19 Eylül 2014 Cuma

YAZLIKTA ZORLA… - Sikis Hikayesi

MERHABA    okurlari  Sicak bir gundu.Yazlikta arkadaslarla denize girip ciktiktan sonra,eve geldim.Digerleri plaj kafesinde okeye basladilar.Yalnizdim.Hemen dusa girdim.Kurulandim ve giyinmek icin cirilciplak,yatak odasina gectim.Dolapta,birseyler ararken dolap kapisini kapattigimda,aynasindan,oda kapisi onunde,yazlik komsumuz olan OYA nin saskin ve donakalmis vaziyette durdugunu gordum.Gozleri,dimdik duran penisimde idi.sasirmistim ve ikimizde ne yapacagimizi bilmiyor gibiydik.Sadece, buyrun diyebildim.oya kekeler gibi, bizimki okeye dalmis,evde de kimse yok,sinek ilaci lazim oldu,size bakayim dedim,alt katta kimseyi goremeyince buraya geldim,ne olur kusura bakmayin derken, aniden elinden tutup yanima cektim.dur,ne yapiyorsun,olmaz,hayir diyecek oldu ama kavrayip dudaklarindan,yanaklarindan,opmeye basladim.Agzini yana cekti ve hayir,olmaz,istemiyorum,birak beni,hazir degilim,cildirma deyip kollarimin arasindan kurtulmaya calisiyordu. Hayir,birakmam,benimsin,kendi ayaginla geldin,diyerek tekrar opmeye basladim. cirpinip kurtulmaya calisiyordu.Muthis bir tokat attim ve sersemledi.ellerini penisime goturup oynamasini istedim ve eger karsi cikarsa, daha kotu seyler yapacagimi soyledim.korkmustu.caresizdi.sanki hafif hafif ellemeye baslar gibiydi.bu isin olacagini ve onu birakmayacagimi anlamisti.Ne olur burada birakalim,yeter artik diyordu ama artik avimi yakalamistim ve parcalamaya hazirdim ve onu sikmeye az bir surem vardi.cok guzel,sarisin,uzun boylu,balik etli seksi bir kadindi.(   )Plajda giydigi tanga bikinileri ile vucudunu sergilemesi ben dahil herkesi cildirtiyordu.Yemeklerse,oturmalarda,seksi hareketleri verdigi frikikler ile bizleri kendimizden geciriyordu ama arkadasimizin esi oldugu icin,hep icimize atiyorduk.Ayakta tek vucut olmustuk ve cirpinmalari yavaslamaya baslamisti.Yine de kurtulmak icin,birazdan birak beni,kimseye soylemem aramizda kalacak dedi ama umursamadan opmeye devam ediyorum.Tisortunu cikardim.Sutyen giymemis ve harika memeleri ortaya cikti.Elleri ile kapatmaya calsti.eller!
ini cektim.Oksamaya basladim.Uclarini oksadim.birdenbire mizmizlanmayi birakip kivranmaya basladi ve yavas yavas karsilik vermeye baslamaya basladi.megersem onu bam teli olan meme uclari ile oynanmasimis ve o yuzden zevk almaya baslamisti.Zaten kararliligimi gordukten sonra,kurtulamayacagini anlamisti ve kendini bana birakmaya kara verdi sanirim.Artik karsi koymayip oluruna birakmisti.diz cokup, memelerini oksamaya,opmeye ve sikmaya basladim.saclarimi oksuyor ve vucudunu oynattirmaya baslamisti.Kalktim. Onun diz cokup,peniesime oral yapmasini istedim.egildi boyle muhtesem bir alet gormedim,bizimkinin iki kati deyip agzina aldi ve harika oral yapmaya basladi,sokup cikarmalari,yalamasi ve tasaklarimi avuclayip,yalamasi beni cok tahrik etmisti,elleri de popomu sikiyor ve kalcalarimda dolasiyordu.Artik dayanamiyacaktim ve geliyorum deyip penisimi agzindan cikarmamasi icin kafasini iyice bastirip,bosalmaya basladim ve hepsini, istememesine ragmen,yuttu.Bosalmama sasirmisti.Ne oldu,erken geldin bitti mi ? tamam mi ? hadi birakalim burada dedi.Bende merak etme canim sevgilim,seni halletmeden,karim yapmadan,bu halde birakirmiyim dedim.Ses cikarmadi.Ayaga kaldirdim,kucaklayarak yataga biraktim.Daracik sortunu ve g-string kilodunu cikardim.bir muddet seyrettim.Bu harika vucud kolayca,kendi ayaginla bana gelip,benim olacakti.(  )
Oksamaya basladim,organi sirilsiklam olmustu.parmagimi icine sokup cikarmaya basladim.inliyordu.cilginca sevismeye basladik.Altimda yilan gibi kivranip,muthis karsilik veriyordu.Memelerini,gobek etrafini,sirtini,popsunun etrafini opup oksayip,sikiyordum.oda aynen karsilik veriyordu.Altmisdokuz pozisyonu alarak organlarimizi emiyor ve parmaklarimizi birbirimizin arka deliklerine skup cikariyorduk.Tekrar organina dondum ve dudaklarini aralayarak icini yalayip emince,zevkten oluyorum dedi ve cok tahrik oldugunu,kivamina geldigini inleyerek fisildadi.icine girmem icin artik yalvarmaya basladi.elleri ile penisimi yakalayip,organinin agzina goturmeye calisiyordu.cok buyuk oldugunu ve yavas yavas girmemi istedi.biraz amina surttukten sonra,aniden kayarak, icine srtce girdim.cigliklari duyulmasin diye dudaklarina yapistim.Tirnaklari sirtima batiyor ve bacaklarini belime dolamisti.icinin yandigini,kavruldugunu soyledi.icinde oynamaya basladim ve altimda kivraniyor ve saga sola donmeye calisiyordu.Gelecegini soyledi.Beraber sarsilarak patlayip orgazma ulastik. bir muddet icinde kaldim ve sonra cikip yanina uazandim.Sikica sarildi.penisime doyamadigini,bir kere tadini aldigini,muthis bir erkek oldugumu,harika sevistigimi,kadinligini tam olarak yasadigini ve hele bilhassa arka arkaya iki defa siken bir erkegin zor bulundugunu ve artik benim onun ikinci erkegi oldugumu soyledi.Beraber banyo yapmayi teklif ettim ama gitmesi gerektigini ve gec kaldigini soyledi.Daha sonra onu gotten de sikecegimi soyledim.Guldu.(  )  Yaz kis,uygun zamanlarda bulusup,beraber oluyoruz.
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder