17 Eylül 2014 Çarşamba

KOMsUSUYLA BERABER GELiNi… - Seks Hikayesi

Merhaba  degerli  okurlari  Bundan 3 sene onceydi memlekete gittim akrabalarim beni cok sever. ozellikle halam. Halamin buyuk oglu kamyon soforudur. Esi gercekten guzel bir vucuda sahip ama yuz guzelliginden mahrum biridir ve ben ona asla cinsellik dusunerek bakmamisimdir. O gece onlarda kalmaya karar verdim ama haber vermedim gidecegimi. Gittigimde hala oglu evde yoktu sadece gelin ve cocuklar vardi. Beni gorunce sevindiler. Sohbet edip hasret gideriyorduk sonra cocuklarin yatma vakti geldi ve odalarina gittiler. Biz gelinle sohbete devem ettik ben esimden ayrilali daha 3 ay kadar olmustu. Konu dondu dolasti benim yalnizligima geldi. Ben de hayatimdan memnunum capkinlik yapabiliyorum artik rahatlikla dedim. Aklimda kotu bisey yoktu. Hem gelinle cok acikca konusabiliyorduk. O sirada bekle dedi sana bir surprizim var. Bende tamam dedim. Karsi komsuya gitti ne oldugunu anlamaya calisiyordum ki komsusunu kiziyla geldi. Bana goz kirpti az da olsa anlamistim. Bana komsusunun kizini siktirecekti belli. Aslinda kadin diyelim o da erken evlenip ayrilmis yasi daha 22 imis. Konusmalar devam ederken bizim gelin biseyler icelim dedi ne icersiniz diye sordugunda ben saka ile karisik viski dedim. Ooo dedi sende abarttin ama raki var istersen diyince harika dedim. Bizde bira iceriz dediler. Dakikalar akip gidiyordu.( )
Sonra bir ara gelinle goz goze geldik bana isaret etti kalktim oteki odaya gectik ve bana bu kadin azmis durumda erkeksiz kalmis garip onu sana getirdim bu gece bende kalacak izin aldim dedi. Hem sir olarak kalsin benimde sevgilim oluyor ayni zamanda dedi. cok sasirmistim bizim gelin lezzoymus. Gulustuk tamam dedim. Hafifi cekirkeyf olunca gelin ya ben bunaldim biraz rahat seyler giyecegi dedi ve gitti bu arada ben Ayse ile bas basa kaldim. Yerde oturuyorduk goz goze geldik oda burada neden bulundugunu biliyordu. userinde penye bir bluz ve maksi etek vardi. Dayanamadim ve dudaklarina yumuldum. Alkolun etkisiyle etrafi gormeden sevisiyorduk. Birden tisortunu cikardi bende etegini siyirdim ve arasina girdim. Kisa boyludu ve kalin bacaklari vardi kalcalari buyuk ama beli inceye yakindi. Seni sikecegim dedigimde bunu icin geldim dedi. Sonra kulotunu cikardim eteginin altina girip yalamaya basladim amini. Piril pirildi pantolonumu da cikartip kulotla kalmistim bu arada. Tasaklarima elleniyordum sikimi sivazliyordu ama bir gariplik vardi bu iste birden islandi sikim. sasirdim kafam etegin icindeyken nasil olurdu neden sonra irkildim ve birde ne goreyim bizim gelin yaliyor beni. Sen yapma dedim olmaz bu. Olur dedi bende ne zamandir yapmiyorum ve partnerimi senle paylasiyorum onu istiyorsan beni de alacaksin. Olmaz dedim ama icimden de seks yapmak geliyordu. Sonra Ayse beni sik artik dedi ok yayda cikmisti Ayse ve gelin beni yalamaya basladilar gelin acliktan cikmis gibi somuruyordu sikimi hazir hale gelince de hadi askim dedi. Ayse hisimla oturdu oyle bir zipliyordu sikim kirilacak diye korkuyordum. Az sonra Ayse titreyerek bosaldi bosalirken de ince bir sesle erkegim mutlu ettin beni diyordu bir ana gulecektim neredeyse. Ama dedim ya ben bosalmiyordum.
Gelin sira bana geldi diyordu. Nasil bu kadar dayanabiliyorsun dedi bana hala attirmadin dedi ve gulustuk. Domalmasini istedim hemen askim dedi bana domaldi bu arada Ayse de onu yaliyordu birden gecirdim sikimi cani yandi iki cocuk annesiydi ama hala catisi dardi. Gidip geldikce cildiriyor gibiydi. O da bosaldi ve ben hala ayniydim sok oldular. Bu sefer ayseyi gotten sikecegim dedim olmaz dediyse de gelinin destegiyle kabul ettirdik. Gelin agzina aldi sikimi islatti ve hedefe elleriyle yoneltti. Acayip zevk aliyordum sonra birden bire gelinle opusmeye basladik. ayseden cikardim gelini altima aldim bacaklarini omzuma ve birden girdim catir catir sikiyordum perisan oldular. Gelin bir kere daha bosaldi. Bende bosalma durumuna geldim o zevki aldim ama sivi gelmedi tabi. Bire kere de yalayarak bosalttim ikisini de. 3 gun bu sekilde surdu..   simdi ne zaman gitsem gelini de ayseyide sikiyorum ama Ayse bu arada biriyle nisanlandi ama sanirim sonunda sadece gelini sikecegim o da buna dayanabilirmi bilemem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder