25 Eylül 2014 Perşembe

Teyzeme Azdirici Verdim - Sex Hikaye

Merhaba sicakgercekhikayeleri.wordpress.com OkuyucuLari 1 hafta oldu takip Edeli Ve bende Bir Animi Paylasmak istedim  yaklasik 5 sene once o zamanlar 17 yasinda idim suan 22 adim saLih (gercek adim DeqiL) Sadece Burasi icin oyle dedim. Teyzemin Adi Da Meryem (Buda Sahte isim)
Neyse Gelelim konumuza 5 sene once  ben teyzemle ayni odada kalmak zorunda kaldm teyzemde zaten benden 5 yas buyuk gecenin bir vakti ansinizin uyandim ve gozumu actiqimda teyzem miss gibi gotu kaabak gibi meydanda idi hemen az bisi oksadm uyanmadan sonra 31 cekip yattim oqunden sonra hep arzularimda o Vardi
Sonralari teyzem bosandi we ayri eve tasidik, habire frikik yakalayip deLi oluyordum en sonunda deli oldm gittim azdirici aldim geldim dedim bir kahve yapalim die oda tamam dedi hafif rahatsiz olduqundan suyu o koydu kaynayinca ben gittim aldim iste firsat bu dedim ve icine damlattim..
Aradan biraz zaman gecti ve dikkatimi cekti benim malzememe bakiyordu..bende anladm dedim ki cok yorgunum az bisi masaj yapsana bana oda tamam dedi dondum yuz ustu yere basladi sirtlarimi ovmaya  sonra yuzunu don deditabi bende sadece baxer war kalkmisda bende gozumu kapatmis uyuyor numarasi yapiorm ama adim gibi biliyorumki malzememe bakiyor..  baldirlarimi oksamaya masaj yapmaya basladi sonra goguslerime ben sporcu olduqum icin biraz buyuktur.. (:  ne kadar buyutmussun sen filan dedi tabi bende ses yok bir iki defa seslendi bakti bende ses yok hafifce benimkini ellemeye basladi hafif irkildim ama uyanmadm oda devam etti.. tam aqzina alacakken uyanmis numarasi yaptim ne yapiorsun sen Filan dedim utandi kipkirmizi oldu  kusura bakma ama cok kotuyum canim dedi dudaklarima yapisti ben kendimi cektim durmadi tekrar sonra kucaqima oturdu surtunmeye basladi, bende hayir olmaz seni istemiyorum dedim, halbuki o istemese ben zorla sikecektim. ama oyle demem gerektive onu bir anda itip ciktim evime gittim aradan bir hafta gecti bize geldi balkonda sigara icerken yanima geldi cok utandiqini Filan soyledi bende olumlu karsiladim.. sonra biRanda Ona beni cokmu istiyorsn seni sikmemi Evet dedi Sikin cok buyuk icimde hissetmek isterim dedi.. Peki dedim Hafta sonu Hazirlan Sana Geleceqim Dedim.. Ve Sevndi Yanaqimi optu ve gitti.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder