25 Eylül 2014 Perşembe

universiteli Derya ile SexHikayeleri– Gercek Sex Hikayesi - Sex Hikayem

Merhaba ben Derya , su anda Ansiyah’da yasiyorum . Ve universite ogrencisiyim . 82 ben 65 ben 90vucut olculerim var . Boyum da tek , 72 boyundadir . Son derece seksiyimdir . Butun adam arkadaslarimla var var olan iliskilerimi cogalis buradan paylasacagim . Bundan tek sene oncesinde geldim Ansiyah’ya . Trafik burada da istanbul benzeri yuklu . Aksamlari okuldan haneme gecince her zaman zorlaniyordum . Tam icimden keske tek adam dostum olsa da onun arabasina binsem her zaman beni haneye goturse diye gecirdigim zaman , tek 2010 model siyah arabali tek cocuk yanimda durdu . Hanimefendi gideceginiz yere civari birakayim diye konustu . Elbet ki bende kabul ettim . Arabada koyu tek sohbetten hatiranda pesinden o anda tek etkilesim oluyor . Tek trafik isigi hatiranda yanagima kucuk ve masum tek opucuk kondurdu yakisikli cocuk arkadas . Bende hic dayanamadim acikcasi biranda butun savunmam , kasinti durmam bitti . Bende onun dudagina tek opucuk kondurdum . Ve cocuk arkadas suratle benim bacaklarimi oksayarak zaman zaman haneye gercek ilerlemeye basladi . Eve vardik dostum nuket evdeydi . Onu arayarak haneden bu sabah gitmesini rica ettim . Oda beni kirmadi elbet hatiranda cikmis . Haneye vardigimizda asagi dudagimi isirarak beni hepten tahrik eden cocuk ile biranda benzersiz ates benzeri anlara basladik . Beni becermesini istiyordum deliler benzeri . O benim belimi sertce kucakliyor ve benim kalcalari tutuyordu . Hatiranda Pesinden o benzersiz iniltilerim , cigliklarim basladi . uzerimdeki sutyeni hafif araladi ve meme uclarimdan aldigim tadi hicbir seyden alamadim bugune civari . Bende onun penisini yalamaya basladim . inanilmaz tek tat var . Oda bagiriyordu bende zevkten . Elimde onun kalcasinda goguslerimi tuttu ve sikmaya basladi . O her zaman zevk oluyor . Hatiranda Pesinden biz tek daha opusmeye basladikve tangami araladisutyenimi cikarip atti tek kenara ustumde yalnizca tanga vardi . Tangamin arasindan penisini verdi icime gercek . Ben onun sag memesini yalamaya basladim ve o zevklendi o da ben!
im mememi yalayarak sertce beni becermeye basladi . Eglenerek siddetle bagira bagira iliskiye girdik . Hic sona ermesini istemiyordum . Defelarca beni isirdi . Bu beni hepten azdirdi . Sonra onun penisini ve hayalarini yaladim . Daha hatiranda pesinden yuzume bosaldi . inanilmazdi kan ben ter aralarinda kaldik . Dus almak icin dusa gittik . Oda pesimden geldi . Tek Yandan orda bana arkadan becermeye basladi . icime bosaldi . Korkma arkadan tek birsey olmaz diye konustu . Bende rahatladim . inanilmazdi arkadan da zevkliydi on civari olmasa da . Bundan hatiranda pesinden iliskimiz devam etmektedir elbette . Benzer tutkuyla hatiranda hatiranda her gece iliskiye giriyoruz . Ben ve tertemiz sevgilimin sex hikayesi suan icin bukadar . Insallah begenmissinizdir . Surekli yazacagim . simdilik bye .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder