21 Nisan 2014 Pazartesi

uvey annemle sevisiyorum - Sex Hikayem

Ben azra, size uvey annem lena ile yasadiklarimi yaziyorum. babam uc sene once ingiliz lena ile evlendi. ben basta alisamasam da sonralari kaynastik babam is icin sehir disina gitmisti bende lena ile evde kaldim. lena turizm sirketinde ust duzey yoneticilik yapiyordu ben babamin bana verdigi kartin limitini bayagi asmistim. babam ekstre yi gorunce bana bayagi kizacakti lena isten erken gelmisti oturup konusmaya basladik. faturayi gosterdi baban sana cok kizacak dedi bende evet dedim bendeki para kapatmaya yetmiyordu. bana istersem faturayi odeyecegini soyledi ama benden bir istegi vardi tamam yaparim dedim oda iyi dusun ok ne istiyordun dedim. bana beni didemle sevisirken gordugunu soyledi ben sok oldum ama bir seferlikti dedim elimi tuttu bende istiyorum dedi. olmaz deyip odama ciktim yataga oturdum odama geldi basimi ellerimin arasina almis dusunurken yataga oturdu bana benden hoslandigini ingiltere de bunun normal oldugunu soyledi saclarimi oksadi cenemden tutup dudaklarimi optu beni opmesi hosuma gitti elini bacagimin ustune koydu yuzumu opmeye basladi cok yavas olarak elini vucudumda gezdirdi yataga yattim dizlerimi kendime dogru cektim badimin altindan karnimi oksuyordu dizlerimi kendine siper yapti ellerini badimin altindan sokup vucudumu oksuyordu ayaklarimi dizlerinin ustune koydu pijamami yavasca biraz cekti kalcalarimi oksuyordu yavasca beni azdiriyordu pijamami cikardi bacaklarimi oksamaya devam ediyordu dizimden opup gobegime cikti oradan yalamaya basladi yavasca amima indi parmaklari ile masaj yapmaya basladi ben goguslerimi oksayip inlemeye basladim dilini sokup yalamaya basladi ben daha hizli inliyordu ellerini kasiklarima degdiriyor hizlica amimi yaliyor dilini icime sokuyordu o kadar guzel yaliyordu ki ben dayanamiyordum ondan kurtulmak istiyordum carsaflari sikiyor ciglik atiyor bir o yana bir bu yana gitmeye calisiyordum ama lena elini gobegimin ustune koymus kurtulmama izin vermiyor amimi isirmaya basladi lena ayagimi kaldirip karnima dayadi elleri ile sikica tutuyor amimi disleri il!
e deliyordum ben zevkten acidan bagiriyor orgazma ulasiyordum bir ara agzini amimdan cekti ben o an rahatlayip derin bir oh cektim ama aldigim zevkin tarifi yoktu tekrar amima agzini dayadi bu sefer acitmiyor do sadece yaliyordu ben saclarini oksuyor diger elimle gogus uclarimi sikiyor inlemeye devam ediyordum bir ara duvardaki saate baktim geleli 20 dakikayi asmisti lena o zamandan beri amimi emiyor beni defalarca bosaltmisti lena yine hizlandi bu sefer basini iki elimle tutup amima dayadim iyice bastirdim kendime bes dakika daha vahsice yaladiktan ustumden kalkti beni yan cevirdi popomu oksadi badimi cikardi beni yuzustu yatirdi elleriyle kalcalarimdan tutup popomu olabildigince acti elleri ile oksamaya basladi bir elini kalcamin altindan gecirip amimi oksamaya basladi. ben inleyip devam et diyordum beni oyle oksamasi beni deli ediyordu ben zevkten yastiklari isirmaya basladi daha hizli sekilde oksamaya parmaklama ya basladi ben de elimi uzatip onunla birlikte amimi oksamaya basladim sirtimin ustune cikmis ciplak gogusleri belime degiyordu ben ellerine bosalmis orgazma ulasmistim ama o beni oksamaya devam ediyordu elini en sonunda amimdan cekti parmaklarini agzima soktu bende istahla yaladim yanima uzanip pantolonunu cikardi bacaklarinin arasina girip boynunu yalamaya basladim dudaklarini opup agzina amimi verdim deli gibi yalamaya basladi ellerimi duvara dayadim iki eli ile beni sikica tutmus amimi yaliyor isiriyordu ben zevkten bagirtiyor hadi diyordum bes dakika beni oylece yalayip bosaltti ben egilip dudaklarini opmeye basladim hadi kucugum diyordu onun bana yaptiklarini yapmaya basladim iri goguslerini agzima aliyor emiyor isiriyordum yavasca gobegini yalamaya basladim oradan kasiklarini isirmaya basladim lena inlemeye basladim amina yonelip emmeye basladim dislerimle dudaklarini cekip birakiyor ufak isiriklarla onu bagirtiyor dom onun gibi sert ve hizlica emiyor isiriyor onun bagirislari beni zevke getiriyor dahada hizli sekilde yaliyor dom onu boyle devam ettikten orgazma ulasmis agzima zevk su!
larini bi!
rakmisti yavasca yukari cikip goguslerini emmeye basladim beni kendisine cekti dudaklarimiz birlesti opusmeye basladik elini amima degdirip oksamaya basladi ben dudaklarina yumulmus birakmiyordum butun gun oylece devam ettik artik her istedigimizde beraber oluyoruz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder