25 Eylül 2014 Perşembe

Acemi sex - Sex Hikayesi

Acemi
Ilk geneleve gittigimde gozume kestirdigim bi kiz oldu ve duver girdim. Ilk yol olmasina huzur baya eksiksiz olmustu. ayrica kiz ilk kat yapmadigimi soylemisti lakin ilkti. Ikinci kez tekrar ona gittim, ilk askima. gine hos bir islem yapmisti.
Buket ucuncuye gittigimde yoktu farkli biri vardi. Ilk bolum agrim yoktu. Bir bile baskalik olsun dedim ihtiyar geldi agzina aldi alisveris iyiydi fakat ruh bilimsel mi anlamadim kadin soyle yap acemimisin falan dedi. Amina soktum iki kez gidip geldim icine patladim, ben daha sikiyorum ancak anladi orospu. iki zaman 20 milyona patladi bana. nicin anca oldu dedi bigâne oldugun icin dedim. Arkadaslarada cikinca oflaz bi sikistigimi soyledim yoksa tassak gececeklerini biliyom…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder