17 Eylül 2014 Çarşamba

partide olanlar.. - Sex Hikayesi

merhaba okurlari Size,cok samimi bir cift arkadasimizin baslarindan gecen ve bize zorla anlattiklari bir olayi size nakladiyorum ve daha sonra ben ve esimi de davet edeceklerini eger istersek, soyledi.
4 yillik, cok uyumlu bir cifttik.Maddi ve cinsel yonden hicbir sikintimiz yoktu.Son gunlerde esim eve gec gelmeye basladi ve cevresinden ogrendigime gore,otel barlarina,publara arkadaslari ile gidip,alkol aliyorlarmis.Gel evinde ic diye serzeniste bulundum.Bir iki defa eve arkadaslarini getirtip,onlara icki servislerini yaparken,beni yiyecekmis bakmalari,saka altinda,alenen el kol tacizleri ve iltifatlarindan hic hoslanmamistim ve bunu kocama soyledigimde,benim onlari yanlis anladigimi,kendisini bu konuda cok siktigimi ve uzerinde durmamami istedi.
Bir aksam,esim eve geldiginde,sik olmami,hatta,cok kisa olan simdiye kadar hic giymedigim
mini etegimi giymemi ve dekolte olmami istedi.Bir arkadasinin evine partiye davetli oldugumuzu ve sosyeteden ciftlerin gelecegini,bayanlarin da sadece mini elbise giyebleceklerini soyledi.Son gunlerde,evde bunaldigimdan,basima geleceklerden habersiz,sevincle karsilayip,istedigi kiyafeti giyerek,arkadasinin son derece luks/modern dosenmis dubleks dairesine gittik.icerde,bizden baska,Son derece sik ve super mini giymis bayanlarla,4 cift daha vardi.Yemek oncesi ve yemekte,son derece tadi degisik ve ev sahibi beyin ifadesine gore,Guney amerika’dan kacak getirttigi,bir icki turu ictik.icer icmez, insanin kanini kaynattiran,kipip kipir eden tatlimsi bir seydi.(    )
Sohbetler gayet iyiydi ama Gozler hep bende idi.Biraz rahatsiz olmustum ama neseliydim.Tuvalette,makyaj tazelerken, bayanlardan ikisinin,bana bakip gulerek,hadi guzelim,bu aksam sanslisin,senin yerinde olmak isterdik demeleri,kafami karistirmisti ama alkollu oldugumdan,tam anlayayamamistim.Daha sonra,evsahibi bizleri sark kosesi gibi dosenmis,yerde oturulan bir bolume aldi ve dev kadehlerde o ickiden ikram etti.Mini etegimden dolayi rahat oturamiyordum ama diper bayanlar,sereserpe neredeyse,kilotlarina kadar acilan minilerine hic aldiris etmeden oturuyorlardi.Isiklar sondu ve slayt oyunlari gibi isik oyunlari basladi.Ben esime, basimin felaket dondugunu,kendime hakim olamadigimi vede bu isik oyunlarinin da,sanki hipnoz eder gibi kendimi kaybetme durumuna getirdigini,su anda icimde kendisini cok arzuladigimi,sikismek istedigimi ama burada degil evde beni sikerek mutlu etmesini istedigimi ve kendimden gecersem, beni birakmamasini fisildiyarak soyledim,guldu.rahat olmami istedi.Muhabbetler surerken,bir elin,bacaklarimin arasina girdigini ve oksayarak kilotuma kadar kaydigini ve kilotumun uzerinden,amcigimi oksadigini,siktigini hissetim.sasirmistim.O anda mani olacak gucum de yoktu.Sanki her tarafim uyusmus ama ayni sekilde asiri sikismek ihtiyacini duyuyordum.Tabi,bu muhakkak esimle olmali ve ulu orta bir yerde olmazdi.Esime baktim,acaba o mu elliyordu diye ama o degildi.Yan tarafindaki bayanin kulagina birseyler soyluyordu.Durttum.Ama mani olacagina, rahat olmami,beklememi ve zevk almami istedi.cildirmak uzereydim.Bu sekilde sikismek,hele yabanci biri tarafindan,esimin yaninda tecavuze ugramak,tabiri caizse,sikilmegi hic dusunmemistim ve de hic istemezdim.Kocamin aleti varken neden bir baskasinin aletini alayim.Bu arada adamin elleri,dekolte bluzumdan iceri girmis,memelerimi,sutyen giymedigimden,rahatca oksayip,sikiyordu.Yavasca,iki eli ile bastirarak,yere yatirdi.Yardim istercesine, Donup kocama baktim.Karanlikta yanindaki bayanla clginca opusuyorlardi.Aptallastim.Tam bir toplu seks partisinin icine dusmu!
stum.(  )Kurtulamiyacagimi anladim ve istemiye istemiye,karsi olsam da, benim elimde olmayan sartlardan dolayi kocamin kurbani olarak, kaderime razi olacaktim ve kendimi adama birakip,sikmesi icin teslim oldum.Sikicime,son bir defa,ne olur yapmayin,ben boyle istemiyorum dedim ama adam, avini yakalamis,sikmeden birakmak enayilik olurdu. once bluzumu,sonra etegimi hirsla cikardi.Siki siki sarildi ve elleri vucudumun her tarafinda dolasiyordu.isini cok iyi biliyor ve yapiyordu.Dudaklarimi acitmadan muthis emiyor ve dilini agzimim icinde gezdiriyordu.Kulak memelerimi yalayip,emiyordu. cok guclu biri olmali.Parmaklarini,kilotumum yanindan amcigimin icine sokup cikariyor ve oralari kurcaliyordu.Ellerimi de,fermuarini actigi pantolonun icinden,donuna sokup,aletini ellettiriyordu.Sevismenin bir saniyesini bos birakmiyor ve oyundan oyuna geciyordu.Muthis zevk aliyor,kadinligimi yasiyor ve kivraniyordum.Amcigimin islandigini hissedebiliyordum. Aletini agzima verdi.Muhtesem,dev gibi birseydi.Bu nasil sikecekti beni,amimi paramparca ederdi.Agzima sokup cikariyor,emiyordum.Etrafini ve altindaki torbalari da emiyordum.Adam kafami arkadan bastirarak, agzima bosalmaya basladi ve hic sevmedigim sey olan,menilerini yutmak zorunda kaldim.Burada bitirir dedim ama yanilmisim.Adamin aleti bosalmasina ragmen dimdikti.Esimle sikisirken,karsilikli bosaldigimizdan sonra,bir ikinciyi yapamazdi.Adam harika biriydi ve gercek tecavuzunu simdi yapip bani tam sikecekti. Aletini cekti ve memelerimi, etrafini,gobegimi opup yalayarak asagilara inmeye basladi.(  ) ve ellerim de adamin sirtini oksuyor ve ona karsilik veriyordum.Amcigimi emmeye ve yalamaya basladi. iki parmagi ile dudaklarini aralayarak icini emmesi ve dilini oraya sokmasi adeta beni bitirmisti.Zevkten cildirmak uzereydim.Tirnaklarimi adamin sirtina batiriyordum.Bu arada digerlerinin cigliklari ve orgazm iniltilerini duyuyordum.Etraf,insanlar, kocam v.s., gozum hicbirsey gormuyor ve tek istegim,sikicimin,beni en iyi sekilde sikerek bosaltmasini istiyordum ve aletini amcig!
ima sokma!
si icin adeta yalvariyordum.Ellerim ile aletini tutup,amcigimin uzerine getirdim.Surtmeye basladi ve beni daha fazla yalvartmak istiyordu.
Hadi hadi diye inlemelerim altinda,aletini sertce icime soktu.cigliklarim odayi kaplamisti ve amimin ici yanip,kavruluyordu.icimde sokup cikarmalari ve meme uclarim ile oynamasi beni iyice kivamina getirmisti ve once o sonra ben,cigliklarla patlayip bosaldik.Harika bir duyguydu.Aletinin ve sikilmenin keyfini icimde yasarken,onu cektigini ve adamin agirliginin uzerimden kalktigini ve kulagima- simdiye kadar,benim gibi bir kadinla boyle sikismedigini,zevk almadigini ve benim harika bir kadin oldugumu fisildadi.Orada,sanki kocami unutmustum.Kalkti. Fakat ne oldugunu anlamadan Biyiklarindan,bir baskasi uzerime cikip,dudaklarima yapisti ve vucudumu oksamaya basladi ve bir muddet sonra,beni ters cevirdi ve sirtimi opmeye,yalamaya basladi.Popomun etrafini,kalcalarimi sikip,emiyordu.Daha sonra,apisaramin altina bir yuksekce yastik koydugunu ve got deligime krem gibi bisrsey surdugunu hissedince,arkadan sikecegini anladim.Karsi koymak ve bu sekilde sikilmek istemedigimi,hic yapmadagimi anlatmaya calisirken,o da kulagima,hem isiriyor hemde kendimi sikmamami,rahat olmami,boyle sikiste usta oldugunu ve karisina her sikiste arkadan da koydugunu anlatip beni yumusatmaya calisiyordu.Zaten caresizdim ve karsi koyacak halim de yoktu.adam,parmagini arka deligime sokup cikariyordu.(  )Aletini arka deligime dayadi ve yavas yavas ve sonra,zorlayarak girdi.Canimin yandigini ve cok acidigini soyledim.Sokup cikardikca acinin azaldigini ve zevk aldigimi,hoslandigimi hissettim.O arkadan got deligime,ben elimle amcigimi oksayarak,beraberce bosaldik.
arkamdan cikti.cok yorulmustum.itirazlarima ragmen,Diger iki erkek de, sirayla, onden beni siktiler.
Kocam haric,hepsi beni sikmistiler.O anda,hafif los ortamda,ciftlerin,kocamda dahil, bizi seyrettiklerini gordum.Kizginlik ve uzuntu icersindeydim.Bu tecavuz ve seks partisinin tamamen benim uzerime kuruldugunu anladim.Daha sonra,Gruptan bir bayanin bana anlattigina gore,Bundan sonra,her ay,sirayla,bir ciftin kadinina tecavuz edilecekti.ilk sira benimmis.Butun bu sevismelerimi,ozel bir teknikle filme aldiklarini ve artik bundan kacamiyacagimi soyledi.sok olmustum ama sikismeleri de unutamiyordum.Gerci parti esnasinda, oradakilerle sikisebilirmisim.   ama siranin bana gelmesini de,zevkle ve cok istiyordum.
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder