14 Ekim 2014 Salı

Kocam basti sevgilimle - Sex Hikaye

size daha evvela bu bayanla aramizdaki iliskiyi yazmistim. Ben 34 yasinda 178 uzunluk 76 kilogram ve bekarim iliskim oldugu kari o da Turk. Fransa’da yasiyoruz. henuz once onunla su denli nobet bu arada oldum. Bir ay kadar Almanya’ya gitmistim. Dondugumde beni aradi bundan iki devir onceydi. sabah zaman 9 .30 civariydi. kocasinin ahacik oldugunu ve beni okkali ozledigini soyledi. elhak kole iyi ozlemistim. elden geliyorum dedim 15 dk sonra evine gittim. Kapiyi acti, hayli seksi giyinmisti. gonul girer girmez ayakta birbirimize sarildik opusmeye basladik.
opuserek dosek odasina girdik, yemeden icmeden kemerimi cozdu. Sikim kotu sertlesmisti elan once yazmistim sikim 23 sn tim. Agzina aldi yalamaya basladi. yogun gorklu yaliyordu, yuzune suruyordu. O sikimi yalarken ben ustumu cikarttim, yataga uzandim. Onu bilakis ustume aldim. eksiksiz ami agzimin ustundeydi. Amini gotunu yaliyordum. Amindan cari tat sulari agzima akiyordu. O da sikimi agzina sokup cikariyor ohhhh ooohhhhhhhhhhhh kocacigim yala, sik beni diyerek inliyordu. Benim agzima bosaldi, kul onun agzina bosaldim. butun spremlerimi yalayarak yuttu. azicik anca bekledikten sonra havluyu hamam suya batirarak sikimi ve amini temizledi, yine yalamaya basladi. Sikim tekrar zinde olmustu. Yuzune ve goguslerine surerek cesametli sikini ote ozledim canim askim sanarak inliyordu. Onu yataga uzattim, sine arasina surdum. sadir arasina surerken sikimin kafasi agzina giriyordu. Her yerimi pitrak diyerek inliyordu. ilkin ayaklarinin altina sikimi sordum sonsuz lezzet aliyordu. Bacaklarini kaldirdim gotunun altina yastik koydum amini yaladim. Ami asiri sulanmisti, dilimle amindaki yayilma gotune suruyordum. Sikimi amina gotune surdum. ohhhh ohhhhhhhhhhhhh amima gotume halic diye inliyordu. mukaddema amina koydum, kokune derece bastim. ayyyyyyyyyyyy ohhhhhhhhhhh sesler cikariyordu. bir zaman git gel yaptim, amindan cikarttim gotune bastim. Gotu okkali dardi, henuz mukaddema kac sefer sikmistim hala dardi. Gotune kokledim, amindan gotune, gotunden amina sokuyordum. Bacaklarini tam kaldirdim, dizleri goguslerine degiyordu, amina kokledim. ikimiz tipki anda bosaldik.
Aradan 5 dk gecti dis kapidan neva geldi. eyvah kocamdir ondan sair kimseden miftah yasak dedi. Ben hoppadak ayakkabilarimi aldim ve beni yatagin altina koydu. fakat ote yukum girdim. carsaflari acti, ustunu giyecek firsati bulmadi. Yataga uzandi, carsaf ve yorganla amini kurutmaya calisiyordu. oldu derun giren kocasiydi, kocasi derun girerken karicigim parasiz misin niye elan kakmamissin dedi. saat 12 civariydi. bir zaman rahatsizim dedi, kocasi yataga oturdu. neden isten erken ciktin niteleyerek sordu, kocasi da malzeme gelmedi sonuc geldik dedi. Kocasi onu opmeye oksamaya basladi. Bir taraftan da ustunu cikariyordu. Ben bile yatagin altinda muskul nefes alip veriyordum. disi cabucak kalkti banyoya gidecegini soyledi. Banyoya girdi du dk sonra kocasini cagirdi, kocacigim gelsene bugunde banyoda sikiselim cesitli olsun dedi. salak kocasi da gulerek peki karicigim suyun icre yapalim dedi. ikisi banyoya girince kapiyi kapattilar. Seslerini duyuyordum, ben hemen ciktim ustumu giydim, ayakkabilarimi elime aldim usulca kapiyi actim ciktim, kapiyi kapatmadim. dis kapida ayakkabimi giydim ciktim. Aradan bir zaman gecti kanayakli beni aradi. kusur diledi. Bundan sonra ben senin evine gelecegim, henuz farig sikisiriz dedi, tamam dedim. yarin benim evime mustakbel evimde onula aksama kadar cinsiyet yapariz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder