21 Nisan 2014 Pazartesi

Evli Kadini Siktim - Sikis Hikayesi

Bu anlatacagim gercek bir olaydir.Evlenmistim. Dugunden hemen sonra yeni esimle balayina ciktik. Ege sahilinde guzel bir otelde bir hafta gecirecek ve istanbula donecektik. Evlenmeden once benim iliskilerim olmustu fakat karim bakireydi. ilk gece kendini cok kasti, ben de fazla ustune gitmek istemedim. ikinci gece karimin once vahsice saten geceligini parcaladim, sonra da kizligini bozdum. ucuncu gun karimin sancilari nedeniyle sevismedik. Sevismenin tadi damagimda kalmisti. Dorduncu gun karimla otelin havuzuna gittik. Havuzda bir turist kafilesi vardi. Biz de otelin hemen yanindaki plaja gittik. Ucsuz bucaksiz plajda tek tuk insanlar vardi. Plajin hemen arkasinda da zeytinlikler… Biraz denize girdik. Sonra guneslenmeye basladik. Karim gozlerini kapamis yatiyordu, ben de etrafi kolacan ediyordum. Biraz sonra bir minibusle 18 yaslarinda tesetturlu genc bir kizla sari biyikli 25 yaslarinda bir adam 20 metre kadar otemize geldiler. Sonra zeytinlikte kayboldular. Biraz sonra o tesetturlu genc kiz, lolita mankenlere tas cikartacak vucuduyla sadece beyaz kulotu ve sutyeniyle ortaya cikti, adam da yanindaydi. Kiz sarisin, cilli, zayif ve uzun boyluydu. Biraz Tugba unsali andiriyordu. Denize girip ciktilar. Kiz denizden donerken muhtesem ucgeni belli oluyordu, adeta cilgina donmustum. Kiz arkasini donerek sutyenini cikardi, elleriyle goguslerini kapatarak tekrar denize girdi. Denize girince ellerini goguslerinden cekmisti, denizin goguslerini kapattigini dusunuyordu ama dalgalar vurdukca butun guzelligi ortaya cikiyordu. Ben olanlari caktirmadan hayretle izliyordum. Karimsa coktan uyumustu. Aradan yarim saat gecti. Adamin cep telefonu caldi, guneslenen kiza hadi kalk gidiyoruz dedi. Kiz omzunu silkiyordu. Adama besbelli kizi ikna edememisti. Adam bana yardim ister gibi bir el isareti yapti. Ben de kalkip adamin yanina gittim. Birader, biz buranin koylusuyuz, yeni evlendik. Benim bir sehre gitmem gerekiyor. Buralar biraz issiz. Eger siz de buradaysaniz, karimin da kalmasina izin verecegim.dedi. Ben de Tabii, ta!
bii. Biz de yeni evlendik. karinin keyfini bozma. Hadi git gel.” dedim. Adam gitti. Ben de yerime donup karimi uyandirip Basina gunes gececek. diyerek odaya gonderdim.
Sonra gunes yagini alip lolitamin yanina gittim. Sen acik tenlisin, gunes seni kavurur. Gel biraz golgeye gecelim.” dedim. Kiz hemen kalkti. Biraz gerideki zeytinliklerin altina gectik. Biraz urkekti. “Ben kocana soz verdim, sana goz kulak olacagim.” dedim. Bir iki espri yaptiktan sonra kiz rahatladi. Sonra tepkisini olcmek icin biraz gunes yagini elime dokup tenine degdirdim. Bir tepki vermeyince devam ettim. Omuzlarini, gogsunu, karnini derken kasiklarina kadar geldim. Muhtesem ucgene ulastigimda o da bana sarildi. Deliler gibi opusuyor, zeytinlikte yuvarlanip duruyorduk. Biraz toparlaninca daha guzel bir yere gectik. Kazik gibi olmus sikimi sortumdan cikardi. Yaliyor, somuruyor, emiyordu. Zamanimiz da azaliyordu. Benim sabrim kalmadi, hemen yatirdim, tirasli muhtesem amina sikimi yerlestirdim. Bir iki hamleden sonra tamamen kizin icindeydim. Ben gidip geldikce, kiz zevkten basini saga sola salliyordu. Ben gurultu olmasin diye agzini kapattigim icin sesi duyulmuyordu. cilgin sevismemiz ikimizin de sarsilarak bosalmasiyla sona erdi. Kiz aglamaya basladi. Ben once kizi incittigimi dusundum. Fakat, inanilmaz, kiz zevkten agliyordu. Aglarken “harikaydi ya, cok guzeldi..gibi seyler soyluyordu. Hemen giyindik. Kiz imamin kiziymis. Bir iki erkekle dolasinca imam kizi hemen koyun minibuscusuyle evlendirmis. Kocasi daha serbest davranmasina izin veriyormus, ama kiskancmis. Sen hemen git. Kiskanc kocam ikimizi de oldurur.” diyerek beni gonderdi. Gitmeden once cep telefonumu verdim. Ama hic aramadi

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder