16 Eylül 2014 Salı

Otobusteki Seks Tecrubem - Sex Hikayem

ilk Tecrubem
Gec saatte(aksam 7.00) dershaneden firlak otobusle eve geliyordum. Bindigim otobus e-otobustu ve en ust sag koseye oturdum. Ben ilk binendim ve benden sonra az insan henuz bindi, ozge kimse binmedi. bir iki durak sonra ise zait adamakilli sifir ama sevismek isteyecegim korpe bir kiz(20-21 gorunuyordu) otobuse bindi.
Biletini basti, oturacak bucak icat etmek icin arkasini dondu ve yurumeye basladi. Ben insanlarin suratina bakamadigimdan ona da sert bakmadim. lakin basar ucuyla -butun otobus munhal olmasina ragmen- yanima oturdugunu farkettim. seyahat suresince o uzun etegine(diz boyu) saklanan bacaklarini bana degdirdi, bense camdan haric gore yutkunup durdu. esasen kiz daha yanima oturur oturmaz sisen penisim patlayacakmis uzere oluyordu. Bir sure sonra kiz dudaklarini yalamaya, agzini sapirdatmaya basladi.
Ben okuldan cikip dershaneye gittigim icin gupur pantolonlaydim ve seyimi saklayamiyordum. Susamistim… 5-10 an elan anca yonetim ettikten sonra disi dayanamadi mi nedir, elini fermuarimin hesabina koydum. Kendimi garip hissetmis bir sekilde kadina dondum, bana gulumsedi. Sonra bir daha yalandi ve fermuarimi acti. Ben o tam “iyi ki en arkaya oturmusum” diye icimden geciriyordum.
Kiz usuldan ovaller cizerek penisimi oksadi, bes on sonra da bana mevsuk egildi. penisimi agzima aldi, emmeye basladi. Ben kendimden gecmistim ve kadinin saclarina bakiyordum. icimden geldi ve elimi kadinin beyaz gomleginin icine daldirdim. Onun goguslerini oksadim, oksadim…
Hosuma gitmisti bu is! ilk defa yapiyordum ve genis hikâyevi bir fanteziydi. bir zaman sonra katkisiz elimi bile kadinin bacaklarina attim. bayagi guzellerdi. ihtimal kizi cokca begenmemistim ama o yalnizca surati icin gecerliydi. esasen sermaye cinsellik olunca guzellikle alâkan kalmiyor. Organlar bitmis olsun yeter! Her neyse, bacaklarindan hafif aheste belaltina geldim. O ise hâlâ penisimle ugrasiyordu. Tabii ben onun verdigi zevkle bile dogal gaz aliyordum ve agir bati bosalacagimi hissediyordum.
Kadinin kafasini tuttum ve yukariya kaldirdim. avrat yontemince morarmisti. “Yeter lan!” dedim ve kadinin(kadin mi kiz mi hukum veremiyorum!) gomleginin dugmelerini kopardim. ama mafevk bolgesiyle tek ilgilenmeden etegini bile kaldirdim. yagiz tentene kilot giymisti. Son duraga yaklasmanin da verdigi aceleyle kilodu sag tarafa siyirdim ve penisimi kizin vajinasina daldirdim. kiz az daha tepkisiz suratima bakiyordu. Otobusteki oteki insanlarin farketmesinden killaniyordu herhalde. Benim ise umurumda degildi; o saatten sonra onu mu dusunecektim!
Kadinla bu arada hafif aheste ileri-geri gitmeye basladik. kondom kullanmadigimi hatirlayarak korktum ve isi biraktim. harem “N`oldu?” dedi bense “Sen en iyisi tekrar benimkini agzina al!” dedim. gaci farkli birsey sormadan penisimi agzina aldi, emdi emdi… Son duraga yaklasiyorduk ki, otobuste iki donemec olan kadinin agzina bosaldim. Bosaldiktan sonra penisimi yollamak istedim lakin avrat birakmadi.
Bogazi kipirdiyordu, sanirim dolumu iciyordu. seyimi 10-15 saniye henuz emdi ve beni birakti. Fermuarimi cekerken seyimin piril piril necip oldugunu farkettim. kadina “iyi davranis cikartmissin!” dedim, dudaklarinin kenarini yalarken guldu. henuz son duraga gelmemistik. kari da kiyafetlerini duzenledikten sonra(bu berenari uzun surdu zira dugmelerini koparmistim!) elimi tuttu. “Yasina geregince harikaydi!” dedi. Bana bir eke verdi.
Kartin ustunde “Aylin akis – adi fahise” yaziyordu! Karti verdikten sonra Aylin bana “Ne hin istersen gel, seninle bedavaya yaparim!” dedi. Ve sonuna kez satirlari eklemekten bile cekinmedi: “Sen korpe yeteneksin… Bir arkadasimin jigolo pazarinda calisabilirsin!”
Kisaca, eroti-komik bir hikâyemdi, ilk tecrubem -bilmeden de olsa- bir pacoz ile gerceklesti. Bu olayin ustunde tam 9 sene gecti. lakin hâlâ -ilk oldugundan midir nedir- unutamiyorum… Unutmadan, Aylin`e bir kez daha gittim, onu da ayriksi saat anlatirim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder