19 Eylül 2014 Cuma

Zayiflama Kampi – Komik - Sikis Hikayesi

Zayiflama Kampi – Komik
Ben 18 yasinda asiri kilolu bir abazayim.Elime hic kiz eli degmemisti, ta ki bu zayiflama kampina gidene kadar…
kampa ilk gittigim gun beni 160 cm boyunda 50 kg bir masoz karsiladi ve kamp suresince beraber olacagimizi soyledi.Onunla beraber kampta 4 personel daha wardi.Antrenman sonunda hergun masajda odugum gibi o gunde masajdaydim;artik masoz kizla birbirimize iyice isinmistik.
Artik masaj yaparken her tarafima masaj yapiyordu.benim 25cm`lik sikimi her seferinde dik gormekten acayip tahrik oluyordu.O gun dayanamadi ve sikimi kavradi ben `yapma o benim bacagim` dedim o da ben biliyorum o bacagin hangi bacak oldugunu dedi ve gulustuk.
Yine oyle bir gunde benim oglan bayagi buyumustu bu sefer dayanamadi ve once beni altina aldi,kendi ustunu cikardiktan sonra cillop gibi memeleri agzimdayken benim ustumude cikardi.Artik cirilciplaktik ve benim oglan benden kopup firlamak istercesine dikeliyordu.artik inlemeye baslamisti orospum dagat amcigimi diye bagiriyordu ben ona girmedikce cildirip her tarafimi isiriyordu.Bende dayanamadim ve hasirt diye gecirdim ami cok sulu ve sicacikti dag basinda erkeksizligini gidermek icin benim dev gibi yarragimi kullandi iniltilerle defalarca bosaldim ve spermlerimin hepsini emdi orospunun vucudu cok mutluydum ve bu kayislar aylarca surdu artik o benim orospum oldu bir fincan kahveye defalarca sikiyorum
saygilarimla eski sisman:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder