25 Eylül 2014 Perşembe

Obez Kizin Emzigi – Malikanede Sex - Seks Hikayesi

Obez Kizin Emzigi – Malikanede Sex
Anlatacagim olay bundan 11 yil once basima geldi. simdi 27 yasindayim.
corum`un bir koyunde yasiyordum. Babam ve annem ise istanbul`da cok zengin bir isadaminin malikanesinde hizmetciydiler. universite sinavina girmis, sonucu bekliyordum. Babam, “istanbul`a gel. universiteyi kazanirsan burada okursun, kazanamazsan patrona soyleriz, seni bir isyerinde ise alir” diye tel etti. Bindim otobuse, geldim istanbul`a…
Babam ve annemin calistigi malikane, Ortakoy ile Bebek arasinda bir yerdeydi. Elimde adres olunca, bulmak zor olmadi.
Bir kac gun, ortalikta fazla gorunmeden malikaneyi tanimaya calistim. Malikanenin kocaman bir bahcesi vardi. Bahcenin etrafi yuksek duvarlarla cevrili, ic kenarinda sira sira agaclar bulunuyordu. Bahcenin ic kisimlari ise genelde iyi bakimli, cimle yemyesildi.
Arada bahceye cikiyor, agaclar altindaki kamelyada oturuyordum. Bu sirada iri mi iri bir kiz cocuguna (En Son Babalar Duyar dizisindeki Kadir`in kizi gibi) hizmetciler bahcede bir seyler ogretmeye calisiyorlardi. Mevsim yaz oldugu icin, kiza mini etek ve kisa kollu tisort giydiriyorlardi. Ancak kizin kollari ve bacaklari adeta et yumagiydi ve giysilere sigmiyordu.
Bir gun annemin “Bu kiz sadece obez degil, biraz da akildan noksan. Allah para veriyor ama bazen akil vermiyor” dedigini duydum. Benim de dikkatimi cekmisti, kizin agzindan emzik hic eksik olmuyordu. Koca kiz, surekli emzik emiyordu.
***
Bir gun yine bahcede otururken, bu kiza tek hizmetci kadinin baktigini farkettim. Diger kadin yoktu. Bir sure sonra bu hizmetci kadin, beni yanlarina cagirdi. Gittim. “Annen, baban ve ben, alisverise cikacagiz. Bir iki saat su et tulumuyla sen ilgilenebilir misin” dedi.
Hayir deme sansim yoktu. Kizla, etrafi kartopu bitkileriyle cevrili bir kamelyanin altinda bas basa kaldik. Hizmetci kadin ile annem ve babam ise malikaneden cikip gittiler. Malikanede baska kimse kalmadigi icin, dis kapinin zili calarsa benim bakmami da tembihlemislerdi.
Bu tombis kiz buyuk bir istahla emzigini emmeye devam ediyordu. Kamelyanin altinda duran salincakli bir koltukta sallaniyor, etegi havalaniyor, bembeyaz balon gibi kalcalari ortaya cikiyordu. ister istemez gozlerim bacaklarina, hatta daha yukarilara kayiyordu. (Gel de sunun balonunu patlatma…)
Bir ara bana hinzirca baktigi hissine kapildim. Yuzum kizardi… Emzigini eline aldi, “Hosuna gittiyse sallanmaya devam edeyim” dedi. “Sen bilirsin” dedim. Kiz guldu… Gulerken, yuzunde pembeye yakin bir kirmizilik olustu. Sanki cani bir sey istiyordu.
“Emzik emmeyi cok mu seviyorsun?” dedim. “Evet” dedi ve devam etti: “Annem bana her gece goguslerini emziriyor. Onun da cok hosuna gidiyor.”
Baktim, yasi kucuk olmasina ragmen, gogusleri tisortunun altina sigmiyor gibiydi.
“Peki buyuyunce ne olacaksin?” diye sordum. “Anne olup, ben de emzirecegim” dedi.
Kiz aptal miydi, yoksa hep aptal yerine mi konmustu? Anlamaya calisiyordum. Beni sok etti. “Evcilik oynayalim mi?” diye sordu.
“Nasil oynayacagiz” dedim, “ben anne olayim, sen de ben” dedi. Korktum, ya bir goren olur ya da ailesine soylerse diye… Ailece malikaneden kovulabilirdik…
***
Ben bunu dusunurken birden tisortunu yukari siyirdi ve goguslerini ortaya cikardi. “Gel em” dedi. Ardindan da emzigini agzina aldi… Ne olursa olsun, bu kiza hayir diyemezdim. Yanastim yanina ve dizlerimin uzerine cokerek, basladim memelerinin uclarindan emmeye… O da bir yandan emzik emiyor, bir yandan da “Ohhh iyice em. cok hosuma gitti” diye soyleniyordu.
Her yerimi ates basti. Emmek, yetmiyordu. 20 santimlik kucuk bey, keser sapina donmustu, o da rahatlamak istiyordu.
Durdum… Kiz “Neden durdun” diye sordu. Ben de “rolleri degiselim, sen de beni em” dedim. “Tamam” dedi. Bu kez ben koltuga oturdum o kalkti. “Tisortunu yukari siyir” dedi. “Bak” dedim, “Erkeklerin emzigi yukarida degil, asagida olur. Sen de comel ve geregini yap” dedim. Dizlerinin uzerine oturdu ve beklemeye basladi.
Ben cevreye bir kez daha goz attiktan sonra pantolonumu ve kilotumu siyirdim. 20 santimlik emzik ortadaydi. Kiz bakti, bakti,,, sonra “Nasil emecegim” dedi. Ben de “Ucundan yavas yavas” dedim. Kiz dedigimi yapti, ucundan yavas yavas emmeye basladi. oyle harika emiyordu ki, biraz sonra benimki buyuk bir zonklamayla kizin agzina bosaldi. Bu durum kizin daha cok hosuna gitti. Ancak kucuk bey de rahatlamis olmasi nedeniyle kuculdu. Kiz bakti ve “Neden kuculdu? Buyuk hali hosuma gitmisti” dedi.
Kiza “Bak, yine emziririm ama kimseye soylemezsen” dedim. Kiz yemin billah etti, soylemeyecegine dair. “Soylersen bir daha ememezsin haberin olsun” dedim. Kiz bir daha yemin etti ve “Senin emzigin, benimkinden daha guzelmis. Yeter ki emmeme izin ver” dedi.
Ben de “Sen emmeye basla, az sonra emzik yine buyur” dedim. Basladi emmeye… Adeta somuruyor, icine cekiyordu. Anlasilan, kiz bu yasina kadar emzik eme eme dudak ve agiz kaslari cok kuvvetlenmisti….
Hem emiyor, hem de kivranmaya baslamisti. “Bana bir seyler oluyor” dedi. “Ne gibi” dedim. Bacak arasini gostererek “surasinin suyu akiyor, ates basti” dedi.
“istersen orani da ben emeyim, rahatlasin” dedim. Kabul etti. Yine ayaga kalkip, cevreye bir kez daha goz altim. Her sey yolundaydi.
Bu sefer kizi sallanan koltuga yatirdim. Etegini yukari siyirip, basimi, yanlara ayirdigim bacaklarinin arasina daldirdim. Basim, kizin kocaman kalcasi arasinda kaybolmustu. Dilimle kizin bembeyaz amini fircaliyordum. Sadece fircalamiyor, dilimin ucuyla aminin deligini zorluyordum… Kiz, titremeye basladi… Anlasilan ilk kez boyle bir sey yasiyordu.
***
Bu sirada 20 santimlik kucuk bey yine sopa gibi sertlesti. Kiza dedim ki, “istersen biraz da birbirlerini emsinler…”
Kiz “istedigini yap. cok hosuma gidiyor” dedi. “Bu kez sen ayaga kalk, ben oraya oturayim” dedim. Dedigimi yapti. Ben koltuga, onu da arkasi donuk olarak kucagima oturttum. Kucuk bey, daha killari bile cikmamis amciga arkadan one dogru firca atmaya basladi. Kocaman yarak, kizin kocaman kalcalari arasinda adeta yaniyordu…
Kiza “Daha guzel bir sey yapalim mi?” diye sordum. “Senin yaptigin her sey hosuma gidiyor, yap” dedi.
Surte surte zaten kizin amcigi iyice sulanmis, kivamina gelmisti. Kizi biraz yukari kaldirip, sikimin basini kizin tam deligine dayadim. Kiza “Yavasca uzerine otur” dedim. Kiz, sanki 40 yildir bu isi yapiyormus gibi zonk diye bir oturdu, 20 santimlik yaragim deligine civi gibi saplandi. “Offf, icime bir sey girdiiii” diye soylendi.
Bacaklarima sicak bir seyler akiyordu. Elimle baktim, kizlik zarinin kaniydi. Kiza simsiki sarildim. “Kipirdama oylece kal” dedim. “Canim yaniyor ama sen ne dersen yaparim” dedi. Bir kac dakika oylece kaldik. Kanamanin durdugunu anlayinca “simdi yavas yavas kalk ve otur” dedim. Yavasca kalkiyor, birden oturuyordu. Adeta kemiklerim kiriliyordu. Guzel kalkiyor ama kocaman vucudunu tasiyamadigindan olsa gerek, pat diye oturuyordu.
***
Baktim bir yerimi kiracak… “Baska turlu yapalim” dedim. Kabul etti. Bu kez dizlerinin uzerine comeltip, one dogru egilmesini soyledim. Aynen yapti. Gobegini de yere dogru yaklastirmasini tembihledim. Onu da yapti. Arkadan baktigimda, amcik hafif kanli olmasina ragmen, bir tenis topu gibi disariya dogru duruyordu. Beli de sanki yere deger gibi iyice kavislesmisti.
Yaragimin basini once dudaklarinin arasina surttum… Kiz inliyordu. Ardindan tenis topu gibi harika gozuken amcigin arasina itelemeye basladim. Kiz adeta agzindaki plastik emzigini isira isira parcaliyordu. Sonunda tamami girdi. Kiza “Nasilsin” dedim. “Bu cok acayip bir emzik. Acaba annem de boyle emzik emiyor mu?” diye sordu. Ben de “Bosver anneni, boyle emzik emse seni her gece emzirir mi?” dedim.
Bir yandan da pompalamaya basladim. Kocaman aleti yavasca cikariyor, birden slappp diye sokuyordum. Soktukca sokuyor, adeta ucuyordum. Daha once iki kez bosaldigim icin, bosalmam da hayli gecikmisti. Sonra bacaklarimi iyice acip, kizin kocaman poposunun uzerine oturdum. Kucukbey kizin icine tamamen giriyor, adeta tenis topunu patlatiyordu. Bu sirada kiz da bos durmuyor, tuysuz amiyla sikimi iyice sikiyor, adeta kanini emiyordu. Yarim saatten fazla surdu bu durum. Hamile kalmamasi icin icine bosalmamaya dikkat ettim.
Sonra saate baktim, epeyce zaman gecmis. Hemen toparlandik. Kiza bir daha tembihledim, “Kimseye soyleme, soylersen bir daha sana emzik vermem” diye. Kizdan yine soz aldim…
***
Bir sure boyle bir firsat cikmadi. universite sinav sonuclari geldi, kazanamamistim. Babam, kizin babasina bir aksam is donusu bana is vermesi icin ricada bulundu. O da “Hemen bir surucu belgesi alsin. Kizimi gezdirecek, okul zamani okula goturup getirecek, derslerine yardim edecek guvenilir bir surucuye ihtiyacimiz var” dedi.
Surucu kurslarina gidip, belgeyi aldim. 10 yildir bu obez kiza hem soforluk yapiyorum, hem de onunla firsat buldukca evcilik oynuyoruz…
Keske 30-40 kilo zayiflasa da onu hayatimin sonuna kadar emzirsem… Ne de olsa ailenin tek mirascisi…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder