19 Eylül 2014 Cuma

olgun bayan la - Seks Hikayesi

93 yili zonguldaktayim isyerimin birlikte devlete ait bir calisma yeri varbenim mesai arkadasim tahta saksi ahmet o ulke dairesinden mini etekli sedasayanin benzeri bayani bunaltir at sinegi kadar pesindedir aracimla sehirmerkezine duz giderken o mini etekli seda yurudunu ve beni kestini ustelik ettim 5 metre ugrunda durup arabama aldim devrek yolundabir bahce arasina girdik aracla deprem ederken elimi mininin alltina attim ve neden arabama bindini sordum tahta kafanin kendisini bunaltini dul oldugu icin sexe ihtiyacida oldunu beni o ak yazili aday olarak sectini soyledi yasim23 idi sedanin ise 33 iki yil boyunca olaganustu sexler yaptik ben birsey bilmedimi anladim herseyi o bana ogretti tabi kara tahta kafa ile silahli mucadelede yaptim

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder