21 Nisan 2014 Pazartesi

neler oldugunu anlamadim.. - Sex Hikayem

Merhava degerli sikis hikayesi  okurlari   benim yasadigim olay bundan 6-7 ay once oldu havalar sicak oldugu icin carsiya gezmeye gitmistim biraz dolandiktan sonra amca kizimin evine oturmaya gittim evlerine gidip zili bastigimda kocasi kemal kapiyi acti iceri buyur ettikten sonra oturmayya basladik zeynebi sordum nerde diye oda dun aksam memlekete gittigini soyledi oylece kalakalmistim ben kalkayim madem dedim neden diye sordu zeynep yok dedim ben varim ya dedi gulerek bende peki madem dedim sohbetimiz koyulasmisti vakitde cabuk gecmisti bi ara muhabbetimiz sekse kadar gelmisti bana bisey soracagim darilmak gucenmek yok ama dedi bende sor dedim esinle araniz nasil dediginde sasirmistim iyi dedim derken sorular sorular derken tamamen seksten konusuyorduk bana en buyuk fantezin ne diye sorunca kizarmistim soylerim ama sende soyleyeceksin dedim tamam dedi en cok istedigim oral seks dedim yani amimin yalanmasiydi simdiye kadar esim hic yalamamisti bana gercektenmi esin yalamiyormu diye sordu bende hayir dedim simdi sen soyle senin fantezin ne dedim o da seninkiyle ayni bende yalamak istiyorum ama zeynep hic yalatmiyor benimkini bile ellemiyor dedi. sonra biraz sessizlik olduktan sonra bir cilginlik yapalim mi diye sordu neymis o dedim birbirimize oral seks yapalim ben seni sen beni yala olmazmi dedi sustum kaldim ama icim icimi yemeye baslamisti bende nasil olcak peki ya bi duyan olursa dedim oda ben soylemem dedi nasil olacak dedigimde yazi tura atariz kim kazanirsa ilk o baslar dedi bende kimse duymuyacak bide sadece bir kere ama dedim oda tamam dedi yazi tura attik ben kaybetmtim ve ilk ben baslayacaktim karsi koltuktan kalkip yanima geldi pantolonunu cikartti yanima oturdu ilk defa baska bir erkegin yaragini gormustum ufakti hadi basla dedi bende egilip yalamaya basladim yaladikca buyuyor kocaman oluyordu tamamen kocaman olduktan sonra kucuk isiriklar atiyordum agzimin icine sokuyor tasaklarini yaliyordum 15-20 dakika kadar sonra tam yuzume fiskirtti ohhh demisti mukemmelsin ya dedisonra lavoboya gidi!
p temizlendi geldi bende o sira etegimin altindan kilodumu cikartkmistim uzerine bisey giymeden onumde diz coktu etegimi yukari siyirip kafasini amimin icine gomdu yalamaya basladi muthis zev aliyordum inlemelerimden cesaretlenmis olacak ki kalcalarimi oksuyor elleri bluzumun uzerinden goguslerimi oksuyordu nasil oduysa elleri sutyenimin icinden memelerimi sikmaya basladi cok zevk aliyordum okadar cok islanmistimki. bir ara fisildayarak sik beni dedim oda dunden razi hemen ayaga kalkti iki bacagimdan tutup kocaman olmus yaragini amima dayayip yuklendi benden sadece inilti ve ohh sesleri cikiyor o ise icime girip cikiyordu goguslerimi emiyo ryyaragini sokuyordu derken girip cikmalari hizlanmisti hizli hizli derken ne varsa yaragini dibine kadar soktu oda bende kasilip kalmistik icime bosalmisti biraz oyle kaldiktan sonra muthic biseysin sen ya diyerek gulumsedi bende sende oylesin dedim. simdi ara ara bulusuyoruz saatlerce sevisip sikisiyoruz …
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder