19 Ekim 2014 Pazar

Kizligimi boz niteleyerek bana yalvardi - Sex Hikaye

Lokantamiz sehrin en uz lokantasindan biri oldugu icin, tekmil kesimlerden hayli sayida musterimiz olmustu. ama kisimlar sayac 8 den sonra umumiyetle kâr olmuyor, kâh bir mir yani sira 4 yahut 5 bayanla yemege geliyor, kizlara ferah mebzul lokma soyluyor, gani ongun durum oduyordu. Bizde dort gozle onlari bekliyor, geldiler mi etraflarinda kepenek oluyorduk. Bunlarin gelip gitmeleri devam ediyordu ve tig de giderek elan samimi olmaya baslamistik, o beyle ve bayanlarla biricik hic tanismistik. isminin saturn ve Songul oldugunu ogrendigim, elan ilkin tanistigimiz bayanlar, yine bir ruz lokantamiza yemege geldiler. alelade bir sakalastiktan sonra, Zuhalin bir magazada calistigini ogrendim. Yemekten sonra hesapci odeyip gittiler… Aradan birkac gunes gecmisti ki, carsida bir ad vardi. Zuhalin yanina ugradim. yaninda arkadaslari vardi, henuz sonra gelecegimi ve telefonunu verirse, uygun olup olmadigini ogrenip kendisini ziyaret edecegimi soyledim. Zuhal, “Benim numaram kimsede yok, yalniz ver telefonunu da numarami yazayim.” dedi. Benim telefonumu elimden aldi, kendi numarasini kaydetti ve kendisini caldirip benim numaramida almis oldu. tam olanlar da zaten bundan sonra oldu. Ben kizi aramaya cekinmezlik edemiyorum, bir taraftanda kizlarin parayla etkin hayat kadini olduklarinida dusunuyorum. Derken 2 devir sonra bir olcu bana 2 kez davet atti, ben, “Kimsiniz?” diye arayinca, zuhal oldugunu ogrendim. bir zaman telefonda sohbetten sonra, kisimlar teamul cikisi bulusmaya karar verdik ve telefonu kapattik. Ha bu arada, saturn 26 yasinda, 1.65 boyunda, 56 kg, minyon tipli, 90-60-90 olculerinde, bana gore tam bir sex ilahesi bir bayan. Bu arada ben ise o devir 43 yasinda, 1.82 boy, 85 kilom var ve cok bakimli, herkesin begendigi kostak bir beyim. Neyse biz karalastirdigimiz gibi Zuhalin kâr cikisi bulustuk. Arabayla site disina cikmamizi istedi. Ben de sehrin disinda, makilik orman arazisinin icine cektim arabayi. Konusmaya, tanismaya, sakalasmaya basladik. ama zuhal ote onemli duruyor ve benim dus!
undugum uzere bir orospu, pacoz goruntusu hic yalniz tek vermiyor ve beni catlak ediyordu. Benimde bir imal var, parayla sex yapmayi on paralik fakat on paralik sevmem, cunku parami sikiyorum kabilinden hissederim ve istahim kapanir, birakir giderim… Bu konusmalarimiz uzadikca uzadi ve sayac aksam 9.30 oldu. Ben, “Gec kaldin Zuhal, seni evine birakayim da babandan konu isitme.” deyince, aldigim cevap beni yeniden heyecanlandirdi. “Babam bu seb nobetci, sabaha denli suremiz var, sabah beni ise birakirsin.” deyince, sevincten uctum dogrusu. Ve sevinmeyi bahane yazar Zuhalin dudaklarindan bir yapistim, guya opmuyor somuruyordum, kopariyordum kizin dudaklarini. Bir sure sonra Zuhal, “oluyorum ya, bu ne opme, oldureceksin beni!” demesiyle opusmeyi biraktik. Bir sure sonra Zuhalin, “cok guzel, kusursuz opuyorsun, birdaha opermisin?” demesiyle sukûtilik bozuldu ve opusmeye yine basladik. Deliler kadar birbirimizi opuyor, somuruyorduk. Ben bile bir tarafdan Zuhalin tisortu ile bu arada sudyenini bir cirpida cikardim. Aman Tanrim, bu nasil memeler, hic fakat on paralik ellenmemis, lastik ferde gibi tazecik! Onlari opmeye, yalamaya ve somurmaya basladim. lakin anca cilginca opup, yalayip somuruyorum ki, saturn deliye donmus, inlemeleri ormanin icinde yankilaniyordu… Bu arada benim elim tehi durmuyor, Zuhalin tazecik amini oksuyor, onu cildirtiyordum. saturn artik kopmustu! Bir hamlede kotunu da cikarmisim, zuhal arabanin ortaminda karsimda ciril ciplakti. Zuhalin her yerini opuyorum, kokluyorum, yalayip yutuyorum. Derken saturn benden sikimi ckarmami istedi, yalamak istiyordu. hoppadak pantolonumu ve donumu zir indirdim. Zuhal, “Bu ne ya? Ben bunu nasil yalarim? At yarragi gibi!” niteleyerek bes alti hayiflandi, lakin sonra kurnazlikla yalamaya basladi. fakat ne yalama, sanki benim yarragi yalamiyor yutuyordu. sanki yillardir yarraga ozlenti kalmis kabilinden somuruyor, yutuyordu. Bir an iliklerimi somurdugunu, cektigini da dusundum… Derken, “Ben geliyorum Zuhal…” !
deyince, !
“Gel askim!” dedi ve Zuhalin agzina bir yanardag gibi patladim. saturn âdeta susuz kalmis gibi cari dollerimi yalayip yutuyordu. Yarragimi inmesin diyede dahada somuruyor, yaliyordu. Ben, “Arka koltukda 69 yapalim da, amini agzima ver!” deyince ansizin egin koltuga gectik ve 69 olduk. Ben bile basladim Zuhalin amini yalamaya. lakin ne komple bir am, on paralik kil yoktu ve hic yarrak degmemis bir am! Ona, “Kiz bakiremisin?” dedim. “Evet!” demez mi! catlak oldum, birazdan bir bakire sikecektim! Devam ettim yalamaya. zuhal yarragimi yalamayi birakti, inlemeye ve amini agzima bastirmaya basladi. amma kesinlikle bastiriyor, nefesim kesilecek sanmistim ki, kiz bosalmaya basladi. yalniz ne bosalma! Ben cok senedir okadar am yaladim, ama bu derece tatli ve yiyintili am yayilma on paralik yalamadim! Bu arada ben Zuhalin amcigini hem yalamaya devam ediyorum hemde amcigini parmakliyordum. Zuhal, “Beni bu kizliktan kurtarirmisin?” deyince sasirdim. Tabiki ben bile bunu istiyorum, ama, “Neden kizliktan halas olmak istiyorsun?” diyerek sordugumda, birdaha sasirmistim ve aval aval Zuhale bakiyordum. Zuhal, “Hadi!” deyince yeni bastan devam ettik. Zuhalin kizliktan kurtulma sebebi guya dostlar, ne dedi biliyormusunuz? “Herkes beni sikmek istiyor, amma kiz oldugumu duyunca kaciyor. Amimi gotumu evire cevire sik de, herkesle erincli erinc sikiseyim!” dedi. Bu cevaptan sonra kizi sabaha denli catir catir sikmeyi kafaya koymustum, kizi aldigim kadar bir otele goturdum. Otelde odamiza ciktik. Bir kirnak cag yaptiktan sonra opusmeye ve yalasmaya basladik. Ben zuhalin amini yalamaya baslayinca yine bosaldi. catlak kadar yalvariyor, kivriliyor, “Sok artik, sik artik!” diye cildiriyor, bagiriyordu. lakin benim hem acelem yok, hemde kizligini oyle bozmaliydim ki, benden baskasiyla sikisemesin, onu istiyordum. Zuhali ikimizde yatar pozisyonda kucagima aldim. Bir taraftan opusuyoruz, bir taraftanda sikimin kafasi Zuhalin amina dayanmis, sefer istiyor, destur istiyordu. zuhal bile bir taraftan,!
“Sok a!
rtik…” niteleyerek bayagi yalvariyordu. Sikimin kafasini kaymak kabil amcigin icine sokunca, sandim ki orda âsik var, inanin anca sicakti ki, sanki sikimin kafasini yakiyordu. Ben bile bile elan ziyade sokmuyorum, saturn sokmami istiyor, oylelikle savas ediyorduk ki, saturn sanki cesmeden bosalir kabil bir daha bosaldi. Ben berenari henuz icine girdim, az bucuk daha derken, yarragimin yarisi Zuhalin icindeydi. fakat halen Zuhalin bekâret zari patlamamis, hun gelmemisti… Yaragimi cikardim, zuhal amina bir bakti, dem yok, takkadak yarragimin dair anca bir oturdu ki, benim efendi yarak Zuhalin taze amcigina hartadanak girdi! O an o sekerli amcik yarragimi kerpeten kadar sarmis, amcigin ici cayir cayir, gavur ami kabilinden yaniyordu. on paralik bitmesin istiyordum, ama ne amdi be dostlar! Ve oylece bir du zaman bekledik. saturn basladi kivirmaya. Ben Zuhali bir hamlede altima aldim ve delirmis uzere sikiyorum. O’da, “Sok, bas, kokune derece bas, kokle erkegim, kocacigim…” diye bir bagiriyor, anlatamam. boylece Zuhali tam bir zaman sikmisim. Bu arada Zuhalin bosalmalarinin sayisini ne o biliyor, nede ben. daha sonra ben, “Geliyorum askim!” deyince, icine bosalmami, dollerimi duymak istedigini soyledi. Ben de icine bosaldim ve yorgunluktan oylelikle yigildim. sâdir yarragima, birde Zuhalin amcigina bir baktim ki, her taraf kipkirmizi dem olmustu… Zuhalin sevincini anlatamam. “Artik herkesle huzurlu ici genis sikisecegim!” niteleyerek guya goklere ucuyordu. O gece Zuhali sabaha derece az sefer amindan ve gotunden siktim. henuz sonra saturn hic kimseyle sikismeye cekinmezlik edemedi, “ismim orospuya cikar…” diye. mecmu ben siktim Zuhali. acimasiz silah istedi mi, neresi olursa olsun orda sikerdim Zuhali. Ben okadar il gezdim, okadar am siktim, amma zuhal gibisini inanin gormedim ve doyuramadim. hatta bir keresinde 2 adet Viag.. ictim ve 24 zaman otel odasindan hic cikmadan tekraren siktim Zuhali. Ben bittim, ama saturn halen yarraga doymamisti! Ben boyle ne !
kiz, ne a!
m, nede arzu, dilek gormedim dostlar…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder