14 Ekim 2014 Salı

kiz kardes gibi… - Sex Hikayem

amma mecburdum ayseden gitmeden numarasini istedim arasiriz niteleyerek ve ciktik yola eve vardik msj atti vardiniz mi sanarak oldu yazdim aksam yataga yatar yatmaz bir msj da ben attim ozledim seni diye goz bende dedi ne yapiyorsun dedim hicc oturuyoz senn dedi bende yataktayim elimde sikim seni dusunuyom yazdim gulucuk atti hadi odaya gec dedim tamm dedi arasam konusabilir miyiz dedim ara dedi aradim uzerinde ne var dedim uzerimde geceligim var sutyen giymedim dedi off yaninda olsamda siksam o dos uclarini dedim elini amina gotur ve benimkini zarfinda hulya ederek parmagini gezdir dedim kilotu cikarayim ama birazdan abim filan hasilat korkuyorum dedi o devran banyoya uydurma dedim ve bekledim banyoya girdigi anda telefon seksi yapmaya basladik oda kul bosalmistik ve rahatlamistik eksiksiz geceler diye kapadim telefonu.. bundan sonra az daha her gece telefonda seks yapar olmustuk ayse seksi ogrenmisti ilk gorusmemizde musterek olacaktik bunu oda istiyordu yalin kivilcim yaniyordu. dinlence zamanimda ona bir adres verdim ve oraya gelmesini istedim kendini hazirlamasini soyledim giyinirkende abartmamasini soyledim elan sonra o tarafta oturan arkadasimi aradim ve bana bes alti saatligine konut gecissiz dedim gel buraya dedi eksiksiz yalniz kiz var oda encam dedim hmm tig cikariz evden bir bircok zaman takilirsiniz evde dedi eksiksiz dil dedim paspasin altina yedegini koyarim dedi kacta gelecegimi sordu zaman 12 4-5 arasi dedim eksiksiz ben ozge arkadaslara haber veririm dedi eyw diyip kapadim telefonu nesil isini halletmistik… telaki gunune andiran bir yurek giyim magazasina girdim bir hanim karsiladi beni nasi muavin olabilirim niteleyerek ben bi set ic camasiri istiyorum kiz arkadasim icin duru paketi olsun dedim kiz arkadasiniz kac yasinda hangi rengi sever dedi valla 19 yasinda amma hangi rengi sever bilmiyorum kirmizi olsun tenteneli veriyorum dedi hatun benimki havalanmaya basladi bedenini biliyormusunuz dedi sine kaide valla gogusleri az bucuk buyuk sizinkiler denli var dedim gulustuk orada bitmis!
cap olayi kole dedi birde size bâtin camasirina musait bir boylam gecelik veriyorum dedi tum dedim kasaya gectim hepsine 89 liralik verdim ve ciktim oradan. 1 gunlugune bile olsa bu paketi saklamam gerekiyordu kimseye gorunmeden eve girdim odada yatagin altina koydum paketi ve odaya gectim bu arada ayse ile gine yazisiyordum okuyordum ve sonra siliyordum msjlari goz anca yapiyordu. ben yatiyorum ferda insan var erken kalkacam dedim calismiyorum zaten nasi olsa odaya gectim aysenin elverisli olup olmadigini sordum kendini yarina sakla dedi kiss ben seni yarin bi duzucem varyaa offf guclu kabilinden oldum tekrar dedim haydi opuyorum yegin geceler dedi ve kapadi telefonu sabahi oturu ettim bilmiyorum uyudum mu uyumadim mi kahvalti dahi yapmadan evden ciktim pogoca filan aldim ve arabaya bindim 1 saatlik yolum vardi ayseye msj attim oda evden arkadasima gidiyorum diye cikmisti uyumaya calistim amma heyecandan uyuyamiyordum.. arabadan indim ve telaki adina gectim takkadak bir 10-15 dakika bekledikten sonra ayse geldi cabucak dudaklarindan optum kipkirmizi basustune duurr ne yapiyorsun yolun ortasinda dedi ne olacak kimse bizi tanimiyor ki dedim hadi birseyler yiyelim dedim enerji mesbu bi kahvalti yaptik azicik tumsekli gelmisti tahmin ama olsun ciktik oradan otobuse bindik belediye otobusleri genelde doludur ayseyi onume aldim arada arkadan surtmeye basladim 15 dakikalik yolculugun pesi sira lup onundeydik kimin evi bura dedi arkadasin dedim birileri var mi iceride dedi sima mumteni munhasiran eglenceli ve ben dedim kapiya geldim paspasi kaldirdim acki oradaydi kapiyi actim beyit arpa suyu kokuyordu iceri gectik ayse salona gecti ben odalari dolastim ne goz elverisli daha girintisiz cikintisiz diyerek birebir bir oda buldum ve pakettekileri yataga serdim gorunce sikim gene kalkti ayseye bu odanin elverisli oldugunu soyledim ve hazirlaninca beni cagir dedim ayse odaya girdi kestirmece 10 zaman sonra bana seslendi yataga yatmis uzerinde aldiklarim dudaklarinda al dudak boyasi sikim kalkiyordu agir aheste uz!
erimdekil!
eri cikardim bana tsk etti berceste olmus muyum dedi askin seksi olmussun dedim ve sevismeye basladik bir elim gogsunde bir elim amini yogurmakla mesguldu ikimizde anadan uryan kaldik ve ozledin mi bunu dedim beli askim dedi ve 69 yapmaya basladik sikimi bir yalayisi vardi bosalmamak elde degildi bu seferkileri ziyan etme yut dedim cav ver dedi gelirken tamam dedim bir bircok dakikaya geldiimm niteleyerek bagirdim aysenin yuzu cumle sperm olmustu elan sonra goz titreyerek orgazma ulasti bir hastalikli vakit derece dinledikten sonra ayse benimkini agzina almaya basladi kole onun kic deligine parmagimi sokuyordum genisletiyordum nede olsa bu ilkolacakti onun icin 20 an denli sonra ayseye amade misin dedim onden yapmayacak misin dedi kizim manyak misin arkadan sokacam dedim ben onden istiyorum arkadaslarim anlatiyor ense acitiyormus kat askin haz veriyormus dedi bak kizligin bosulacak dedim tama dedi benden gunah gitti kiz razi yatmasini istedim sirtustu skimi fircalamaya basladim ayse inlemelere baslamisti agir adimlarla icine girmeye basladim temelli icindeydim ayse koyu bir ohh cekmisti kizligi bozulmustu sikimi anlayissiz cektigimde kanliydi aheste tempoda gitgel yaptim 15 zaman sonra icine bosalmadan goguslerine bosaldim cikti neselendiren benim namusumsun dedim abat hakeza evlenemezsin seninle ileride evlenecez dedim bu nereye kadar gider dedi bilmiyorum dedim haydi ruya alalim ve cikalim yola dedim banyoda bes on henuz sevistim ayse sikimin bes alti pozunu cekti kul onun cirilciplakligini cektim dustan ciktik ayseye aldigim ic camasirini giydirdim cikardinigi ben aldim kokun kalsin demistim evden ciktik vakit 3 bucuk surlariydi anahtari adina koydum ayse ile 15 dakikalik bir yolumuz daha kalmisti birbirimizden kopamiyordum soyle boyle daha sonra o ayri otobuse ben ayri otobuse bindik ve evlerin yolunu tuttuk arkadasi aradim otobuste hersey icin tsk ettim ihtiyacin olursa gel ceinme dedi eksiksiz haberlesiris dedim ve kapadim telefonu eve vardim yorgunum ben yatacam dedim ve yataga yattim ve bugunku !
yaptiklar!
imi fikren uykuya dalmisim:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder