25 Eylül 2014 Perşembe

Kizkardesimle Sakalasirken - Sex Hikayesi

Kizkardesimle Sakalasirken
Ben size bundan bir sene denli evvel yasadigim birseyi anlaticam. Benim annem ve babam ayri ve ben 17 yasindaki kizkardesim ve bayagi bay kardesimle beraber annemin nispetle kaliyorum. haddizatinda ilk bakista zor bir gidisat gibi gozukse de isini bilene sahane bir ortam.
Annem iptidai ogretmeni ve eve zaman 18.30`dan sonra gelir. Kizkardesim tam bir seks bombasi.asiri kocaman gogusleri, kalin kalcalari ona bakinca seks yapmaktan sair birsey dusundurtmuyor.iste ben de sabahleyin aksam onu dusunuyor, onun habbe zarfinda yaptigi hareketleri beynime kaziyor, elan sonra bunlari fikren 31 cekiyordum. habbe icinde anca rahatti ki…
Ilk nobet uc gundur on paralik kendimi doyum etmedigim bir gunes evde tenha oturuyor tv`ye bakiyordum. garip azmistim, bosalmaliydim yalniz bundan sonra aklima elgin fikirler geliyordu. Selin`le tipki evde kaldigim halde hicbirsey yapmiyor boydak dusunuyordum. Birsey yapmaliydim ve oturup dusunmeye basladim.
Saat 14.30 olmustu ve bir anda habbe kapisi acildi. Selin gelmisti. aha akarsu an dusuncelerimi gerceklestirmeliyim dedim icimden. bap kapandi, ayakkabilarini cikartiyordu. Odadan cikip kapiya yoneldim. ortaogretim kiyafetiyle dayanilmaz gozukuyordu. al okul kazaginin ustunden major ve makro bir horguc fail gogusleri, carliston lacivert corabinin kapladigi balik kalin bacaklari acayipti.
Merhabalasip, bes on konustuk ayakustu. Kardesimle okkali okkali kal sakasi yapardik. Selin o an da buna guvenip asagilik farkli yenildigimiz macla dayali benimle talaz gecmeye basladi. O an bu durumdan faydalanirim niteleyerek dusundum ve sakasini uzattim. Ben de ona cevap verdim o da bana ve bir sure sonra gulerek bir elan soylememesini yoksa gerisine karismayacagimi soyledim.
simarik bir tavirla yeniden soyledi ve gulerek ne yapacaksin diyerek saksi tuttu. imdi gorursun deyip dair yurudum. O da temasa dusuncesiyle kacismaya basladi. O kacarken arkasindan major gotune ve bacaklarina bakiyordum.kacacagi belde kalmamisti, odasinda sikistirmistim. uzerimde ferah bir esofman vardi. haydi demin nereye kacacaksin bakalim dedim gulerek, o da guluyor ve sivisacak yer ariyordu.
Tam kacacakken kolunu kavradim ve gel buraya geel dedim. Gulmekten katilmis, abi tum dogru daha demeyecegim diyordu. lakin benim niyetim baskaydi ve gerceklesemez bir kere dedin deyip yatagin dair oturdum. Onu da yuzukoyun dizlerime yatirdim. Gogusleri tam sol bacagimin ustundeydi bir eli yere degiyordu, benim tarafimda olan eli bile altinda kalmis, esofmanimin ustunden sikime degiyordu.
Dizlerinin ustunde domalmis duruyordu ve ben onu oyle sikica kavramistim ki o pozisyondan bir cm. oynayamiyordu. Elimle poposuna vurmaya basladim. ilk misil boyle gotunu elliyordum mebzul hafif ve yuvarlakti. Elimle kucuk poposunu tokatladiktan sonra elim poposunda sara mabeyin verdim. Bu arada eli tam sikimin ustunde habire oynatiyordu. Eline de veriyordum , zinde olmustu ve arada bir tamamini avucluyor ve oylelikle tutuyordu.
Tamam elan birak artik dedi fakat ben gayrimumkun deyip kacmasina bes on okazyon verip gene yakaladim ve yere dustuk. Yerde bogusuyorduk. Bu tam her tarafini elliyor sikiyor oksuyordum. Ami dahil hicbiryeri kalmadi oksanmadik. âdeta yanlislikla olmus uzere pantalonum ve kulodumun bogusurken dusmesine onay verdim. Sikimi gorunce agzi ortusuz hayretle bakakaldi. Noldu kotu mu tasa ettin kizil o devran dedim ve bir hamlede agzina soktum yala yoksa elan asagi ugrasirim dedim o da acemice agziyla sozlu yapti.
Sen benimkini gordun hersey capraz dedim ve onun elimi itip debelenmesine mukabil ekol etegini siyirip ilk mukaddema corabini sonra da kulodunu indirdim. Kazak ve gomlegini de yukari siyirdim ve sutyenini actim. anadan dogma duruyordu. Buraya gelmisken birakilmaz dedim ve sikimi amina kokledim. aha o andan sonra niyetimi anlamisti.
ciglik atiyordu yalniz ben aldirmiyor habire ortaminda muterakki aptal gidip geliyordum. Ellerimle bile gogsunu sikiyor dudaklarini opuyor,gotunu oksuyordum. Bir sure sonra dehsetli bir zevkle bosaldim. bayagi bir dem akmisti. Aradan 10 dakka filan gecmisti toparlandik ve ona kimseye soylememesini yoksa senin herkesle yattigini kizligini da bu yolda bozdurdugunu soylerim dedim. O da alcak olmaktan korktu ve kimseye birsey diyemedi. O gunden beri imdi ne vakit istersem Selin`i sikiyorum ve her istedigimi ona yapiyorum. Telefonda Dul Bayanlarla

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder