21 Nisan 2014 Pazartesi

babami azdirisim - Sex Hikayem

mereba  degerli sikis hikayesi  okurlari  adim dilek 23 yasindayim 14 yasinda cinsel konulari ogrenmeye baslamistim ve hergun amimi ve gotmu parmakliyordum annem gunluk isde calisiyordu sabahlama yni geceleri yoktu o zamanlarda memelerim yeni yeni tomurcuklaniyordu yaz aksamiydi annem yine ise gittiben de ustume sadece ipli ince bir t-shirt altimada kisa bir sort giymistim baldirlarim gozukyodu annem olmadigi icin babamin yanina yatiyodum babam mac izliyodu ben baba ben yatiyorum dedim babam bacaklarima cok garip bakmisti ve bende tahrik olmustum ben yattim ve t-shitmu katladim memelerimin bitti yere kadar alttan bakildiginda memelerim gozukuyodu yasima gorede dolgun memelerim vardi sortumu da katladim nerdyse kilot gibi oldu aradan yarim saat faln gcmsti ben babmla sex hayelleri kuruyodum babmda yanima gldi bn uyumus numarasi yaptim babam yanima yatti ve bna sarildi eli t-shirtmunicine grdi anliycaniz eli memelerime giriyodu sonra bn babama dogru dondum ve amimi onun sikine degdirdim babam surtmeye basaladi ben gozmu actim babam telaslnmisti korkma baba dedim ve sikini elledim oda bnim memelerime yapisti biraz aciyodu hmn ustmu cikardim ve emmeye basldi bn cok azmstm inliyodum snra babam dudaklarima ypisti biz baya opustuk babam boynumu emmeye bsldi sonra alta dogru gitti tekrar memelerimi emiyrdu ve sortmu cikardi amimi yaliyordu bn hla inliyordum babam annenle sni yparken bile bu kadr zevk almamistm demsti bnde guldm snra babam sikni cikardi yalamaya basldm seker gbydi cok zevklydi daha snra babam agzima bosldi yarsni yuttum yrsni memelerme tukrdm snra babam domal dedi domldm gotmden sikmeye bsldi kucuktm ve delgmde kucktu ama babaminki kocmndi bu yuzden cok aciyodu ama bi o kadrda zevkliydi babama baba amimida sik dedim babam olmz kizm onu kocna saklarsn dedi bnm kocm snsin dedim ve babm cok sasrdi ve amimdan skmeye bsldi zarim ptlmsti atk an olmstu cok acmsti ciglik atiyodum babmla 3-4 saat sevstik snra uyudk sabh uandgmizda annem glmsti ve yatkdaki kani dolleri ve bizm ciplk oldgmuzu gornce hers!
eyi anladi 3-4 ay snra bosndilar bn babamla kaliyodum ve nerdeyse hergun sex yapiyodum 2 sene once evlendm ama hla babamla kacmaklar yapiyoruz bnm iki tne kocam var iksnide cok seviyorum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder