14 Ekim 2014 Salı

enisten once benim sonra ablamin sahibi oldu… - Seks Hikayesi

Selam  degerli   okurlari   okurlari, bir sex sitesine ozel hayattan soz etmek ne derece dogru diye dusunur dururdum. Ben sitenizi takibe baslayali birkac hafta oldu ve bir cok hikayeyi okudum ama bu soru beni surekli dusundurdu, sex hayatinin baska kisilere, hemde tanimadigin kisilere anlatmak, sex hayatindan soz etmek cok garip gelirdi bana ama dun bir hikaye okudum ve o hikayede sex anisini anlatam kisi bu olayi kendini rahatlatmak icin yazdigini soylemisti, yasadigi yasak bir ask onun icinde durmasi ona aci veriyormu ve o yuzden sex anisini inilti de yayinlamisti,
Benim de yillardir icimde tuttugum bir sex anim var ve bu sex anisi gercekten cok yasak bir iliski, aslinda bu aniyi sizlerle paylasacak biraz olsun rahatlayacagima inaniyorum ve ablama baktigimda yasadigim sucluluk hissini biraz olsun hafifletecegimi dusunuyorum. Ben size once kendimi tanitmak istiyorum, ismim funda hatay dan yaziyorum, suan 24 yasindayim ve okulu yeni bitirdim ve is arayan bir kadinim, bundan uc yil once benden 2 yas buyuk olan ablam evlendi ve evlendigi gece, yani dugunu oldugu ve gerdege girecegi gece kocasi ile ondan once birlikte oldum,
Aslinda suclu ben degildim enistemdi ama kendime dur deseydim ve kendimi enisteme vermeseydim su an sizlere bir itirafta bulunuyor olmayacaktim, evet enistem ile dugun gecesi birlikte olduk ve enistem ablamdan once benim bekaretimi bozdu, bozmasina izin vermemdeki neden ise enistemi ilk gordugum andan itibaren seviyor olmam, ablamdan daha cok seviyorum belki cunku ablama karsi bir suc isledim ve bunu bile bile yaptim,
Ablamla evlendigini bile bile kendimi ona verdim ve icinde bulundugumuz durum enistem ile sex yapmama neden olmadi, ask boyle bir sey olsa gerek, sinir tanimiyor ve size yapmamaniz gereken sex deneyimleri yaptiriyor. simdi kisaca o geceden bahsetmek istiyorum. Her ne kadar ablamin dugunu olsa da o gece pek etrafta gezinmiyor elimden geldigi kadar dugun yerinden uzak duruyordum, dugun salonda olmustu ve bizimkiler salonda otururken ben disarida gelen geceni izliyordum,
Bir sure sonra enistem ile arkadaslari dugun salonuna girdiler ve enistem ona karsi ilgi duydugumu bildigi icin arkadaslarini iceri gondererek yanima geldi, neden burada duruyorsun , ablanin ve benim en guzel gunumuzde yanimizda olmani istiyorum dedi, bende ona benimde bir cok istegim var ama isteklerimiz bazen gerceklesmiyor eniste dedim, bir sure konusmadan yuzume bakti ve sana karsi bende ilgisiz degilim ama seninle gec tanistik artik yapacak bir seyimiz yok dedi,
Bu sozleri daha once de duymustum ,birkac defa daha enistem ile bu konularda konusmustuk, o yuzden hic tepki vermeden etrafi seyretmeye devam ettim, sonrasinda enistem beni orada birakarak iceri girdi ve bir sure sonra gelin arabasinin anahtarlarini alarak yanima geldi, elimden tutarak beni arabaya bindirdi ve ne istedigini bilyorum ve sana onu verecegim dedi, ben once ne demek istedigini anlamamistim ve nereye goturuyorsun beni, iceridekilere ne dedin , dugun zamani boyle beraber gitmemiz yanlis olmaz mi dedim,
Oda bana iceridekilere seni kuafore goturecegimi soyledim ama sana bir surprizim var dedi ve yarim saat sonra falan tenha bir yola girdi, bir sure sonra arabayi sessiz kuytu bir yere cekti ve beni o kadar cok seviyorsun ki ablanla evlendigimi bile bile bana trip yapiyosun dedi, bende evet elimde degil , seni seviyorum dedim ve disariya cikmak icin arabanin kapisini acmak istedim, tam o sirada enistem basimi ona dogru cevirdi ve dudaklarimdan opmeye basladi,
Eniste dur ne yapiyorsun demek yerine biraz naza cektim kendimi ve cok degil birkac saniye sonra bende onu opmeye basladim, onu cok istiyordum ve sex yapmak degil ama bir opucuk ile biter diye tahmin etmistim ama bitmedi, uzun bir sure opustukten sonra oturdugum koltugu geriye dogru yatirdi ve altimdaki etegi yukari dogru kaldirarak ic camasirimin uzerinden beni oksamaya basladi, olan biten beni mutlu ediyor ve hic birseyi umursamiyordum, birkac oksamadan sonra ic camasirimi kenara cekerek vajinami yalamaya basladi, iste sex o an baslamisti ve dur diyemiyordum,( )
Bir sure vajinami yaladiktan sonra uzerime cikti ve pantolonunu asagi dogru indirerek aletini eline aldi ve vajinama dayadi, icime girmeden once birazdan icine girecegim , durmami istiyorsan soyle , sen istemiyorsan yapmayiz dedi ama bende en az onun kadar istiyordum ve sakin durma dedim, oda durmadi ve icime sokmaya basladi,
Daha once kimse ile sex yapmamistim ve bu canimi cok acitmisti, ilk birkac denemede icime alamadim onu ama sonra yavas yavas icime almistim, tamamen icime girdiginde de derim bir oh cektim ve bir sure hareketsiz bir sekilde altinda yattim, enistem ablamdan once bana sahip olmustu ve bu beni mutlu etmisti, ablamdan daha cok beni istedigini gostermisti, birkac dakika arabanin icinde uzerimde icime girip ciktiktan sonra aletini cikartti ve koltugun uzerine bosalmaya basladi, bende inanilmaz bir zevk almistim ve o bosalmadan once bende orgazm olmustum,
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder