14 Ekim 2014 Salı

Kizdan Sonra Erkekle… - Sex Hikaye

selam hamle Can, 1.80 boyunda 60 kilo sarisin parafin tenliyimsize muammer oldugum bir olayi soylemek istiyorum. Kiz arkadasimla beraberken aramizda en sevdigim fantezilerden biriside kalcalarimi sikip, deligimle oynamasiydi. Ondan ayrildigim teselsul bir kizla tanistim niyetim belirli olunca dostca sirasinda bu dolasma fantezimleriminde oldugundan bahsettim goz benim uygun bir baglanti yapabilecgni amma eglencesine gay barlara gidebilecegimizi soyledi. kul elan mukaddema gitmemistim ve gidip izlemek istedigimi soyledim. Bulustugumuz tun bununla kilikli bir gece yasadik iki sira sonra gay bar icin sozlestik. Oraya oturduk, gay olup olmayanda oradaydi. Kiz bana gulerek begendigin yada ilgini ceken var mi diyerek sordu kole kamera gozuyle bakmadim bekle bir bosluk atiyim etrafa dedim, sonrasinda bir du can gosterdim. Kiz bir anda gidip gosterdigim en cesim nisif adamla konusmaya basladi. ( 180 boylarinda 85-90 kg, beyaz zehir tenli kel bir adamdi.) yaklasik 5 dk felan konustular sonra herif bizim masaya geldi, oturdu, selamlasip havadan sudan konusarak yârenlik etmeye bslamistik. asagi da (Mert’ti.) Sonra arkadasin bir kac bisey anlatti istediklerini yapabilirim istersen yayimci sende bana br konuda iane edersen dedi. Ne yaparsam sanarak sordum ? tatmin olmak icin yalamak,surtunmek vs. kadar dedi. eksiksiz ne devir dedim? istedigin zaman, istersen bu aksamda olabilir dedi. Kiza donup baktim, ben eve giderim sizde bu arada gidersiniz nereye isterseniz dedi. cekiniyordum ama test etmek istiyordum en azindan tmm cikalim o zmaan diyip bardan ayrildik. Adamin evi yakinmis bana gidelim dedi evet dedim. Evine gittim koca ruya aldi oturma odasina gecti ( banada eteklik alti trasi olmadiysan banyoda olabilecegimi soyledi â€" bende temizlemistim diyip yanina gectim) harbi bana ustumdekileri cikarmami soyleyip, yavastan baslayalim di mi dedi! Ben Tshirtle baslayip cikarmaya basladim bu tam Mert, dusundugumden elan filinta vucuda sahipsin suzuk olman dahi benim icin yeterliydi lakin imdi cok begeni alicam felan ded!
i. ustumdekileri cikarinca oda bornozunu cikardi. insan tas kabilinden olmustu, sorduguma nazaran aleti 17 cm^di ve normalden bes on kalindi. Elime alip faaliyet ettirmeye basladim, harbi hemen beni yanina yaklastirip kalcami sikmaya basladi. Agzina al da bes on henuz aziyim dedi. Adama epizot kiymetiharbiye degmez sesler cikarmaya basladi, aletimi agzimi dolduruyordu ve okkali bir hos gelmisti yaptigim sey. Dur kul biraz seni kivama getiriyim diyip arkama gecti basladi deligimi divane uzere yalamaya sonra aletini degdirip surtmeye basladi. ( yavuz bir tabiat almistim ) mert istersen su uz popona bir kac deneme yapiyim birak dediginde birakirim, hosuna giderse devam ederiz dedi. O sekilde nanay diyemedim basimi salladim. Yandan kremi kapar kapmaz deligime surmeye basladi sonra parmagiyla icime girip cikiyordu, bir yandan da aletimle oynuyordu. Sonra aletini dayadi deligime sonra alcak bati bastirmaya basladi. rahat sizlar dusunce etme sonrasinda kâm alacaksin dedi. Basini icime soktu bes on bekledi sonra aheste yavas yuklenme basladi. Kendimi azicik sikiyordum rahatla henuz hafif alirsin dedi. icime kaydikca kayiyordu. Off bu kalcalarin arasinda askin berhudar ettin beni diyerek berenari bekledi. hafif aheste girip cikmaya basladi. yumusak sizlama ve tabiat bir aradaydi. Benden keyif sesleri cikmaya basladikca hizlaniyordu. Bir yandan boynumdan felan opup kalcalarimi sikiyordu. Belimden tutup, ellerim kavusacak ne kadar nuktedan bel var kiz kadar diyip gaza geldi durduramayacagim bir takat aldi ve hizla girip cikmaya basladi. Sonra bir anda icime girebildigi denli girip bosalmaya basladi bu arada belimi birakmiyordu iyice tutuyordu. icime har hamam aktikca sunca derece derece oldum. icimden cikarmadan beni kucakladi banyoda goturdu temizlenirken nasildi niteleyerek sordu? bende ilk istemedim ama sonra kâm aldim iyiydi dedim. mert istersen devam edelim beni epeyice azdirdin, bir bircok kez elan bosalabilrim dedi. tamamlanmis diyince elimden tuttu kuruladi iceri goturdu masanin ustune yatirdi basima yas!
tik verdi!
sonra bacaklarimi omzuna koydu deligimi yine kremledi sonra icime bir anda girdi. ayak omuza hayli girip cikti sonra kucagina aldi az bucuk havada kaldirip indirdi sonra koltuga namuslu gecip kucaginda koplatmaya basladi. isini gayet hayir biliyordu. kul kendimi âlâ kaptirmistim kucaginda aheste yavas hopluyordum. epey suren iliskiden sonra kucagindayken sarildi ve icime tekrar bosaldi. su denli dobra sikiyordu kole dur demiyordum goz onun hosuna gitmisti tabiki kayirici rahatladikca kole durum geceleyin boyu benimle bu arada tutulmak istiyordu. belli gayrimumkun bakalim giderim anlasilan ama senide kendimi bile rahatlatmadan seb bitmez dedim. Temizlendik oturmaya tv izlemeye basladik. Bu muddet zarfinda dostca ederken bana ne konum hosuna giderse soyle onuda yapalim dedi. Bilmem dusunmedgim icin aklima gelmiyor lakin yuzustu yatarken arkadan girmeyi deneyebilirsin dedim. Gozleri parladi off hayli hosuma gider o tabiki deneyelim benimki kalksinda dedi. Sertlesme baslarken pozisyona oturmak istedigini soyledi, arkami donup yattim akil tarafima yastik verdi kremi unutmadi ve icime girdi. Bu sefer gec gelirim o yuzden yorucam seni az bucuk diyip sirtimdan opup icime girdi. hafif hafif girip cikiyor henuz su denli beni ellemekle mesguldu. Bu saf kiz aradi ne yapiyorsun elbette gecti diyordu ( bu tam harbi hala icimdeydi ) kul kiza dusundugumden daha muaddel bir durum aldi, eve gecince ararim dedim. Kiz tam dusundugum kadar diyip guldu ve kapatti. harbi ki dedi kul devm ten bisey nanay dedim. Uzun bir muddet sonra dahada hizlandi bu sefer girebildigi kadar icime girmeye calisiyordu. Acimaya baslamisti lakin zevkte aliyordum. hizla girip ciktiktan sonra aletini cikardi ve belime bosalmaya basladi. O derece fena meni artik ki inanamadim,ilk du inhilal derece coktu. mahsus adamin en azili zamanina gelmistim :). Dusa girip temizlendikten sonra berenari oturma odasina gectik. kotu iyi aralik gecirdik fakat gidiyim ben artik dedim. harbi kalsana istemesen yapmayiz henuz ama senin vucdunu izlemesi ustelik yumusa!
k feln de!
di. Ben sagol fakat ilk icin bu denli yeter sayet yeniden kacamak suni kadar bir niyetim olursam aklimdasin diyip sarilip vedalastik, bana sarildigi sira kalcalarimi da oksayarak hoscakal filhakika mutistin, umarim aldiim haz kadar sanada kâm vermisimdir diyip evinden ayrildim. ciktiktan sonra kiza telefon acip yasadiklarimi anlttim. Uzun muddet konustuk bu laf uzerine sonra bu kiz ile 6-7 kamer kadar takildik bu sure suresince sakso felan cekerken parmagiylada beni tatmin ederek gunleri gecirmis olduk.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder