19 Eylül 2014 Cuma

Komsumuzla muhtesem bir sikis - Sex Hikaye

Bir gun okulda hasta numarasi yapip babama kendimi aldirdim babam gelip adli ve annemi arada annemin telefonunu komsumuz Leyla acti ben konustum annemde nerde dedim ve pazara gitti dedi bende tamam diyip telefonu kapattim ve eve geldim babam ise gitti ev girdim hosgeldin diyip odama hectim odama gectigimde 31 cekmeye basladim ve bu sap sap diye sikimden cikan sesleri duymus ve geldi odamin kapisini caldi efendim leyla teyze dedim icerde noluyo dedi bende bisey oldugu yok dedim kapiyi acsana o zaman dedi rokettube peceteyi felan cope atarak kaipi actim efendim dedim siikim kabarikligini gordu ve sen nabiyodun dedi bende suratima eydim ve anlamisti yataga oturduk ve seni anliyorum daha 14 yasindasin dedi ve ne diyecegimi sasirdim ondan sonra mutfaga gitti ve annem komsunun telefonundan leyla teyzeyi aradi benim isim uzun surer dei bende bunu duyar duymaz kalbim hizli atmaya basladi ve leyla teyze bulasilari yikiyordu bende su alma bahanesiyle arkasinda gotune surterek gecmistim ve cok zevk almistim e nede olsa hic kari gotu sikmemistim ondan sonra suyu ictim ve tekrar gecme bahanesiyle dahada cok surttum oda nabiyorsun dedi bende geciyorum dedim ve salona gectim yatarak telezizyon izliyordum ama hala aklim lela teyzedeydi ve ondan sonra gelip salonda oturdu ne yapyorsun dedi bende televizyon izliyorum dedim okulun nasil gecti felan dedi bende iyi gecti dedim ve dademin icin ozur dilerim dedim hangisi dedi odamdaki olaydan dolayi ozur dilerim dedim ve sen hic bi kadinla yatmadinmi dedi bende sasirarak hayir dedim leyla teyzeninde kocaman gotu var tam sikmelik 90 60 90 ve beni aldi odama goturdu seninle unutulmaz birsey yasiycaz ama kimseye soyleme dedi bende tabikide soylemem dedim ve ustunu cikardi sadece suryeni vardi benim usutumude cikardi ve cok azmistim ondan sonra dudaklarina yapistim ve memelerine dogru indim sudyenini cikardim ve memelerini yaladim gecekten cok guzeldu ondan sonra ayagi kalkti ve hizli bir sekilde altindaki esortmanida cikardim sadece kilot vardi ustunde bende kilodun usunden amini!
yaliyarak cok zevk almistim ve yarragim 15 yasinda olmama ragmen 16-17 cm felandi sonra kilodunuda cikarak amini yalamaya basladim cok guzel kokuyordu ondan sonrayatagi yat dedim ve yatti ayaklarini omzuma koyup sokmaya baslamistim ah ah diye sesler cikariyodu bende memelerini yaliyodum ondan sonra bosaldi bende bosaldim ama icine ondan sonra icimden eyvah dedim ve sikise devam etim ama beni o azginlikla kimse durduramazi ondan sonra biraz durduk ve oturduk ya bisey olursa dedi bende ne gibi dedim anlamamzliktan gelme ya hamile kalirsam dedi bende bisey olmaz dedim ve bu arada amini oksuyordum ve memelerini yaliyordum ondan sonra yeter artik dedi ve kocasi aradi bende gidersen herkeze soylerim dedim ve aglamaya basladi aglama diyip yatistirdim ondan sonra memelerini acip yalamay basladim ve kendiside amini oksuyordu ve kocasi tekrar arayip cocuklarla disari cikiyorum dedi ve leylanin 2 tane erkek 1 tane kiz cocugu vardi leylada tamam dedi ve kapadi arkasindan annem aradi benim isim bitti eve geliyorum bisey istiyomusun diye leylada ben evdeyim dedi ve onun evine inmistik ondan sonra ben lavobaya girdim tuvaletimi yaptim ve leyalnin camasirlarini buldum onlara kokladim ve cebime koydum yerine iceri girigimde leyla teyze soyunmustu bende hemen yarragimi cikarim leyla giriyordum ciglik cigliyaydi ondan sonra onlarin yatak odasina gittik ve yatak yattik benim kucagima cikarak hoplamaya baslamisti ve cok zevk vericiydi ondan sonra tekrar icine bosaldim ve leyla artik duralim dedi bende cok ustune gitmedim brdaha sikismez diye annem aradi ondan sonra bende dedim geliyorum ve eve gittim ondan sonra annem niye nefes fenefesisin diye sordu bende mac yaptik dedim ve odama gectim leylanin donu cebimdeydi onu koklayarak hayal ediyordum ve ertesi gece leyla teyze napiyosun diye mesaj attim ve kocam cocuklarla beraber eskisehire gitti evde tek basimayim dedi bende disari cikalimmi dedim ve olur dedi disari ciktik ben leyla arabsini almisti ve arabayi ben kullaniyordum 14 yasimda olmama ragmen soforlugum col guzeldi !
ondan son!
ra deniz kenarina gittik ve cnaimiz sikildi ben bu arada leylanin amini oksuyordum napiyorsun burda biri goucek diyip gulucuk atti ve bende kimse gormez dedim ve opusmeye basladik (bu arada leyla teze 32 yasinda ama goren 25 yasinda sanar ) ve yarragimi cikardim sakso cektirmeye basladim ondan sonra eve gidelim evde kimse yok dedi eve gittik ve eve girer girmez leylayi yataga attim bi guzel sikmeye basladim ama leyla nasil ciklik atiyor ondan sonra yorulduk evdede bira vardi bira getirdi ve enerjimiz yerine gelsin dedi birayi icerken leylayi oksuyordum gerceken cok guzel kadindi 3 tane cocugu olmasina raggmen amina cok guzel bakmisti ve ben leylatla ilgilenmemeye basladim bu sefer kendisi sakso cekti yarragima bana sarilarak artik benim erkegim sensin askim diyerek beraber yattik kocasi 2 gun sonra gelicelti leylayla her gun sikisiyoduk bende anneme okulda bizim abiler var ogretmen onlara 3 gun ders calismaya gittim dedim annemde tamam dedi ve leylayi yaritip meme arasina sokmaya basladim leyla artik cok yorulmustu bende sonra kahvalti ettik ben gidiyorum dedim aksam gelirim dedim e gittim annemlere baktim ustumu degistim anneme ben abilere gidiyorum sikis izle diyerek evden ayrildim ve leylara gittim leyla hosgeldin kocacim diyerek dudagima opucuk koydu ve bende onu optum ve amini oksadim yemek hazirmi dedi hazir hazir dedi ve yemek yedik televizyon karsisina gectik ve fil izliyorduk ve leyla benim kucagima oturdu filmdede acik sahne vardi leyla azip gotunu kigirdatmaya basladi benimkide tabi kalkti ve leyla gotunu acip gotune soktum ve sikim gotune sokulu kaldi 2 dakika ondan sonra cikardim ve beraber dus aldim ben onu sabunluyorum ve amini oksiyorum bu arada yarin kocasi geliyordu bende firsat bu kirsat diyip 5 saat sikistik ve ogustk koklastik ve uyuduk ben kalktim gittim ve kocasi benden sonra gelmis . leyla kocasi ve cocuklari yokken beni hep cagiriyor

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder