21 Nisan 2014 Pazartesi

eline verdim - Seks Hikayesi

Merhaba degerli  sikis hikayesi okurlari  bir sex animi yayinlamistim , o gun ne yalan soyleyeyim hikayemi yarida biraktim, neden yarida biraktim onuda aciklamak isterim. inanin bana o hikayeyi yazarken sanki tekrar o  olayi yasamaya baslamis gibiydim, yada baslamis degil de baslamak istermis gibiydim, o kadar cok azmistim ki ve o kadar cok sex yapmak istiyordum ki sizlere daha fazla yazamadim ve bu sex ihtiyacimi gidermek icin hemen ise koyuldum. simdi ise yarim biraktigim sex anima devam etmek istiyorum ama devam etmeden once sunu soyleyeyim, yazacagim olaylari normal olarak dusunuyor ve ne yasadigimi tam olarak hatirlamaya calisiyorum, bu nedenle aziyor ve sex yapmak istiyorum, yani bu yazacaklarimi da yarim birakir gidersem lutfen arkamdan kufur falan etmeyin, zira bende insanim dahayaniyorum, ne yapayim. Her neyse simdi sizlere sex hikayemin kalanini yazayim, once hatirlatayim kendimi ismim murat 1.70 boy 62 kilo yas 31 ins. Muh. Yim ve ankarada oturuyorum.
Gecen hikayede hulyayla aksam bulusmak uzere anlasmistik. Ben tabiki aksami ole bir zor ettim ki kafam isten baska her seye calisiyordu. Neyse aksam 6 yi zor ettim. hulyayi aradim kizilayda bir cafede oturdugunu ve beni de o kadar sabirsiz bekliyordu. Cafe ye gittim hulya uzerini degistirmisti. Beyaz bir tshirt mini siyah bir etek giymisti. Oturduk sohbet kahkahalar esliginde yemegimizi zevkle yiyorduk. BU kez diskoya gitmeye karar verdik. Cafeden cikarken arkasindan goruntu harikaydi hulyanin cafedeki erkekler gozlerini alamamisti hulyadan. Diskoya girdigimize alkol kokusu los karanlik muzik kanimizi isitmaya yetmisti bile. Diskonun sakin bir locasina oturduk ve izlemeye ve muzigin ritmiyle beraber baslamistik egzotik yakinlasmaya ve oksamalara.Benim bir elim omzunda hafifce boynunu ve omzunu uyariyordum bir elimde bacaklarindaydi.
Hulya nin eli 22 ligimi coktan bulmustu. Ve sivazliyordu ve hep bunu icime alacagim dakikayi oyle sabirsizlikla bekliyorum diyordu. Kulak memelerime dis atiyor ve yaliyordu. Ben uctum. Baktim fermuarimi cozmustu sicak ellerine almisti sikimi. Biraz sivazladiktan sonra kafasini egdi ve sanki volkana girdigimi zannettim. Yaliyor ve disliyordu ama benim gozler kaydi. Birden birakti ve dansa kalkmak istedi. Kalktik cilginca disko muzigiyle . dansa. Ama ne dans. O muhtesem kalcalarini yaragima surtuyor vuruyor vurdukca benimki sahlaniyordu. Bir ara yanimizda dans eden sarisin kizin benim onume devamli baktigini gordum. Giydigim kumas pantolonda her sey meydandaydi. Tekrar oturduk yerimize viskimizi yudumlayip dudaklarimizla birbirimize ikram ediyorduk. Tuvalete kalktigimda baktim o sarisin elime pecete sikistirdi telefonuymus sonra onu anlatacam.
Saat 12 yi bulmustuk ve kafalar dumanlanmisti. Kalktik artik gece corbasindan sonra otele gidiyorduk. Odaya ciktigimizda dus alacagini soyledi dusa girdi. Beni cagirdi vucudu harikaydi kalcalar gogusler sekilli tiraslanmis amcigi ilah gibi duruyordu hulya karsimda ilik dusun altinda deliler gibi opusuyorduk. oyle opuyordum ki hulyayi nefes almakta zorlaniyordu. . Bir yandan kalcalarini bir yandan saclarini belini oksuyordum. hulyanin o harika buyuklukteki goguslerine dis atmamla atesi ve heyecani tavana vurmustu. Findik kadar olmustu gogus uclari dilimle daireler ciziyor isiriklar atiyordum ve inlemeleri artik namelere donusmustu.yavas yavas gobegini yalamaya baslarken o beni amcigina ittiriyordu. Bense acele etmiyor hulyanin tadini cikariyordum. sekilli . killarini yalayip disimle kilini cekerken â€" aman tanrim ne manyaksin demeye basladi. Dusun altinda kafasini deli gibi salliyordu hulya. Klitorisine ulastigimda zevk sulari gelmeye baslamisti ve benim her dil darbemde sanki kirbaclaniyormus gibi sarsiliyordu. Ben icinde dilimle daireler cizerken selale gibi bosalmisti. hulya delirmisti resmen Bakirkoyluk olmustu. Beni opmuyor isiriyor . yiyordu. 22 lik aletime geldigimde bu sefer ben seni ucurucam diyordu haykirarak. Bir yalayisi vardi ve bu isi iyi biliyordu. once kafasini yaliyor disliyor sonra tumunu almaya calisiyor ama bogazina degince geri cekip eliyle sivazliyordu. aletimi sivazlayarak kuvette domalmasini sagladim aletimle amini badanalamaya basladim hafif surtup cekiyordum hulya fayanslara yapismis bagiriyordu soksana be delirticenmi beni diye. 22 ligi bir soktum resmen harrrt diye bir ses geldi kiz bir bogurdu zannedersiniz bogazlaniyor. Eldiven gibi sarmisti ami benim aleti. Belliydi hicbu kadarini yememisti.
Her bastirdigimda bas bas bagiriyordu. 15 dk boyunca pompaladim. Artik takatim kalmamisti bosalacagimi soyledigimde icime degil agzima dedi bende agzina verdim. Tassaklarimi sunger gibi kemiriyordu ben oldugumu zannettim agzina fiskirttigimda. Yuzune baktigimda agzinin kenarlarindan parlak beyaz sivim damliyordu yutamadinmi dedigimde hayretle yuzume baktigimda imkani yok yutamadim asiri dolmus dedi. opuserek ve dusumuzu alarak ciktik dustan. Mini bardan birer bira ve sigara ile yan yana cirilciplak uzanmistik sohbet ediyorduk. Elleri ve tirnaklariyla gogsumde daireler cizerek sohbet ediyorduk. simdiye kadar hic boyle zevk ve orgazm olmadigini ifade ediyordu. Ve yaraginin ebatlari cok tatmin edici hatta fazla oldugunu bahsedip beni yeniden hazirliyordu. Tekrar benimkini agzina alip saksoya basladi. Ben yine abandone oldum tabiki.bu sefer ben onu yalamaya basladim. Goguslerini yalamaya basladigimda transa gecmisti bile amcigina dil darbeleri vurmaya basladigimda tiz bir ciglik atiyordu ve agzim onun hos tatli ve kokulu sivisiyla islanmisti bile. Klitorsini emiyor disliyordum elleriyle basima bastiryordu sanki icime gir diyordu ve onun deli cigliklari 4. orgazmini mujdeliyordu ve sanki sarali hasta gibi tepiniyordu yatakta. Ve kasilip ince bir ciglikla bosaldi agzim yapis yapis olmustu hulyanin sivilariyla. Ben birakmadim gozum onun harika kalcalari ve arka deligindeydi ters cevirdim yalamaya devam ediyordu kufur etmeye baslamisti artik cildirmisti.ben deligini dilllemeye ve emmeye basladigimda anlamis ve parcala orayi parcala dagit diye bagriyordu. Parmagimla alistirmak icin parmagimi sokmaya calistim ama girmiyordu hic vermemisti. Yavas yavas alistirdim iki parmagim girmeye basladiginda hulya 5. orgazm icin yola cikmisti bile yine inliyordu. Benimkini agzina tekrar verdim hazirla sana sokacagim hortumu diye emrettim.
Basladi yalamaya degil yutuyordu resmen benim alet beton gibi olmustu bile. Ters cevirip domalttim hulyayi. Tekrar amina bir iki dil darbesi sonra deligine masaja ve . gevcetmeye baslamistim kivamina gelmisti. Sikimi tutup hizalamaya basladigimda hafifce surtup yokluyordum arka deligi tedirgin olmustu hulya nasil alacam diye acitmamami soyluyordu. Acitmadan olmaz yavrum aciyacak once sonra ucuracam seni dedigimde o zaman hemen bas dedi. Onun ve benim zevk sivilariyla yumusattigim kara deligi zorlamaya basladigimda yuzu gerilip duruyordu bir durttum ciglik koptu kulak zarim patlayacak zannettim ama durmadim bir daha yuklendim yarisi girmisti hulyaninda kafasi yastiga gomulmus aci icinde kivraniyordu boguruyordu aman tanrim bu nedir basima geldi diye soyleniyordu.biraz bekleyip gelgit yaparken acisi hafiflemisti zevk almaya baslarken birden hepsini gomdum hulyanin icine gozleri sanki yerinden cikacakmis gibi oldu sesi cikmadi once bir saniye sonra aman tanrim oluyom cikar olecem diye cirpiniyordu ben birakmadim ama tayi zor zaptettim biraz hareketsiz kalip alistirdim hafif pompalamay basladigimda tekrar birakmami istedi ben birakmadim bu sefer hic aldirmadan pompaladim sonuna kadar ben basiyom o bagiriyordu 5 dk sonra alismisti ve zevkle bagiriyordu gotune bir ara baktim kanamisti. Amini parmakliyordum bir baktim elim sirilsiklam olmustu beli inip kalkiyordu hulya 6. yi bulmustu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder