17 Eylül 2014 Çarşamba

EVLi ciFT iLE… - Sex Hikayesi

Mrh  okurlari   burda bir cok hikaye okudum ama gercek ama fantazi o beni ilgilendirmez ama yazacagim bu hikaye tamamen gercek yasanmistir. Ben mehmet konyadan tanistigim ciftnen tesaduf eseri tv kanalina bir msj yazmistim ordan tanistik ama bir onlar deildi arayan msj yazan bir cok tlf lar msj
lar gelmisti ama kiminde cesaret yok tu kiminin kide sadece esinden gizli fanzai idi bu ciftin esi ismini gul olarak vermek istiyorum gercek ismi deil ama kadin bana msj atdi bir kac msj dan sonra tlf konustuk olgun bir cift di ve esisyle birlikte aralarina bir erkek almak dusuncelerinin oldugunu ama guven acisindan celiskileri oldugunu soyledi onlar ist ben konyada onun icin birazrahatdi kadin bir kac konusmadan sonra tamemen guveni geldi ve bir gece tlf sex yaparlarken bende katildim aralarina tlf da bir ay kadar sonra falan davet etdiler beni ist bende hic teretdut etmeden atladim gitdim ist vardim kadin ben aldi bakirkoyden bir acy ictik eve ikimiznde birlikte girmemesini istedigi icin o onden gitdi bana falan dolmusa bin falan durakta in dedi.(  ) aradan yarim saat sonra bende bindim dolmusa dedigi durakta indim erkekle hic tlf muapbetimiz olmamaisti ama kadinin numarasindan beni erkek aradai ve durakta bulustuk eve gitidk tanisma fasilindan sonra yemek cay falan derkek sohbet koyulasti onlarinda benimde tedirginligimiz epey bir gitdi olgun bir insanlardi ama fizik olarak guzeldi kadin neyse gece saatler ilerledi raki sofrasi kuruldu kadin alkol almadi biz adamla raki icmeye basladik kadinada zorla bir tek raki veidik neyse saatler ilerliyordu ama kimseden tik yoktu en son kadin cesret li davrandi soyundu kocasiyla aramiza oturdu bizde kadinin o cesaretinden vcesaret alip bir cirpida anadan dogma kaldik kocasiyla kocasi sol taraf benim dei banada kadinin sag tarafi kaldi yani kadni ikiye bolmustuk tami emismeler yalasmalaar falan derken adminki benimkine nzaran kisydi benimkisi 18cm adaminkide 14 falan tahminim neyse kadini biz epey bir yaladik emdik falan deken kadin cok acayip sulandi ve sirayla yaraklarmizi emmeye basladi bizde kocasiyla rakinin verdigi etkiyle cok rahatdik ama kadnin her yaninda kocasiyla benim ellleriim dillerimiz geziniyordu en son yine kadin dayanamadi sikin beni diyerek ufak bir ciglik atdi ama nasil bir posizyon yapacagoimizi bil3medik ve adaminki benimkiden kisa oldugu ic!
in adam ilk edapta sen alta yat dedi ben alta yatdim kadin ustume oturduu ama kadnin vajinasi bir alev topu gibiydi.(  ) kadin bir anda direk oturdu ve bir anda tamemen 18cm yaragin hepsi girdi icine kadin bir ohhhhhhhhhhhhh sesi geldi ama gercekten icten gelen bir ohhh sesiydi kocasi gotden sikecekti kadin simdi deil ordan ikinizide amimima istiyorum dedi ben asagida oyle deyince heycanim bir kat daha arti neyse benimkisi kadinin amcigindayken adamdaarkadan amina sokmaya basladi ama kadin cildiryor ve tirnaklariyla benim goguslerimi koparaircasina sikiyor emiyordu ben de bos durmuyor kadnin memelerini kopararicasina emiyor yaliyordum bir ritmik hareketle kadinin ayni posisiyonda 10 dk kadar falan siktik ve ucumuzde ayni anda bosaldik ama ne bosalmaydi o oyle bir volakn gibi patladik kocasinin meniyle benim menilerim ayni anda kadnin amina bir tanzikle bosaldik neyse toparlandik temizledinik bir cay falan derkekn tekrar baslayalim dedik ben kadnin gotundeydi gozum ama kadin sana gotden yok alamam seninkini falan diyordu kocasida ben yolu acayim alir seninkinide alir diyordu neyse biraz sevismenin ardindan yine ben altda kocasi arkadaydi benimkisi amda adamda arkadan soktu alkolun etkisiylede biz kocasiyla bosalmak bilmiyorduk ama kadin arada gercek bir tost olmus ve kan ter icinde kalmistik hep beraber kadin kac kez bosaldi bilmiyorum ama altda olan bana oluyordu cunku kadin zevkten acidan altda benim gogsumu parcaladi desem yalan olmaz gercekten gogus boynum bir elene alinacak bir yani kalmamaisti isirlmaktan emilmekten somurulmaktan ama ben halimden menmun dum tabi ayni seyleri bende kadina yapmistim neyse 20dk kadar falan siktik.(  ) kadni ben amina kocasi gotune bosaldik tekrar temizlendik adam ben yatacam siz basbasa kalin dei ben inanamadim ama baktim ki adam harbiden cocuklarin odasina gitdi yatdi aradan 15 dk kadar falan geciti biz kadinla sohbet falan derken kadin istermisn tekrar dedi istemez olurmyum elbetdeki isterim dedim biz kadinla basbasa 20 dk kadar falan sevistiksonra kadin domaldi b!
ana amdan!
oyle bir sert soktum ki kadina bir ciglik atdi durdum yavas uyanacak her kes falan dedim oda rahat ol kimse uyanmaz dedi bende sen bilirisn diyerek kadina arkadam amcigina oyle bir geciyordum ki cikan sesler kendimi bile tahrik ediyor zevke getiryordu neyse sonrada bir elimde arkada delgini yumusatmakla meskuldu sonrada got delgine dayadim yalvardi ne olur yavas sok ordan diye bende tamam dedim ama yavas falan dinlemedim kadnin got deligine denk getiridm yaragimi bir anda soktum 18cm yaragi kocasinin onceden sikmesiyle yumusakti zaten got deligi ama kadinin bir feryat cikartne olur parcalandi.(    ) arkam diyerek cikarairmyim sokmusum bir kere sonra 1 dk kadar falan hareketsiz kaldim icnde kadnin yavas yavas sokup cikarmaya basladim alismisti az da olsa ama kadnin gozu nden yas gelmisti neyse ben ritmik harektle git gel yapmaya basladim yaragimi bir amina bir gotune sokyurdum kadin basindaki yastigi parcaladi isircam sikacam diyerek hilafsizi kadni o sekilde 30 dk siktim ve en son gotune bosaldim kadni o sekilde sabaha kadar 3 defa daha siktim az da olsa uyuduk biraz sabah kocasi geldi kaldirdi bizi o iyisiniz gece seslernizden uyuyamadim dedi gulustuk kadinla dus aldik sonra cocuklarida uyanmisti cocuklari ufakti o yuzden rahatdim kahvalti yaptik sonra ben ciktim evden konyaya geldim kadinla iki gun sonra tlf gorustuk hala bacaklarnin tutmadigini hala bacaklarnin titredigini falan soyledi ama mutluyduk hepimiz bir yili gecti hala ayda kirkbes gunde bir gorsuru ve ayni sikis temposyla devam ediyoru.  Olurdu bu tur fantazi gercek hayatda esiyle birlikde gurp sex dusunen evli ciftler olacak olursa tanismak isterim …
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder