14 Ekim 2014 Salı

Olgun Bayan - Sex Hikayesi

Selam arkadaslar ben Emre, uc ay onceydi arabam arizalaninca o gun is yerine otobusle gitmek zorunda kaldim. is donusu yine otobuse bindim ve arka koltuklara dogru oturdum elimde de bir poset vardi. Otobus kalabalikti benim oldugum yere 45-50 yaslarinda bir bayan geldi ve ben ona yer verdim. O da ayakta kaldiniz posetinizi ben tutayim, yere birakin dedi. Bende biraktim otobus dolu olmasindan ve virajlarda falan istemeden de olsa insan onundekine surtuyor, benim aklim da once art niyet yoktu. Fakat bayan surtunmemden rahatsiz olmayinca bende hic istifimi bozmadim. Ama bu arada benim ki kalkmisti ve bayanda bunun farkindaydi. Bu arada istemesem de inecegim duraga gelmistim. Fakat bayana bir turlu acilamiyordum, yere dogru egildim posetimi alirken eliyle poseti gosterip kulagima icine bak dedi. inerken de beni iyice suzdu, posetin icine baktigimda telefon numarasi yazili kagidi buldum. Sonra ne oldu biliyor musunuz o bayanin yalanmadik yeri kalmadi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder