19 Eylül 2014 Cuma

Aldas Ve Atlari - Seks Hikayem

Aldas ve Atlari
Yakin arkadasim Aldasin babasina ilisik olan ciftlik evinde icmeye hukum vermistik. kom sehire 45 dakika uzakliktaydi. ciftlige vardik ve mangalimizi yaktik. raki – balik ve kavundan olusan kisimlar yemegimizden sonra keyfimize diyecek yoktu. ciftligin seyisi izinli oldugu icin ciftlikte sadece Aldas ve ben vardik.
Saat 12 yi gectiginde ben yatacagim deyip yatak odalarindan birine gittim. Gecenin bir varkti ictigim rakidan olacak ki gani cisim gelmisti. Yataktan kalkip tuvalete gidiyordum ki Aldasin odasindan gariban seslerin geldigini duydum. Kapiyi actigimda icerideki essek ve arkasindaki Aldasi farkettim. Guleyim mi aglayayim mi hukum verememistim ki Aldasin sesi ile irkildim.
“Oglum gelde sunun basini tutuver, hayli debeleniyo essolu essek” Gulmekten katila katila essegin yularina sarildim. Aldas essegin arkasinda gidip geliyordu bi yandan da kahkaha oglum kotu kirnak diyordu. Aldas bosaldiktan sonra yataginin uzerine oturdu ve bi sigara yakti. Oglum madem hakeza bisey istedin essegi niye odana derece cikardin dedim. “Abi ahir dargin oluyo bura elan iyi” dedi.
sabah olmadan essegi ahirina birakip yattik. sabahleyin mir agrisi ile uyandim. Koridora ciktigimda her onem camur icindeydi. galiba Aldas essegi odasina getirene kadar ortaligi epeyce kirleymisti. Aldasi uyandirdim ve “dun yaptiklarini hatirliyor musun” dedim. ” Abi evet bak o alisveris aramizda kalsin be noolur ha?” diye cevapladi. gun boyu koridoru temizlemekle ugrastik. Aldasla bir araya geldigimizde hala o gunu hatirlayip gulerim…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder