30 Ağustos 2014 Cumartesi

Turbanli Karisini Siktim - Sex Hikaye

merhaba ben barbaros 22 yasinda esmer iriyapili bir beyim daha oncede yasadigim bazi olaylari yazmistim simdiki yazdigimda digerleri gibi gercek yasanmis bir macera daha once bir cok ciftle birlikte oldum gurup seksi yasadim bir gun emaillerimi kontrol ederken sami diye birinden bir e mail aldim kendisinin evli oldugunu karisini bir baskasiyla izlemek istedigini ve benimle tanismak istedsigini yaziyordu yalniz karisinin turbanli ve asla gurup olayina sicak bakmadigini eger bu olanlardan haberi olursa evliliginin bitecegini yazmisti bende n ne istiyorsun diye bir cevap yazdim bana hemen karsiligi geldi ve resimle birlikte geldi ben pek inandirici bulmamistim baya bir sure yazistik karisinin sevisirken sesini kaydetmis ve kendi isminin yerine benim ismimi duyunca hem sevindim hemde oldukca sasirdim cunki karisi sik beni barbaros diye inliyordu bana bunlarin sadece bir fantazi oldugunu kendisinin cok istemesine ragmen karisinin bunlari gercekten yapamiyacagini anlatdi bende ona telf vermesini ve karisini benim tesadufmus gibi arayip gorusecegimi soyledigimde cok zor ortim ama peki dedi kendisinin iste oldugunu bildigim bir anda telf actigimda cok tatli bir ses efendim dediginde cok heyecanlanmistim bu benim asla yapmadigim bir seydi ama yapacaktim selmanin oyle tatli sesi vardi ki bir anda sik beni barbaros dedigi aklima geldiginde sikim dimdik olmustu bile ben pardon sanirim yanlis aradim bir arkadasimi ariyordum dedigimde iyi gunler deyip telf kapatdi dusundum biraz acaba birdaha arayipda konuya nerden girebilirim diye dusunuyordum tekrar aradim kusura bakmayin rahatsiz ediyorum ama sesiniz oyle hos ve tatli ki sizi aramadan duramadim dedigimde s: kusura bakmayin beyfendi ben sizi tanimiyorum b : evet biliyorum ama sesiniz oyle tatli ki amacim sadece sizinle sohbet s : teskkur ederim ama ben evli bir kadinim b: esiniz cok sansli bir adam s: bilmem bunu ona sormak lazim b: bence sormaya gerek yok oyle olduguna eminim daha once resmini gormustum ) s : peki siz evlimisiniz b: bir zamanlar evli idim ama 3 yil!
dir dulum s: neden ayrildiniz ben ayrilanlara hep uzulmusumdur b: isterseniz bunu daha sonra size anlatirim siz kendinizden bahsedermisiniz s: bakin size evli oldugumu soylemistim ve isterseniz konuyu daha fazla uzatmiyalim ne dersiniz b: lutfen egerki sizi rahatsiz etmiyorsam sizinle sohbet etmek istiyorum bilgisayariniz varmi s: evet var ama dedim ya evliyim ama size durust olcam sesiniz etkileyici sohbetin sonunun nereye gidecegi belli ve ben bunu istemiyorum b: esiniz kiskanc galiba bende size durust olcam sizinde sesiniz cok hos ve bir o kadarda sekssi s: esim kiskanc birisi degil tamam emailim ?@hotmail.com msn yazisalim. dediginde nerdeyse ciglik atacaktim neyse fazla uzatmiyayim uzun ca bir sure yazistik ve biz tanismaya karar verdik salime mesajda her seferinde diyordum ortim buynuzlarini cilala karini sikecegim dedigimde oda sik ortim karim sana feda olsun o artik ikimizinde karisi onu karin yap oruspun yap sik bagirt amini gotunu dagit diye bana mesaj atdikca bende ayni seyleri selmaya diyordum selmada sik beni kocacigim amimi gotumu parcala salimin karisi artik seninde karin ne zaman istersen sik beni diye telf emailde bosaliyorduk bir gun tanismaya karar verdik salime bunu soyledigimde nerdeyse zevkten bayilacakti ben eve gidecektim salim iste olcakti selma oyle olcagini biliyordu ama salim ben eve girdikten sonra eve girecek bizi yakaliyacakti eve girdigimde selma beni kapida karsiladi hos geldin kocam erkegim diye bana sarildi uzerinde bir kazak altinda ise bir etek vardi basi turbanli idi ayakta sevismeye basladik bir an once sikmek istiyordum cunki daha oyunun devami vardi selmaya yaragimi agzina al o artik senin sikicin erkegin dedigimde evet haklisin kocacigim artik benim iki kocam var ve amimi salim bozdu sende gotumu bozacaksin ama ben korkuyorum yavas sik ne olur beni diye inliyordur biz yatak odasina gectigimizde ben selmayi yavas yavas soyuyordum oyle tatli vucudu vardi ki balik etli ama cok diri ve seksi sikte nerden sikersen sik diyordu tum vucudu kapida bir karalti gordugumde !
salimin e!
vde oldugunu anlamistim karisi gormemisti ve ben soyle bana salimin karisi benim neyim dedigimde selma seninde karin senin orospun senin kolen diyordu bende o buynuzlu salime bundan sonra am vermek yok ben izin verirsem oyle vereceksin tamammi evet askim tamam sana soz bundan sonra benim gercek sikicim sensin salim buynuzlusuna am vermek yok o anda vay adi serefsizler demek bana bunudami yapacaktin adi kaltak kari oldurecem len ikinizide diye habire bagiriyordu selma utanmis yuzunu sakliyordu gel len buynuzlu pezevenk dedigimde salimi ellerinde yakalamis kafasini boynundan tutuyordum len pezevenk simdi senin karini gozunun onunde sikeyimde gor len kari nasil sikiliyormus avradini siktigim dedigimde selma hayretle izliyor salimse zevkten titremeye baslamis yuzume yalvarir gibi bakmasina uzulmustum ama bu oyunu salim istemisti sandalye getirtdim salimi sandalyeye bagladim yapma ne olur yalvaririm karimi sikme ne istersen veririm onu birak yeterki karima dokunma diye yalvarmasi tam bir oscar lik oyundu salim bu oyunu hazirlamamis olsaydi yeminle inanirdim zaten yapmazdim ama karisini sikeceksem bu oyunu oynuyacaktim salimle oyle konusmustuk selma yatakta buzulmus olacaklari bekliyordu bir ara yapma ne olursun hayir istemiyorum diyordu bende tepem atmisti yeter len siktigiminin oruspusu seni sikmeden birakacagimimi saniyorsun zaten ciplakti bir elimle yuzunden yataga bastirdim diger elimide amina soktum ami su icinde ama hala istemiyorum birak beni hayvan diye debeleniyordu onunda naz yaptigini anlamistim cunki amindan nerdeyse bardak bardak su bosaliyordu bacaklarini havaya diktim sikimi amina sokmaya basladigimda selmanin sesi yapma demekten kisilmis ama nedense bacaklari belime dolanmis kendine iyice cekiyordu ben oldukca cok gec bosaliyorum selmanin sesi kesilmis kollari yana dusmustu ama ben hala amindan pompaliyordum bosalacagimda cikartip selmanin agzina verdim hayir istemiyorum dediginde agzi zaten acikti yuzune bosalmaya basladim bir cogunuda yutmustu yutkunmasindan anlayabiliyordum cunkisalimse go!
zleri zev!
kten yerinden firlamis siki dimdik olmustu pantolondan belli oluyordu cunki durlen gavat pantolonunu cikartayimda rahatlasin senin sikde dedigimde salim nerdeyse sevincinden agliyacakti gordunmu len avradini siktigim turbanli karini nasil siktim dedigimde salim coz beni artik nasilsa hersey oldu bitdi oturup konusalim selmada yatakta oturuyordu salimi cozdum ucumuzde simdi ciplagiz ve yeni zevklere yelken acacagimizdanda eminiz sohbetden sonra tabiki o gun cok seyler yasandi ve cokda guzeldi

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder