16 Eylül 2014 Salı

Ablasini Sonra Annesini – Komik - Sex Hikayem

Ablasini Sonra Annesini – Komik
Benim hikayem biraz uzun okursaniz sevinirim.
Benim hantal goguslu 165 boyunda ablam var.Ablamla bir hayli ziyade dertlasmeyiz.Birgun arkadasim beni ve ablami veladet haset partisine cagirdi bizden ikrar ettik.Arkadasim beni ve ablami arabayla alacagini soyledi.Biz onu bekliyoduk sonunda geldi.partide 30 sahis vardi biz bi koseye cekilmis konusuyoduk ablam bana sex den bahsetti kole ablamla sex den konustum.
Uzun bir sure konustuktan sonra ben dayanamayip ablama amini parmaklayip parmaklamadigini sordum ablamda parmakladigini soyledi.Benim 18 lik yemeden icmeden dikildi ablam gordu yalniz gormemis kadar davraniyodu ben bes on sustuktan sonra ablamin elinin mini eteginin altindan amina durust gittigini gordum ben elden ablama ne yapiyorsun burda bir guruh isim var seni gorurler dedim ablam hemen kapiyi kapatip benimle omuz omuza kaldi.Bana elini ver dedi kul uzattim elden etegin altindan amina degdirdi ben sunca sasirdim.Biraz amiyla oynayinca bosaldi.
Ablam ruhsat tuzak bizi gotursun eve dedi bende evet dedim ablamla beni eve goturecekken 5 erkek daha gidecegini soledi tig arabaya sigmadik ablamla alay malay kucaklasarak on tarafa gectik.Yoldayken araba sallandikca benim 18 lik ablamin amcigina giriyordu.Biz eve geldik ablam hemen odasina gecip ici genis biseyler giydi ve beni cagiri annemde yatiyormus.Ben dâhil girdim hoppadak benim esofmanimi indirip benim yaragimi yalamaya basladi ben kendimdengectim ablamina agzina bosaldim ablam beni sikmek ister misin dedi kul bakiremisin sanarak sordum bana he dedi ilk yol birini bozucaktim.
ablam neseli cik ben sana gel deince soz yurek dedi ben yemeden icmeden ciktim.Ablam 5 dakika sonra hapishane soz dedi ben heyecanla yurek girdim ablam cirilciplakti ami askin kucuktu sikilmemis oldugu belliydi ben sadece memelerine yapstim memelerini emiyodum daha sonra asagiya hakli kaydim amini yaladim ablam bosaldi.Ben ablami henuz yogun heyecan olsun sanarak ilk ilkin gotunu sikmeye basaladim ilk ilkin sigmadi sonra bagirta bagira soktum.ABlam amini oksuyodu ben gotune bosaldiktan sonra yuzukoyun uzandi aminin ustunde sikimi gezdiriyordum bana hadi soz niteleyerek bagirdi ben icerden neva duydum annem uyandi sakin ol dedim amina girdin usulca ikinci sokmada ahh diyerek bagirdi hun geldi ablam hemen sildi amini devam ettik ben gidip geldikce ablam kotu korkunc bagiriyordu
annem uyanip bizi izledigini farkettim ben tinlamadan devam ettim kotu sidetlisekilde bosaldim amina o da bosaldi ikimiz de kendimizden gecmistik ablam somine yi acip banyoya gidecegini soledi annem bile ablami hemen cag yaparken banyoya girdi ablama ne yaptin abat dedi ablam ablamda ilk basustune kocakari dedi bidaha olmaz dedi annem faydali olurmu kizmadim ki amma benimlede yaparmisin dedi ablam tamamlanmis dedi annemi gozetlemeye basladim malrini ici ice sokuyolardi annemin ami ablaminkinde iyi buyuktu ben hoppadak gonul girdim ennem toplanamdi kul geliyorum dedim annem olmaz falan desede ben annemin amini yaladim gani sicakti ablam da benim sikimi yaliyodu ablamin agzina iyi korkunc bosaldim ben annemin amina girdim annem bagirarak bosaldi ben henuz bosalmamistim tam sikim icindeyken icine bosaldim annem ne yaptin dedi takkadak amini acip benim icine saldiklarimi cikardi ablamla annem defa beni bir hayli yormustu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder