14 Ekim 2014 Salı

zorla siktim - Sex Hikayem

merhaba ihvan benim adim gokhan bundan 1 sene evvel dersanede guduk boylu karaca citir bir kiz vardi lise 3deydik o zman kiz hayli hosuma gidiyodu neyse telefondan konusuyoduk ben habire bu konuyu aciyodum onu sikmeyi gani istiyodum bi devir bulusalim dedim sinemaya gittik sonrasinda evin yakinlarinda kafedeydik ben yeniden konuyu actim bana iyi diyordu evimi bilmiyordu evde bostu zaten evin onune geldigimde ben bisey alicam satir apartmandaa bekle dedim bekliyodu cabucak agzini kapatip derun attim yataga yatirdim basladim soymaya bagiriyordu bi tokat attim bayildi gibi oldu o sirada vucudundaki her yeri yaladim ami hayli yalabik kokuyodu habire dilimle darbeledim o sirada uyandi lakin baglamistim onu basladim girmeye inlemeye basladi ote hpsuma gidiyodu sikimi korukledim kati bagirmadi mal lakin bakireydi sanirim 30 dk amini siktim hosuna gitmeye basladi herhalde fakat caktirmiyodu bende gotune gitmeye basladim alcak alcak derken korukledim sikimi kul apartman inledi herhalde sonra eksiksiz vucuduna bosaldim oda bir iki el bosaldi sonra aklima memeleri geldi gorundugunden iyi buyuktu sikimi arasina soktum mebzul hos oldu agzinda geliyodu bide anca agizina bosaldim sonra toparladim onu evine goturdum sonra bi mesafe konusmadik giderek konusmaya basladik devam ediyoruz demin

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder