19 Ekim 2014 Pazar

karim arkadasini bana iteledi - Seks Hikayesi

selam ben kagan 49 yasinda olamama mukabil yasimi gostermeyen 190 boyunda yalabik birisiyim esim aygul ise 45 yasinda ve seks hayatinin zirvesinde cabucak hemen hergun esimle sinirsizca seks yapariz ve her seksimizde ayri ayri fantaziler uygulariz birgun gine seksin ahir esim bana hakan aklimdan ne geciyor biliyormusun dedi ne dedim seni gayr ile sikisirken gormek sonrada siz sikisirken kole gelip size akmak ne dersin diyerek sordu kole senin icin problem olmazsa seve seve dedim pekâlâ aklindan ki geciyor diye sordum goz bana neseli kimi istersin dedi o asil derece aklimda bir isimde yoktu acikcasi bilmiyorum neseli dusunum dedim oda bana evet sibel nite olur sanarak sordu sibelmi dedim he dedi hem garibani kocasi sikmiyormus sevabina gireriz diye kahkaha atti ona dedinmi niteleyerek sordum yok dedi sormadim evet akseptans edecekmi dedim deger dedi harem azmis ve epydirde hakeza bir silah yememistir diyerek yaragimi tutup sikti fakat dedi onu yeniden cikartacaksin ben demeden diyerekte ekledi pekâlâ ne olacak bu dedim oda senin becerine kalik dedi evet ozaman dedim anlastik sibel evet evli esimin arkadasi oda 40 yaslarinda ancak esimin anlatimlariyla esiyle cinsiyet konusunda sorunlar yasayan birisi esi diger kadinlarla bu arada oluormus ve sibele yonetim surmuyormus bazi inek koca bu harem sikilmezmi diyerek icimden gecirmedigim olmuyor degil sibel kocaman goguslu yusyuvarlak yurrurken ziplayan mkalcalari ve beyaz zehir teni ile her erkegi bastan cikartabilecek birisi o gunden sonra esimin bastan cikart demesi ile sibeli bastan tenzil taktikleri dusunur olmustum gunlerden cumartesi idi ve evdeydim esim haydi bakalim dedi bugun sibeli cagiracagim goster marifetini dedi kole daha ne yapacagimi bilmiyorum dedim sevincli yaparsin sana kimse namevcut diyemez hayatim diyerek dudaklarima sarildi opustuk peki cagir bakalim dedim esim tlf acip sibeli davet etti bende o gelmeden yukariya ciktim altimdan kilodumu cikarttim esimin kisacik sortunu ayagima gecirdim asgiya indim esim beni gorunce kahkahayi basti h!
akan bu ne hâl dedi sorttan oturunca yaragim ve dasaklarim haric firliyordu hayatim dedim ne yapayim sibeli bu sekil yeniden cikartmaya calisacam dedim peki pekâlâ ne yaparsan yap karismayacagim dedi lakin gulmesi gecmemisti aradan 200 zaman gecmistiki kapini zili caldi esim acti aaaaa sibel hosgeldin hayatim diye iceriye girdiler kul sozde ceride okuyormus uzere bacaklarim kural disi oturuyordum bacaklar ayrikti ancak dasaklar disardaydi istifimi bozmadim sibel iceriye girdi sibel hosgeldin dedim hosbulduk dedi oturdugum yerden kalkmadan tokalastik esim ve sibel takkadak yan taraftaki masaya gecip oturdular sibelin ve esimin yuzu bana donuktu bense gazeteye devam ediyordum az sonra esimin sesini duydum hakancim bacaklarini kapat takimlar disarda geziyor dedi gulerek sibelde guluyordu soonra esim sibele kusura bakma hayatim hakanin tum sortu yazlikta kalmis benim sortu giydi oda olmuyor haliyle dedi sibelde olsun is degil dedi esim masadan kalkip kahvehane yapmaya mutfaga gecti sibel nite gidiyor kagan diye sordu kole nasil olsun hafta sonu evde dinleniyorum aygulde seni ozlemis dedi sagolsun kul onu ozledim cagirmasi dobra oldu dedi esini sordum nasil diyerek sine gecirdi ne evet dedim yuzunu gormuyorum gec saatte geliyor yatiyor sabahleyin ercecik cekip gidiyor dedizor dedim sabirlisingaliba dedim sabretmeyip ne yapayim yalniz az kaldi siktiredecem dedi durman hata dedim esim elinde tepsiyle iceriye girdi kahvemi verdi ictik onlar alevli dostca ediyorlardi kul gazetemi okuma devam ediyordum gene bacaklarim ayrikti ve dasaklarim disardaydi sibele baktim dide ucuyla arada dasaklarima bakiyordu esim tekrar seslendi hakancigim takimlarina sahip ol tekrar kurtulma etmisler bak baglayacagim ha dedi sibelde aman aygul birak es ne huzur ediyorsa anca otursun dedi esimde amma sana eksiklik oluyor dedi ayip gerceklesemez dedi kikirdayarak bir sure sonra esim hakancigim sibelle ben ne cag bir araya gelsek film seyrediyoruz gine seyredecegizde satir tv seyretmiyorsan film takacagim dedi dert degil dedim sibel !
alemsin a!
ygul elan hakanin yanindami o filmleri seyredecegiz dedi esimde ne var tig hakanla kamu seyrediyoruz alismis o dedi seeyredin is degil benim acindan eglenceli sikinti yapmazsan dedim sibele ne bileyim mademki sizce sayeste bencede uygundur dedi esim kalkti kagan satir masaya gecermisin bizde burada oturalim dedi ve beni kaldirip koltuga yon yana oturdular bende tam karsilarindaki masaya oturdum masadan tv yer gozukuyordu bense tam esim ve sibelin tam karsina yatak geliyordum bir muddet sonra film basladi beddua oh sesleri ortaligi goturuyordu esimde habire yorumlarla ortaligi isitmaya sibeli azdirmaya calisiyordu filmdeki bir adamin yaragi oldukca buyuktu sibel andac bir refleksle adamdaki seye bak kiz ne derece mehabetli dedi kadina gunah parcalar dedi esimde hi dedi hakaninda aynisi dedi esim bunu dediginde sibel bana dondu bakti sonra filmi seyretmeye devam etti ben imdi kendimden esbak azmistik kalkmis yaragimin sortun altindan firlamasina engel olamamistim disardaydi esim gordu kalkti yanima oturdu yanima oturunca sibel disarda gezen yaragimi gordu esim sibele orasi biraz har geldide buraya geldim dedi istersen sende gel yanimiza dedi sagima esim soluma sibel oturmustu esim yaragimi tutup oksamaya basladi bu hareketi sibel gordu esim sibele donup kesinlikle hakaninki dedigim gibiymis degilmi diye sordu sibelde olur diyebildi yuzu kizarmisti nefes almasi hizlanmisti esimle kaynak goze geldik gulumsedik av tuzaga dusmustu esim sibele dondu doganinkide boylemi dedi kikirdayarak sibelde aman aygul beni demin utandirma dedi esimde sibel utanacak ne var biz senle herseyi konusmuyormuyuz tig serbestiz hayatim bizde ayip imkânsiz dedi sibelde aman aygul bu tufek doganinki tabanca dedi gulduk rahatlamisti esim sibele yenmek istermisin dedi sibel esime dondu bir muddet yuzune bakti kiz sana soru sordum ne bakiyorsun dedi kul hayatim zorlama belki korkmustur kendine gelsin sikinti birak dedim sibel yuzu tvye mat elini uzatip yaragimi avucuna aldi sikti bes alti gel git yapti araciligiyla sonra birakti kesinl!
ikle dedi!
esim otumsuz ve kalin degilmi dedi hihi dedi sibel ha pek ve etli gulustuk esim kalkti ben wcye gidip gelecem sunca cok altim islandi dedi gitti sibellle ciban basa kalmistik bana bakmiyordu sadece tvye bakiyordu ben elimi sibelin omuzuna attim ben elimi atinca sibel kagan ne yapiyorsun simdi aygul  dedi kole sibel tig aygulle demin beri ne yapiyoruz aygul kizmaz tasa etme dedim ama sibelin nefesi hizlanmisti elimi goguslerine goturdum siktim sibel araciligiyla yuzunu kapatti ne evet dedim birsey yok yalnizca bu dolasma seylerden tahrik olurum dedi severmisin memelerinin emilmesini dedim en kâm aldigim sinir dedi egildim sutyeninden goguslerini cikartip emmeye basladim masanin hakkinda yatirdim emmeye devam ediyor bir taaraftanda amin oksuyordum sibelin iniltisi hizlanmisti goguslerinden asagiya indim amini yalamaya basladim ben amini yalayip tat alma organi darbeleri attikca sibel cildirmis kabil kivraniyor sacimi cekiyor kolumu cirmaliyordu az sonra esim cirilciplak vaziyette iceriye girdi esim girince sibel kalkinmak istedi esim araciligiyla sibelin omuzundan tutup masaya yatirdi ve memelerini sibelin agzina verdi sibel evvel sogurmak istemesede bir muddet sonra emmeye basladi kul soyundum ve masada yatan sibelin amina yaragimi gecirdim ben gecirince sibel cigligi basmisti birkac gel gidin pesi sira sibelin ami yaraga alismis dokunakli cigliginin adina keyif cigliklari almaya baslamisti esimse arkama evvel dasaklarimi yaliyor parmaklariylada benim kufe deligimi oksuyordu dakikalarca sibeli sikmistim esim sibelin uzerinden beni aldi kendi dair gecti bu yolculuk esimi sikmeye baslamistim esimi sikerken sibelinde memelerini emiyordum dakikalarca sikisin ardindan bu kere sibeli domaltip arkasina gectim bu tasni tek yapmadim desede ayak deligini islatip yaragi gecirdim dag bir cigligin ardindan sibel almisti arkasina gitgel derken dip deligide alismisti kendisi bastiryordu inliyerek ve arkasina bosaldim cigliklar atarak esim ben ve sibel oldugumuz yere yigildik bir muddet olu kaldik sonra kalktik o gun!
den sonra!
sibel ben ve esim troyka takiliriz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder