30 Ağustos 2014 Cumartesi

Atesli Dul Beni Tatmin Edemedi - Sex Hikayem

Slmm http://seks-hikayem.com seks okurlari,benim ismim huseyin 30 yasindayim1,70 boyum 83 kilomsekreter ariyordum. Gelenlerin arasinda kapali evli bir bayan alimli olmamasina ragmen pazartesi ise baslamasini soyledim . islerim yogun olmasi nedeniyle fazla kerime hanimla konusamiyorduk yalniz bir gun dar uzun ve pembe etekli bayanlardan hoslanirim diye bir konusma gecmisti aradan birkac gun gectiginde kerime hanim hoslandigim tipte bir kiyafetle geldi ve yirtmacliydi benim gozum gidiyordu ancak evli olmasi ve benimde tabiki aman bos ver gaza gelme dedim kerime hanim nasil guzelmi kiyafetim dedi bende cok hos dedim mutfaktan bana cay getirmeye gittiginde cok harika bir kalcasi oldugunu fark etim neyse kerime hanimla sohbetimiz tam baslamisti artik aile sorunlari seks vb. adana disinda bir isim olmasi nedeniyle iki gun gelmeyecegimi soyledim ve Ogun eve gittim aksam isimin obur haftaya kaldigini telefonla ariyarak soylediler ertesi gun bende biraz rehaveten ise gec gittim elektrikler kapali olmasindan buronun kapisini tikilatim acan olmadi tabiki biraz kizarak kapiyi actim isiklar yaniyordu ama koridorda kimse yoktu benim odadan boguk ses geliyordu once cok korktum kapi arasindan baktigimda kerime ve bir erkek vardi cok sasirdim ama esi olabilir dedim ancak buroda neden fantezi herhalde dedim ve bir sey demeden ciktim Atesli Dul Bile Kesmediburodan 2 saat sonra buroyu aradim Ankara disina cikmadimi buroya gelecegimi soyledim ve buroya gittim. kerimeye olaylari anlatigimda yuzu kizarmisti ama yinede her seyi anlatti esinin arkadasiymis adana disinda evi varmis benim gidecegimi duyunca atlamis gelmis neyse aradan bir gun gecmistiki yine kerime dar ve uzun etegini giymis gelmisti her iceri girdiginde bakiyordum bir ara yuz yuze geldigimde gozumu ayirt edemedim oda guldu mutfaga gectigimde birseymi oldu diye mutfaga geldi bende yok cayimi doldurayim birde raftaki kagitlari alayim dedim ben cikarim dedi sandalyeye cikti ve aldi inerken bir hisle belinden tutum kalcasi erkeklik organima degdiginde iyice bastirdim!
ve cekildim ve iceri odama gectim ama artik iyice kendimde degildim kerimeyi cagirdim ve kerime bak anlamissindir senden cok hoslaniyorum beraber olmak istiyorum eger sende istiyorsan koltuga otur eger istemiyorsan hicbirsey demeden odadan cik ve boylece hayir kabul eder bu konuya nokta koyariz dedim kafasini onune egerek disari cikti o an cok kotu oldum. Aradan birkac gun gecmistiki evlerine arabayla almaya gittim gelen olmadi bekledim yok kapiyi caldim kerime kapiyi acti girdimde kimse yoktu oglum okulda dedi neyse esini arada 10 dakikaya yakin konustu sonra odaya gecti ve pembe etegini giydi geldi bak beni tahrik ediyorsun kiz dedim guldu ne dedi o an yuzsuze geldik artik sormaya niyetim yoktu sarildim olmaz dedi ama ben esarbinin uzerinden opmeye elimle kalcasina bastirmaya basladim cekmeye calisiyor ama zorlamiyordu fermuarimi actim erkeklagimi opmesini istedim opmeye yalamaya basladi bir muddete sonra agzina ve esarbina bosaldim banyoya gittim geldigimde kerime cay koymus ocaga cay ictik en cok nelerden hoslanirsin dedim elbiselerim uzerinden yalanmak dedi bende bunun uzerine bluzu uzerinden goguslerini yalamaya bacak arasina erkekligimi surterek oral seks yaptik ve tekrar bosalma noktasina geldigimde esarbina bosalmami soyledi bosaldim. Bu boyle artik hergun sabah buroyu actiktan sonra oluyordu birgun buroya gec geldigimde sekreterimin yaninda 36 yasinda kapali etine dolgun bayan oldugunu gordum benle tanistirdi ismi haticeydi evli ve kapi komsusu oldugunu soyledi temizlik islerine gittigini soyledi neyse baya sohbet ettik gozlerim oyle kalcasina gidiyordu hatice hanim bunu fark etmesine ragmen ses cikartmiyordu birkac gun sonra yine geldi yine sohbet ettik gitti yine gelmesini istiyordum ama sekreterime bunu soylemek istemiyorum cumartesi sekreterim izinliyken hatice hanim geldi kerime yokmu dedi izinli oldugunu soyledim gitmek istedi bende gelmisken gel bir soluklan soguk birsey ic dedim kabul etti sohbete etmeye basladik temizlik yapmis gelmis cok yoruldugunu soyledi bende dus alabilecigini s!
oyledim h!
atice ise guldu neden guldun dedim emine de hergun buroda dus aliyomus zaten dedi bende sasirtim nasil yani dedim herseyi anlatir bana dedim ben sok gecirmistim neyse boylece sohbet koyulasti ne yapiyim esim memlekette bende yanlizim dedim Hatice hemen yok canim hicte yanliz degilsin kerime var ya dedi ve guldu neyse konusurken kocasinin yatalak oldugundan temizlik isini yaptigini soyledi bende pazar gunu bana gelsene evde hem sohbet eder hem de evi temizlersin dedim ucreti sordum 50ytl oldugunu soyledi
bende anlastik dedim adresi verdim kapi caldi Hatice gelmisti kirmizi esarp dar bir bluz ve uzun etek vardi muthis etkilenmistim cok mu erken geldim dedi yok dedi iceri girdi arkasi donukken kalcasini gordugumde bir anda benimki sertlesti haticeye ben yatiyorum dedim sen bittimi cagirirsin dedim nerde giyinebilecegini sordu temizlik kiyafetlerini yatak odasinda degistir dedim yatak odamiza girdi bende salonda bekledim 10 dakika sonra salvar giymis olarak geldi bu sefer beyaz esarp vardi Odaya gittigimde tum kiyafetlerini daginik yatagin ustune atmis oldugunu fark ettim etegini aldim kilodu ve esarbi tam yastik uzerindeydi yattim gozmu kiloduna takildi aldim kokladigimda degisik bir heyecan aldim esarbini aldim erkekligime surdum artik uykum kalmamisti kilodunu koklarken esarbini erkekligime surerek bosaldim tabiki carsafa cunki fark etmesin diye biranda uykuya dalmisim bir ara huseyin bey sesiyle uyandim hatice icerdeydi ustumden yorgani kaldirirak kalktigimda Hatice gozlerini kapatarak anlamistiki ciplak olarak kalkmistim hemen ustumu kapatim disari cikti ustumu giyindim cay koymus ictik bana ozel bir soru sormak istedigini yanlis anlasilmamisini soyledi bende sormasini istedigimde neden esarbinin erkekligiminin yaninda kilodununda tam yastik ucumda oldugunu sordu bende neden kilodunu ve esarbini acikta biraktigin sordum o da kerime boyle seylerden hoslandigimi soylemis o nedenle koymus anladimki o da seks istiyordu konuyu kisadan keserek bak canim dedim ben oral seksten hoslanirim dedim eger istersen yapariz dedim bilmemki dedi sen bilirsin dedim cayi ictikten sonra dus aldim oda islerini bitirdi ve ustunu giydi bende dus alsana dedim yine bilmem ki dedi sende ama herseyi bilmiyorsun hadi gir dedim girdi yikandi cikti ve ustunu giyindi saat 1 olmustu bense ne yapacagimi bilemiyordum acikcasi tam cesaretim yoktu ben gideyim dedi arabayla birakayim dedim arabayla evine biraktim tabi 50YTL yi verdim evlerimiz baya yakinmis dedi evet istedigin zaman gel dedim ama her evden ciktigimda esim nereye gittigimi !
soruyor eve geldigim dede para soruyor dedi bende para onemli degil aksam cika biliyorsan cik yine para veririm dedim nereye gideceksin dedi bende eve gidip yatacagim dedim guldu neyse eve gittim odaya gittigimde sok gecirmistim kilodu ve baska bir esarbini yataga birakmis onlara sarilarak yattim aksam uzeri kapi caldiginda hatice geldi o hanimefendi temizligime geldin dedim hayir esarbimla kilodum burada kalmis dedi. Onlar benim dedim guldu bende zaten onu icin geldim dedi iceri girdi. Hemen sarildim oksamaya basladim uzun eteklerinin uzerinden elimi gezdirirken iri dudaklarini emmeye basladim femuarimi actim agzina aldi baya uzun emdikten sonra hadi kerimeye yaptigin gibi esarbima bosal dedi agzina ve esarbina bosaldim yarim saat dinlendikten sonra banyoya girdik tum vucudunu emdikten sonra arkasina gectim ve arkadan on tarafina soktum uzun sure gidip geldikten sonra icime sakin bosalma agzima bosal dedi tam bosalirken cikartim ve agzina verdim ve bosaldim anyodan cikti yataga girdik bir saat yattik ve tekrar oral seks yapmaya basladik bacak arasini emmeye doyamiyordum oda erkekligimi emiyordu uzun bir sureden sonra yine agzina bosaldim ancak bende artik derman kalmamisti ve saat gece 1 olmustu esin merak etmezmi dedim yok dedi ablamlara gidecegini soylemis kizini basinda birakmis sabaha kadar sarilarak yatik sabah uyandigimda haticenin ustumde oldugunu erkekligim haticenin icinde oldugunu farkettim bana bakarak sakin icime bosalma dedi neden dedim dogum kontrol yokmus iyi dedim tam bosalirken yine agzina aldi neyse tekrar banyo yaptik onu eve birakirken bugun fazla mesai yaptin dedim 90ytl verdim kerimeye selam soyle dedi olur dedim ve buroya gittim tabi kerime buroda beni bekliyordu nasil gecti pazar gunun dedi hatice iyimiydi diye sordu sok gecirdim sen nerden biliyorsun dedim biz zaten onceden haticeyle bunu planini yapmistik dedi senin iyi niyetli biri oldugunu kapali ve esarba ilgili oldugumu kiskirtirsa haticeyle beraber olacagimi kerimeye soylemis.cok hosuma gitti kiz dedim seni cok seviyorum !
dedim ve !
sabah oral seksimiz yaptik.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder