soyunmasini soyledim. Karim bir saniye icinde kulotunu cikarip onumde domalmisti bile. Bembeyaz got yanaklarina yapisip aletimi kadinligina yerlestirip icine daldirdim. Demek ki artik benim de bir ortagim vardi. Karim arada bir ona gidip kendini duzduruyordu. Arkasinda gidip gelirken karima bunu soyledigimde o zevkten hickirarak, Evet kocacigim, karini duzduler. Hem de cok genc bir cocuk onu defalarca becerdi diye cevap vermisti. Aletimi icinde oynatirken, Tezgahtar kalcalarini seyrederken kim bilir ne kadar zevklenmistir diye sordugumda, Karini pompaladi durdu kocacigim. Onu yedi yedi de bir turlu bitiremedi diye cevap vermisti. Bu konusmalar beni iyice doruga cikarmis, aletim sopa gibi sertlesmisti. Yillardir boylesine sertlesmemistim. Nefes nefese kalmistim. Duzmeye devam ederken karimin kulagina egilip, Tohumlarini da icine akitti mi karicigim? Anlat kocana guzelim… deyince, karim titreyen sesiyle, Evet erkegim… Genc adam karini defalarca spermleriyle doldurup aldigi zevkten titredi. Onu zevk doruklarina cikardi karin. Oh Tanrim!… Ben bir orospuyum… Bana orospu diyebilirsin artik… dedi. Ardindan da hickirarak aglamaya basladi. Karimin yaptiklarindan rahatsiz oldugunu, zevk almis olsa bile simdi vicdan azabi duydugunu anlayarak bir an durdum. icinden cikmadan uzanip sirtini optum bir sure. Elerimle de memelerini oksuyordum. onemli olan senin yeniden dogmus olman hayatim. Seni kim duzerse duzsun, kac kisi yaparsa yapsin. Sen yine benim biricik karimsin diyerek onu sakinlestirmeye calistim. Soylediklerimi duyan karim pelte gibi gevsemis, yere yayilmisti. inler gibi, Ah kocacigim, sen cok iyisin. Baska birisi olsa bu durumda karisini evden kovar, bosamaya kalkar. Halbuki sen, ne kadar da anlayislisin… dedi. Boynunu ve sirtini opmeye devam ederken, Sen benim yirmi iki yillik !
karimsin. istersen cumle alemle duzus, yine seni bosamam. Seni her halde kabul ederim cicegim. Hem farkinda misin, anlattiklarin beni ne kadar tahrik ediyor? Nasil da sertlestim birden? dedim. Karim icinde aletimi hafif hafif oynatirken inlemeye, bu sefer zevkten hickirmaya baslamisti. Karim ikinci orgazmini yasarken, ben de uzun zamandir tatmadigim bir zevk sarhosluguyla icine bosaliyordum.
Ertesi gun kahvalti ederken, karima delikanliyi eve getirmesini soyledim. Karim bunu duyunca cok sevinmis, cilgin gibi boynuma sarilirken, Hemen bu aksam olur mu? diye sormustu. Pijamamdan sertligi iyice belli olan aletimi zevkle oksarken, Tabii, hemen getir onu… dedim. Aksam delikanliyla elele eve geldiklerinde heyecandan yuregim agzima gelmisti. Zafer gercekten bir hayli yakisikliydi. Esmer, atletik vucutlu, siyah kisa sacli, heyecanli birsiydi. Heyecanli, daha cok endiseli oldugu her halinden belli oluyordu. Karim, Onu bize gelmeye cok zor razi ettim. Hele senin evde oldugunu duyunca oyle bir direndi ki gormeliydin dedi. Zafer’e bir sigara ikram ettim. Ben de onun kadar heyecanliydim elbette. Kanepede yanina otururken, Ne var bunda endiselenecek? Biz modern bir aileyiz. Karima zevk verenleri tanimak benim de hosuma gider dedim. Delikanlinin biraz rahatladigini goruyordum. simdi gozlerini, yemek masasini hazirlayan karima dikmis, bakislariyla yemege baslamisti bile. Yemekten sonra ucumuz birlikte yatak odasina gecince, karim soyunmaya basladi. Zafer’e donup, Belki benden rahatsiz olursun. istersen disari cikayim dedim. Zafer kolumdan tutup Yok dayi, madem zevk aliyorsun, burada kalabilirsin. Kal da gor karini nasil duzuyorum dedi. Vakit gecirmeden karimi yataga sirtustu yatirip bacaklarini omzuna aldi ve onu adeta iki buklum yapti. Kocaman aletini de kadinligina daldirip dikis makinesi gibi duzmeye basladi. Karim aldigi zevkten dislerini sikmis, boguk sesle cigliklar atmaya calisiyordu. Genc adam gercekten cok hizliydi, ben onun yaninda kagni arabasi gibi kalirdim. Karimin gozumun onunde duzulmesi oylesine hosuma gitmisti ki, aletim olaganustu sismis, sertlesmis, sancimaya baslamisti. Zafer’in isini bir an once bitirip karimin uzerinden kalkmasini sabirsizlikla bekliyordum. Nihayet biraz sonra, delikanli kasilarak spermlerini karima bosaltip cekilir cekilmez pantolonumu cikartip, karimin bosalan yerine yerlestirdigim aletimi kadinliginin derinliklerine daldirdim. Zafer, Hadi dayi iyisin, daraci!
k deligi senin icin genisletip bir guzel yagladim. Bitir bakalim isini dedi. Ben karimin icinde zevkle gidip gelirken birden kalcalarimin oksandigini hissederek irkildim. Zafer, Yahu dayi senin paket de fena degil hani diyerek oksamaya devam ediyordu. Anlasilan karimin genc arkadasi kicima goz koymustu. Birden, cek elini!… diye bagirdim. Zafer, Tamam dayi, bu sefer olmazsa olmasin. Bir baska sefere deneriz dedi. Oglanin hareketleri hosuma gitmemisti. Aletim bu tatsizliktan dolayi neredeyse porsuyecekti. Zor bela karimin icine bosaldim. Sinirlenmistim, kalkip banyoya gittim. Banyodan donerken, karinin hafif sesle ciglik attigini duydum. Yatak odasina girdigimde, Zafer karimi dort ayak pozisyonuna getirmis, kadinligina uc parmagini sokarak genisletmeye calisiyordu. Karim arada bir itiraz edince de baldirlarini, kalcalarini cimdikliyor, tokat atiyordu. Nerdeyse butun elini sokacakti karimin o guzel kadinligina. Karim duydugu acidan yuzunu burusturuyordu. Zafer simdi de dorduncu parmagini sokmustu. Karim aciyla karisik zevk aliyordu. Benim geldigimi fark eden delikanli, Goruyor musun dayi, karinin amina elim sigiyor. Sen en iyisi onu bir ata siktir de atesi sonsun dedi. Oglan gittikce kabalasiyordu. is zevk alma boyutun coktan gecmisti. Karimi ona duzdurdugum yetmezmis gibi bir de hakaret ve kabaliklarina katlanamazdim. Dolaptaki tabancami aldim, dogruca Zafer’in yanina gittim. Kalk ulan ayaga!… dedigimde, elimdeki tabancayi goren delikanlinin akli cikmisti. Yuzu bembeyaz olmustu. Karim inliyor, Zafer’in biraz once elini sokmaya calistigi kadinligini ovusturarak, korku dolu gozlerle bana bakiyordu. Zafer durumu anlamisti, hizla giyindi ve aninda evden firladi… Kapiyi kilitleyip yatak odasina geri dondugumde, karim yatakta beni bekliyordu. Yanina uzanirken, Bir daha duzusecegin erkekleri dikkatli sec… dedim. Karim dudaklarima yumulurken, Sen bir tanesin hayatim!… dedi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder