30 Ağustos 2014 Cumartesi

Ahh Burcu O Cikikk Gotlu Burcu - Sikis Hikayesi

ßen ILK defa ßu Hikayeyi yaziyom basimdan gecen bu hikaye lise sondayim hala ama bizim atesli bir hoca vardi hep onunla yatmak ve bulutlarin ustunde dans etmek istemisimdir.Ogretmenimin ismi urcuydu. sinav gunu yazili kagidina bakiyordum birden burcu hoca yanima gelerek neden cevaplamiyon mert dedi bende bacaklarina bakiyordum.Biyoloji ogretmenimizdi bana mert sen neden uremenin ne oldugunu aciklamiyon dedi bende bilmiyorum dedim .Acikcasi hocanin bacakalrina bakmaktan basim donmustu ve son dersten sonra beni yanina cagirdi bir yere gitme seninle konuscakalrim var dedi bende merakalndim ver okulun arka bahcesinde sigara yaktim bir dk gecmeden burcu hoca yanima geldi ve sen burda ne yapiyon dedi bende hocam kusura bakamyin ama sogara kullaniyom isterseniz idareye de verebilrisiniz dedim.Burcu bana bakarak ben senin sigara icmene degil neden sinavda bos kagit verdigine kizarim dedi ve beni cagrdi aman allahim oda neydi burcu hoca onumde bende arkdasinda yuruyordum. Bana uc poset verdi ve evine kadar yardim etmemi istedi bende hocamin gotune bakmak icin kabul ettim ve posetleri aldim burcu hoca onumde adeta kivir kivir kivratiyordu. Bense deliye donmustum ki burcu hocanin apartmanina vardik ve bana hade gel soguk bir seyler ic yorulmusun .ßende Kabul ettim evi guzeldi oturma odasina gittim bana ßir bardak kola getirdi ve yanima oturdu Mert sen Nasil sinavda bos kagit verdin dei ßende hocam uremeyi analayamdim .Burcu gulerek Mert sen hic sex Yasamadin mi yaa .. Nasil ßilmezssin ben ise ßirseylerin olacagini sezergibiydim sen kolani ic ben bir dus alacam neyse burcu banyoya gitti ve 15 sonrada bornozlu ßir halde yanima oturdu sikilmadin mi Mert ded. bende yoo sikilamdim. Dedim burcu hocanin bacakalrina bakmaktan neredeyse saldiracaktim sonra benimki sagdan soldan disari cikmak icin dikleniyordu burcu mertttyardim edermisin su kolleyi taakmiyorum bende koleyi takmak icin arkasina gectimtaktimkolleyi burcuda onden duzeltirmisin bende ellerimi yavasca kasten goguslerine dokundurarak duzelltikten sonra ot!
urduk ve sohbete koyuduk .Mert senin sevgilin Varmi ben yok hocam gzuel benim olmadiktan sonra ne ise yararki burcu gulumseyerek yuzume bakti . ogretmenim dedim bana kzidi sadece burcu yaa ama burcunun yasi 24 ben ise 17 benim dayanacak gucum kalmamisti ve burcuya ne kadar da guzel vucudunuz var dedim gulsedi ama burcu tarif etsem kafanizi duvarrasiniz diye az bucuk anlatacam 1.73boyunda cikik kalcali bembeyaz tenli sarsiin ßir afetti .burcu ben gitsem iyi olur siz yeni banyo yaptiniz galiba uyucaksiniz elimden tutu ve gel mERT SAna yatak odami gosterryimben ise daha fazla aci cekmemeemek icin kacmak istiyordum o gote bakinca kafami duvara vurmam geliyordu ve odasina gittimdigimde burcu arkamdaydi ve bornozunu goguslerini asagisina kadar indirdi yaaa cok sicak mertt bende evet hocam sicak dedim burcu bana yine kjzidi sadece burcu istersen sende kravatinla ceketini cikar dedi bende icimden mademki sen istedin benden gunah giittti ..burcu evet mert istersen biraz fantazi yasayalim dedim an ben bayilmak uzereydim bir tepki verrimi vermezdiye dusunuyordum yavasca yarragimi tutu ve seninki sahlanmis bende burcu yataga yatirdim yuz ustu ve bornozunu beline kadar indirdim ve basladim sag gogus senin spol benim yedimde bitirdim sonra dudaklardaki ozgurlugu tattik obeni tamamen soyuncaa agzina verdimbvasindan tutuyordum bana beni doyurmadan seni birakmam ben merak etme ben seni paramparca edicem ve hemen gotunu yalamaya basladim sonrada basini koydum ama inanilmaz derecede dardi basini zor koyupta cikarttim o bana krem verdi bende surdum ve yavas yavas girmeye basladim biarz giriyordu bende belinden tutttum aci varmi aci cokkkbir an da zoklayinca ahh diye bagirdi ve muthis bir teempoyla giris cikislar kontrol altina aldim bana yalvara yalvara sok soksoksosok Ahhhhh hocamone got sonra biree sigaar yaktik burcu ise sigara yerine benimkimlen oynuyordu bende pembecik amini oksamaya basaldim ve burcu istersen onden yapmiyam yoksa apartmani basimiza toplarsin dedim..Sen ustaligin goster ben bagirmam eee wallahi happp!
yupppi od!
ar ama soksam ben kalpten giderim o zevk o muhtesem gogusler birde parcalanmis gotu ve ben yaldim once sonrada 17 cm lik yarragimi once surtum bana mertt beni oldureekmisin hade yalvarrim mertcigim birtanem askim bende burcu geliyorum seni bulutlara cikaracagim dedigim an bir anda taslaklarima kadar soktum burcunu agzi acik kaldi ve ahhhhh offffffffoyeyeyey diye mirillandi ben ise bagiracagindan cok korkuyorudum ve gidip geldim sonaerda tekarar gotune sokmaya basaladim sonar agzina aldi kahpe isiriri sekilde yaliyordu bende o daracik gotunde bosalmayi istiyordfum. ve onu eg dedfim oda egdi bende zok zok zokzok girmiyor bu koca yarak en sonunda bir girdim burcunu guzelliginden bayilacak gibi oldum ve ciakrtim her yre sicrattimyuzne gogsune oda benimkii bir posta daha yalayarak bosallti doydunmu askim dedimevet mert yeter sonra yataga uzandim ufakopucukleri yarargima konduruyordu benim bir parmagim gozukmuyordu bilincsizce amina sokmusum sonra burcu yarargim uzerine cikti veeee at kosturur gibi dansd etti ben ise bu sefer cabuk bosalmiyacagimi bildigim icin zevkten giderimdiye dusunurken burcunu ziplamalri sanki intikam gibiydi yarargimtam saha kalkti ve 30___40 ziplayis sonucu tam asagi inerken benjimki firlatti fuzeleri ve burcu dudagima deyerek yigildi ben isehic bozmadan tam 15 dk opucuklerle sevisiyorduk sonerada banyodada 2 postadan sonra ne bende hal kalmsiti ne de onda . Ben eve gitim ilk ders gec kalmistim ama kahpe nasil olurda ilk derse gelmis hayret o yorgunluk ve yazlialri okumus bana 0 cakmis bende bunuintikamini almak cin her hafta onu parcaliyordum ahhhhhhhhhh burcu tayini cikmasaydisimdi bu yaziyi birlikte ayrintilariyla yazardik Evet ben Mert 17 yasinda 17 cmlik yarak sizin icin Hizmete bekliyor guzel citirlar sizi zevkin doruguna cikaracagimdan hic kuskunuz olmaisn :

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder