21 Nisan 2014 Pazartesi

TuRBANLIYI DuZDuM…… - Sex Hikayesi

Merhaba degerli sikis hikayesi  okurlari  ben tolga bu yasanmis konu gercektir. ve evli 26 yasindaki zeyneple,sizlere kendim ve zeynep hakkinda bilgi vereyim.ben 1,80 boyunda bugday tenli etrafta begenilen birisiyim hikayemin kahramani zeynep oda 26 yasinda bir cocugu olan turbanli 165 boylarinda hafif kilolu guzel kalcasi olan gogusleri daha diri ve dolgun turbanli olmasina ragmen cok seksi albenisi olan biri, konuya geceyim sizleri sikmadan benim antepte pastanem var birgun zeynep kocasiyla oturup biseyler yediler ve ben o an bu kariyi sikerim dedim baktim bana guluyor kocasina caktirmadan bunlar yiyip icip gittiler ama ben emindim zeynep tekrar gelecek aradan 2-3 gun gecti bir baktimki ogluyla geliyor oturdu biseyler ikram ettim konustuk tanistik kocasinin sehirler arasi yuk tasiyan sofor oldugunu anlatti. ondan hoslandigimi soyledim ilk baslarda cekingen davransada, daha sonra konusarak heyecanini giderdim numarasini aldim ve tlfnda 1 hafta kadar konustuk artik yavas yavas seks konusmalarimiz basladi onu stedigimi soyledim once olmaz yapamam felan dediysede alttan girip ustten cikip bunu ikna ettim ama nasil olacakti birgun beni aradi ve esinin evde olmadigini soyleyip gelip gelemeyecegimi sordu bende olabilir dedim saat 8 gibi tarif ettigi eve geldim iceri girdigimde cok heyecanliydi birazdan yiyecegi yarak yuzundenmi yoksa korkudanmi anlayamadim,ust kata ciktik kahve yapti icti konustuk cok heyecanli oldugundan direk sekse baslamak istemedim biliyordum nasil olsa sikecektim biraz muhabbet ettik kocasinin ona yeterli ilgiyi gostermedigini sadece kendi isini gorup uyudugunu, 5 yildir evli oldugunu fakat kocasinin sadece 2-3 defa orgazm yasattigini baska kadinlarla olan iliskisini yakalayip ama sirf yuvam yikilmasin diye katlandigini maddi manevi eksik biraktigini anlatti bu konusmalar snunda cebimden bir miktar para vermek istedim ama kabul etmedi ama ben evden cikarken cebine zorla sikistirdim. sonra yatak odasina gectik ustunu cikardiginda benim icin hazirlik yaptigi belliydi siyah ic camasirlari!
vardi ve geceligini giydi usulca yaklasip opmeye basladim daha sonra atesli bir sekilde opusmeye basladik ve ben o an anladim bu kadinin gercekten sekse ac oldugunu dillermiz birbirmizin agzinda geziniyordu bunu yataga yatirdim. once ben basladim bunu ayaklarindan basladim opup yalamaya baldirlarina geldim tam amcigina geldigimde pas gecip karnina dogru ilerleyip gobegini yaladim sonra o muhtesem goguslere geldi sira inanin bu gogusleri satlerce yalayabilirdim yaladikca diklenen gogusler daha fazla azdiriyordu beni arada ufak isiriklar atiyordum tam boynuna geldigimde elimi amcigina goturdum acayip islanmisti 2dk surmeden onu oylece operek yalayarak elimle bosalmasini sagladim ilk defa bir kadin altimda bukadar sarsilarak bosaliyordu ama ben daha yeni baslamistim. amcigina dogru ilerleyip yalamaya basladim ve zevk sularinin kalanini ictim dilimi icine her soktugumda bana erkegim kocacim demeye basladi sen benimsin birakmam artik diyordu amcigini hem yaliyordum bir elimlede muhtesem goguslerindeydi artik pozisyon degistrme zamani gelmisti ikimizde uzandik yataga onun amcigi benim agzima benim yaragimda onun agzina gelecek sekilde hemen yeri gelmisken benim yarak oyle abartmayacagim 14cm boyunda biraz kalindir benimkini agzina aldiginda acemi oldugu belliydi ama yinede tarif ederek ona nasil yapacagini anlatmaya calistim ve zamanla alisti ve cok guzel oldugunu soyledi bu sekilde ben onun agzina bosaldim ve bir sure sora onu yine dilimle zevke getirdim bu artik yataklari parcaliyor cigliklar atiyor zevkten ust kattakiler kesin duymustur diye tahmin ediyorum, sira geldi o guzel amciga benim kucuk tolgayi yerlestirmeye zevk sivisindan kayganlasan zemine yinede zorlayark girdim. cunku inanilmaz dar bir amcigi vardi 1 cocuk sahibi olmasina ragmen yavasca icine girdim ve artik tempo zamaniydi ihhh ayyhhh diye sesler cikarmaya basladi sirtima tirnaklarini gecirdi ben 2 yi o 3u bu sekilde geldik biraz dinledndikten sonra gotunden sikmek istedigimi soyledim gunah oldugunu ve daha once evlenmedende sevgilisinin ya!
pmak iste!
digini izin vermedigini kocasininda cok istedigini hatta ona ne istersen alayim ama bir defa gotten sikeyim deyip yinede vermedigini soyledi ama bana dayanamayacagini biliyordum biraz daha dil dokerek acimayacagini yavas girecegimi soyleyerek ikna ettim, once gotunun temiz olmasina bakarak biraz yaladim elimlede oynayip gevsettim evde kremi varsa getirmesini istedim getirdigi kremi alarak bunun gotune orta parmagimi gecirerk genisletmeye calistim cok dar olmasindan direk yaragi alamayacagini biliyordum baktim artik gevseyip zevk aliyordu sanrim aci duymuyordu,artik siranin benimkinde oldugunu dusunerek yuz ustu cevirip dombalttim ilk defa gotten yarak alacagi icin cok heyecanli oldugu her halinden belliydi sikime krem surerk ufak delige dayadim basini sokmusken irkildi ve vazgecmek istedi ama sikica kavramistim belinden biraz sabirli olmasini istedim ve hizli nefes alip vermeye basladi 2cm daha girdirdim biraz bekledim ve birden hepsini kokune kadar soktum ahhhhhh diyebir ciglik attiki anlatamm hayvan kopek hani yavas yapacaktin cikarr diye bagirmaya basladi.( ) ama birakan kim o sekilde biraz bekledikten sonra git geller basladi aci dogal olarak zevke donustu ve cok mutlu oldugu cikardigi seslerden belliydi bu sekilde devam ederken ellerimle goguslerini hoyratca sikip arada amcigini elliyordum ve parmaklarimida amcigina sokuyordum cok cok mutluydu askim bitanem sen benim gercek kocamsin artik demeye basladi ve ben artik yavas yavas geliyordum icinemi bosalayim dedigimde hayir amcigima bosalmani isstiyorum dedi ve tekrardan amcigina sokmaya basladim ve buyuk bir sarsintiyla ikimizde ayni anda bosaldik cok mutluyduk benimki icinde kalarak ustune yigildim 5dk o sekilde kaldik seksin bu kadar mutluluk verecegini dusunemiyodum demeye basladi bunu haftada birkac defa deneyebilecegimizi soyleyip artik sen benim kocamsin diyordu turbanli kadin sonra dusa grip biraz sevistik sicak su altinda aynadan baktigimda sirtimdaki tirnak izlerini gordum bana bakarak ozur diledi kendimi bir an kaybettim dedi onemli olmadi!
gini soyl!
esemde yuzu kizarmisti,banyodan ciktik gece benim koynumda misil misil uyudu sabah kahvaltimi yapip beni evden opucukle ugurladi tabi yanimda bir parca hatirasini alarak  kocasi ne zaman is icin biyerlere gitse ben hep kocasinin bosalttigi yatakta deliler gibi karisini sikiyorum…    bu animi okudugunuz icin tskler antep ve cevresinden benimle iletisime gecmek isteyen butun bayanlar msn adresimi ekleyebilirsiniz belki birgun sira sizede gelir..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder