14 Ekim 2014 Salı

ankarali evli kosa - Sex Hikaye

Mrb dostlarim size yakin zamanda basimdan sabik mukemmel bir olayi inandirmak istiyorum yalniz mukaddema kendimi tanitayim ben Kemal Sulayan 38 yasinda bekâr 180 cm kabile 80 kg esmer, 14 yildir evlilere ucuncu olan ve evli, dul, bekar kudurgan doyumsuz histerik sekste eglence ve degisiklik arayan bayanlara el ulagi olan bakimli full etkin bir erkegim arastirmak   Size anlatacagim bu hikâye yasanmis bir hikâyedir hemde kesik bir muddet once.
Bir gun telefonum caldi adini henuz sonra ogrendigim kuvvetli bey(misafir oldugum ciftin ismini degistirerek yazdim gercek isimleri bu degil) yanitsiz cagri cihazi birakti anladigim kadariyla pasif biriydi mesajlasip tanistik sonra telefonla gorusuk serpil hanimla da konustuk bir hafta sonrasina evlerine Ankaraya cagirma ettiler.
Demir es esinin askin heyecanli kudurgan sinirsiz biri oldugunu kendisinin kifayetli olmadigini onun icin beni aradiklarini esinin demir sikilmekten ve kufurden hoslandigini soylemisti. Tam benim aradigim kadindi. Neyse o gunes davet ettikleri kabil ortam alanina indim beni albeni alaninda kuvvetli mir karsiladi arabasiyla evlerine goturdu. Yolda gozu pantolonumda sertlesmis kabaran yaragimdaydi.
-Oooo kemal satis bakiyorum da kucuk kemal tas uzere el altinda bekliyor okkali guzel, desene karim zaman alay edecek. kole ona,
– sadece zaman degil misafir ettiginiz gunes boyunca bayram edecek dedigimde
-Gercekten mi eksiksiz bir muzic olmalisiniz. eger dediginiz gibiyse yaraginiz serpilimi 13 yildan bu yana yaraga doyuracak, aradigi sikiciyi buldu derken sol eli yaragimin ustunde oksuyordu. gucuk zamanda eve geldik, demir satma kapiyi acti iceriye girdigimizde serpil hanima seslendi
-Serpil!!! Askim sikicin geldi nerdesin!
-Geldiiim!! sesinin arkasindan salona afet bir zenne girdi amma fiilen kiran bir kadin. uzerine diz boyunda kirmizi boylam gecelik altinda kirmizi tanga ve gine kirmizi fileli jartiyerli ve al tul sutyenli serpil hnm gonul girdi. 30 memeleri tas uzere saglikli yurudukce sallanarak yanima geldi
-Hos geldin kemalim dediginde kolumun birini coktan beline dolamis dudaklarimi dudaklarina coktan yapismis serpili kendime hakli bastirirken dudaklarini sirayla emiyordum cipa satis ikimizi izliyordu.
cok gecmeden serpil hnm elleriyle beni soyarken bende onu circiplak soymustum ikimizde ciplaktik cikti serpili tekli koltuga oturttum bacaklarini ayirip arasina girip dudaklarindan memelerinden asagiya yalaya yalaya inerken serpilin gozleri kaymaya baslamis nefesleri siklasmis inlemeleri artmis
-Ooooh kemal em yala isir serpilini eksiksiz yaliyorsun erkegim iste sap eglenme kocum sesleri arasinda elleri saclarimda basimi oksarken bir eli bedenimin yetisebildigi her yeri oksayip siktiriyordu. sert mir ikimizi izlerken yaragini cikarmis oksarken bir sefer bosalmisti.
Dilim agir agir serpilin kasiklarina indiginde bacaklarini enikonu ayirip kendinden gecmisti. Bacaginin birini omzuma alip aminin etrafini yalarken parmagimin birinide serpilin acilip kapanan daracik deligine sokmaya baslamistim. Serpil tek itiraz etmeden bacaklarini berenari henuz ayirdi epizot aminin dudaklarinin etrafini yalamaya devam ederken serpil
-Kemaaaal erkegim yala amimi em dudaklarini amimin icine sasirtici dilini derken zaten aminin dudaklarini emmeya baslamistim bu arada parmagimin biri serpilin daracik gotune zorlaya zorlaya giriyordu ilk defa gotune bir madde sokuldugu belirli oluyordu deligi daracikti parmagim zorlayarak giriyordu. Parmagimi bes alti sokup anlayissiz cekip gene sokuyordum serpil busbutun bizatihi gecmisti titremeye baslamisti anladigimda dilimi aminin icine sokmaya basladim. dilim imdi serpilin sevimli aminin icine girip cikmaya baslamisti serpil titreyerek
-Kemaaal erkegim ooooooohhh harikasin eglesme durma erkegim sesleri arasinda sarsakca bosalirken elleriyle basimi amina bastirirken amini henuz bir ayirip aminin eglence sularini akitiyordu istahla kamu tabiat sularini emerken benim yarakta tas maktu onumde dururken bir elin yaragimi oksadigini hissettim kuvvetli bey yaragimi bir kanaliyla oksuyordu onunda nefesi siklasmis
-Ooooof koskocaman silah bu silah az sonra karimin amina girecek sevimli harika. Kemal bu yaragi ellerimle karimin amina temellendirmek istiyorum diyordu. Bu arada serpil rahatlamainin verdigi rehavetle koltuga muterakim yalniz elleri beni oksamaya devam ediyordu. Serpilin bacaklarini gol ayagi bileklerinden tutup yukariya kaldirdim ayaklarini koltuga yapistirircasina koltuga dayadim serpil koltukta ikiye ondule az evvel tabiat suyuyla islanan ami bacaklarinin beyninde piril piril parliyordu demir es elan fazla dayanamadi karisinin amini emmeye basladi serpilin kiyaci aciyor ama hosunada gidiyordu
-Yala kocacigim eksiksiz yala az sonra kemalin sikecegi o ami yerinde yala em sularini diyordu. demir es bir taraftan serpilin amini yalarken bir eliylede yaragimi oksuyor arada siktiriyordu. Az sonra sert karisinin amini yalamayi birakip benim yaragimi emmeye basladi bes an kadar yaladiktan sonra elleriyle yaragimi karisinin aminin dudaklarinin arasina yerlestirirken heyecandan titriyordu. Yaragimin kafasi karisinin aminin dudaklari arasinaydi bundan sonra samimi yalaz kabil yaniyordu yaragimin koca kafasi aminin dudaklarini ayirmis icine yerlesmisti. cipa beye
-Karinin ayaklarini saklamak istermisin dedim
-Evet istiyorum dedi. Koltugun arkasina gecti ellerimden karisinin basamak bileklerini aldi siki ayirdi ve koltuga yapistirdi. Serpil onumde ikiye kivrilmis ter icinde bana bakiyor
-Hadi kemalim sik o yuksek yaragini kokle amina yerlestir dibine kadar. Kocam olacak homoseksuel gorsun yasli elbette sikilir eglenme sook diyerek inlerken. Serpilin yuzune demir bir tokat yerlestirip
-Sikecegim hayat kadini seni bu yaragin orospusu yapacagim. Yaragimin altinda kacacak gorev bulamayacaksin surtuk derken koltuga siki abanip yerlestim. Yaragimin basini milim milimetre serpilin amina sokmaya basladim yaragimin kafasi serpilin aminin duvarlarini ceriha gedik ilerliyordu demirin yaragi degersiz oldugu icin benim yaragimi zorlanarak aliyordu icine ter icinde
-Ooooooffff sssook yirt parcala serpilinin amini ne denli guzelmis kesif silah yemek sasirtici kemalim soook sikicim kocum amima gom o buyuk yaragi derken yaragimin kafasi serpilin aminin icre kaybolmustu. Yaragimin mazi kalanini sertce anca bir soktumki serpil aciyla haykirdi
-Aaaaaayyyy amina soktugumunun adami yirttin amimi aaaaayyyy anaaaam sanarak basbas bagirirken ben yaragimi serpilin amina dibine kadar yerlestirmistim. O hala altimda inliyor yalvariyordu
-cok soktun kemaaal geri ceeek derken altimda titreyerek bir elan bosalmisti. Altimda arak suresince ikinci kere bosalirken demir satis kesif amina koydugumunun orospusunu rahim o daima hakeza bir yarak istiyordu benim yaragi begenmiyordu rahim kemal elan cok alisilmamis diyordu. bir zaman o halde bekledikten sonra yaragimi yavasca anlayissiz cekip usulca sokmaya basladim serpil yaragimin zevkini almis alismisti artik.
-Vur kemalim vur bu am senin acita acita sik erkegim derken bende hizli acul serpilin amina girip girip cikiyordum. Her vurusumda kasiklarim serpilin kalcalariyla bulustugunda sap erkek sesleri ve serpilin inlemeleri odanin duvarlarinda yankilaniyordu. imdi hovarda ucari sikiyordum yirmi zaman bu sekilde siktim ahir serpil
-Kemaaaaal erkegim eglesme elan acul vur geliyorum erkegiiim geliyoruuum sesleri ortada ucuncu savas bosaliyordu. Serpil bosalirken hizimi elan da arttirmistim serpil feryat figan bosalmisti altimda. Serpil bosalirken kole serpilin aminin derinliklerinin icine hamam hamam dollerimi akitmaya basladigimda serpil bosalmanin zevkiyle bile icindeki dollerin sicakliginin verdigi zevkle
-Akit erkegim dollerini icime bagitci her damlasini istiyorum oooooh har hamam cook adamakilli tamam dollerini amimin icine bagitci kemalim. bende tamlik dollerimi serpilin aminin icine akittim. Serpilin uzerine biraz bekledim sonra uzerinden kalktigimda guclu beyde serpilin bacaklarini birakip koltugun onune geldi evvela benim yaragimdaki serpilin aminin sulariyla dandini dollerimi yaragimdan istahla yalayip serpilin bacaklarinin arasina yerlesip dollerimi amindan eme eme yaladi. amma benim yaragim hala tas gibiydi duracak degildim serpili koltukta domaltip heyecanla acilip kapanan gotunun deligine sokmaya hazirlaniyordum. Serpilin canina minnet
-Kemalim gotumden kocama birlikte vermedim lutfen aheste sok senin yaragin yogun kazulet canimi yakmadan alisilmamis diye yalvariyordu. Yaragimi yeniden kuvvetli akil agzina o yaragimi istahla emerken. bende serpilin acilip kapanan daracik got deligini yaliyor bir taraftanda amini oksuyordum. sert yaragimi agzinin icine aldigi denli aliyor biraz daha zorluyor girtlagina kadar gomup cikaritkende tasaklarimi oksuyordu.
-Bu yaragin benide sikmesini isterdim sesleri arasinda yaragimi emerken serpil
-Merak etme kocacigim kemale senide siktirecegim o brans gibi yaragi beni siktikten sonra senide gotunden sikecek icine dollerini akitacak sende onun karisi orospusu olacaksin diye inlerken kic deliginin yalanmasinin verdigi zevkle kalcalarini salliyordu. Serpilin kic deligi pir yumusamisti bundan sonra parmagimin birini aminin suresince sokup busbutun islattiktan sonra usulca serpilin gotune sokmaya basladim parmagimi serpilin gotune sokmaya baslayinca kendini sikinca gaddar yandi
-Kemalim aciyor daha parmagin girmiyor o zevc yaragi alamam diyordu. ama fedakârlik etmek yoktu serpili gotunden mutlaka sikmeliydim sonra sikemezdim. Demirin agzindan yaragimi kurtarip yanimda getirdigim kaydirici kremi ceketimin cebinden aldim mazi gittim her ikiside merakla beni bekliyordu.
-Bir madde yasak sadece krem getirdim deyip kaydirici kremi yavasca serpilin gotune surmeye basladim sert yaragimi agzina almis kaldigi yerden devam ediyordu. Krem az cok birinci sinif bir seydi yalnizca kaydirici degil rahatlatip gevsetici bir kremdi. Parmagimi kreme bulayip serpilin got deliginin etrafina surup bati yavas icine sokmaya baslamistim. Az sonra serpil alismisti parmagimin gotunun icine girip cikmasina. imdi parmagim serpilin gotune siddetle ucari girip cikmaya devam ediyordu serpilde zevkini almis olmaliydi ki
-Kemal haydi o yaragini gotumde istiyorum diyordu. Serpili koltuga pekce yerlestirdim basi koltugun icine gomulmus onumde domalmis kacacak yeride yoktu. Demirin agzinda busbutun islanan yaragimin kafasini dayadim serpilin got deligi heyecanla acilip kapaniyordu onumde. aheste hafif girmeye basladim serpilin gotune serpil onumde
-Kemal agir lutfen agir yaragin genis agirlik girmiyor. Kemal erkegim sikicim agir sok. demir kocacigim gotum aciyor bu yarak gotumu yirtacak kurtar beni kocacigim aaayyy. niteleyerek onumde aciyla inlerken ben hafif agir girmeye devam ediyordum yaragim serpilin gotune yariya kadar girmisti yalniz serpil kivraniyor arak icinde kalmisti
-Kemal erkegim birak lutfen birak istemiyorum gotum yirtildi aaaaayyy anlayissiz cek nolursun geri cek. diyerek inliyordu yaragimi biraz son ceker uzere yaptim kremden bir zaman elan yaragimla magsus serpilin gotune damlattiktan sonra serpili kalcalarindan siki sikiya tutup kendime dogruca asilirken mazi artan yaragimi serpilin gotune yekten gomdum serpil anca bir aci atti ki komsularin duymamasi imkansizdi. imdi yaragim serpilin gotunun icindeydi darcik deligi yaragimi anca bir kavramisti ki ellik uzere tam oturmustu icine ortam girecek yeri yoktu. Bu vaziyette bes on bekledim beklerkende serpilin memelerini alttan oksuyordum cipa beyde karisinin saclarini oksarken
-Tamam karicigim o ekip kabilinden yarak artik gotunun icinde, bana vermedigin daracik gotunun kok kocasi artik kemal basustune simdi du kocan var. Dayan karicigim zevkini alacaksin az sabret. diye derpili sakinlestiriyordu. Serpil alismisti imdi got deligi acilip kapaniyor zevkimi dahada arttiriyordu. daha cok agir aheste girip cikmaya baslamistim serpilin gotunun icine.Bu arada da cipa serpilin altina guzeste amini yalarken aradada benim tasaklarimi yaliyordu. Ben imdi hizlanmistim kasiklarim serpilin kalcalarina her vurusunda serpilin kalcalari dalgalanirken memeleri birbirine carpiyordu. Serpil ilk yol gotten sikilmenin verdigi hazla kocasininda amini yalamasinin verdigi zevkle inleyerek bosaliyordu.
-Kemaaal harikasin erkegim sikicim diple ooooohhh
-Geliyorum kocalarim geliyorum yala amimi kocacigim em amimin dudaklarini beklenmedik icine deyince yaragimi cabucak serpilin gotunden cikartip amina cabucak gomdum serpil zevkle
-Ooooooh erkegim aha ayvaz bu pitrak du deligiminden bile pitrak kemaliiim oooooooh diyerek bagirirken ben yaragimi amindan cekip gotune yeniden soktum bu arada serpil titreyerek
-Geliyorum kemalim geliyorum kemaaaaaaaalll inlemesiyle titreyerek bosaliyordu kole hizli siki sikmeye devam ediyordum lakin durmaya niyetimde yoktu artik. Serpil bizatihi esbak koltuga yigilmisti ama ben hala onu gotunden sikiyordum. Yaragim tas uzere serpilin bir amina bir gotune giriyordu. Serpil bitmisti lakin benim yaragin inmedigini gorunce beni durdurup
-Kemalim onu ben ayriksi kabil indirecegim dedi koltuktan indi beni koltuga oturtup yaragimi agzina almaya basladi guclu bunu gorunce dayanamadi o da geldi simdi ikisi yan yana yaragimi istahla emip yaliyorlardi fakat serpil daha su denli istahliydi demiri kenara itti yaragimi agzina alip istahla girtlagina denli gomup tasaklarimi oksamaya basladi. guclu koca refahli duracak degildi. Yere uzandi serpilin altina girip kalcalarini kaldirip onun amini gotunu yalamaya baslamisti. kole serpilin saclarini oksuyordum arada serpil yaragimi girtlagina derece gomdugunde basini yaragima milimi milimine bastiriyordum nefesi kesilene kadar birakmiyordum. 15 20 zaman devam etti yorulmaya baslamisti lakin benimde yaragin zevki gelecekti artik. Son posta serpil yaragimi girtlagina gomdugunde basini simsiki tutup bastirdim yaragima ve haykirarak serpilin girtlagina dollerimi attirdim serpil nerdeyse bogulacak kabilinden yalvaran gozlerle bana bakiyordu basini sere serpe biraktim amma serpil yaragimi emmeye devam ediyor tam dollerimi yutuyordu. Elleri bedenimde benim ellerim serpilin saclarinda tum dollerimi serpile yutturmustum vakum uzere emiyordu serpil yaragimi. Son damlasina derece emdi ve yuttu dollerimi. kole serpilde cipa de yorulmustuk.
iki cag iki tun konuk kaldim evlerinde serpil her seferinde degiskin kiyafetlerle dolasti habbe ortaminda kul serpili habbe her odasinda tuttugum her yerde siktim salonda mutfakta banyoda koridorda hatta tuvalette dahi siktim. Onlarda bende kivancli kalmistik. ayrica serpilin hatirina demiride bir defa gotunden siktim ve serpil demire kendi mide camasirlarindan giydirip getirmisti oylelikle sunmustu sikicisine kocasini. deniz an bu hikayeyi yazmami serpil bayan istedigi icin onlarin evinde yaziyorum serpilde kucagimda her yerimi oynuyor yaragim gene tas gibi cipa beyde bizi izliyor izninizle bizim bes on isimiz var tekrar gorusebilmek dilegiyle.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder