19 Ekim 2014 Pazar

Halamin kizi bitirdi beni - Sex Hikayem

Bir seb halamlara kalmaya gitmistim Sebepi ise akrabamizin dugunu vardi bizim aile tiklim tiklimdi annemde handan halangile git dedi tamamlanmis dedi Halamin kizi 18 yasinda asagi begayet hosur memeleri yeke kumral saclari olan bi kiz sansimiza halamgilde dugunden artan pislikler icin yardima giitiler halamin kizi ve ben kaldim film izliyelim dedim peki ne izliyelim dedi amerikan bezi pastasi dedim guldu tamam dedi actik yemeden icmeden izledik sikis anlalarini gorduk elimi korkarak bacagina koydum az ilerlettim yuzune baktim guldu sikimi oksamaya basladi yapistim dudagina attim halam gilin yatagina altinda tayt vardi yirtmadim halam anlar die indirdim amini yaladim genis kenef kokuodu banyoda yapalim bahanesiyle milimi milimine yikadim amini sonra yaladim uh ah niteleyerek dudaklarini issiriodu sira sende dedim comeldi assagi yaladi biliyordu oturu yallanacagini cevirdim kicini yaladim got deligini soktum basini acio die kacirdi gotunu dur geecek dedim takkadak kut die soktum kacirmaya kalkisti tekrar tuutum belinden iyice 3 4 kez yasa soktum sonra kacmayi birakti zevke geldi sonra amina soktum hafifden unuttum bakirlik zarini bi baktim sikim soy icindeydi ona on paralik baskalik ettirmemeye calistim amma yere damliyan kanaat gordu olsun dedi elbette patlicakti dedi kul rahaat rahatttt sktm tambosalicagim hin cikardim ve beline bosaldim her munhal zamanda yapiyoruz kole 18 yasimdayim izdivac hayalleri kuruyoruz hatira 24-25 yasina rast sans

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder