30 Ağustos 2014 Cumartesi

Arka Deligimi Torenle Deldirdim - Sex Hikaye

Ben bakirelige onem veren bir kizim. Kizlgimi kocama sakladigim icin gotten zevk almaya karar vermistim. O yuzden daha once parmak bile girmemis arka deligimi torenle deldirdim. Toren diyorum, cunku dogum gunu partimde deldirdim. 28 yasinda olmama ragmen daha once hic anal seks yapmamistim. Adim Ayse. Dogum gunu partime cok samimi arkadasim Sibeli, onun sevgilisi Kenani ve ve benim sevgilim Orhani davet ettim. onceden Sibelle anlasmistik. ilerleyen saatlerde sevgilileri degisecektik. Orhanin siki cok kalin oldugu icin bir turlu arkadan vermeye cesaret edemedim. Sibelin tarifine gore Kenaninki uzun ve cok kalin degildi. Sibelle beraber pastayi ve kokteylleri hazirladik. ismini ask suyu koyduk. Sonra erkekleri beklemeye basladik. Sibel ilk defa deldirecegim icin nasihatler veriyordu. “Deligini bolca kremle, girerken kendini sikma, gevsek birak. Yoksa daha cok aci duyarsin. Ha, bir de zevk aliyormus gibi yapma, yoksa Kenan kendini kaybediyor ve yirtarcasina pompaliyor” dedi. Biz bunlari konusurken kapi caldi. Bana birbirinden guzel hediyeler getirdiler. icki ictik, muzik esliginde dans ettik. cakirkeyf oldugumuzda Sibel Orhani alarak yan odaya gecti. Biz Kenanla dans etmeye devam ettik. Bir ara Kenan kulagima “Seni sikmek istiyorum” diye fisildadi. Bende “Tamam ama ben oramdan yap” dedim. Kenanin gozleri parladi ve siritti. Beraber yatak odasina girdik. uzerimizde ne varsa bir cirpida cikarttik. Kenani sirt ustu yataga yatirdim. Tedbiri elden birakmiyordum. onunde domaldim. Got deligimi bolca kremledikten sonra yavas yavas sikinin ustune oturdum. Epey ugrastiktan sonra sikin kafasi deligimin icine girdi. Bu arada Kenan elleriyle kalcalarimi aciyor, rahat girip cikmasini sagliyordu. Kenaninda yardimiyla ritmik sekilde oturup kalkmaya basladim. Sikin tamami girmesin diye one dogru uzattim. Artik fazla aci duymuyordum. Yan odadan cok aci bir ciglik sesi geldi. Kenan Sibele birsey oldugundan endiselendi. “Merak etme, sadece Orhan, kalin sikini Sibelin gotune sokmaya calisiyor” dedim ve hakliydim!
da. Benim arkama almaya cesaret edemedigim siki, Sibel bagira bagira aliyordu. Kenan, “Daha fazla sokmak istiyorum, domalsana” diye ricada bulundu. “Tamam fakat acitmamaya dikkat et” diyerek domaldim ve her ihtimale karsi kafami yastiga gomdum. Kenan isteklerime harfiyen uyuyor, sikinin hepsini sokmuyordu. Beni cok iyi idare ediyordu. Hic de korktugum kadar yokmus. ilk defa deldirmeme ragmen cok fazla aci duymadim. Kenan spermlerini icime bosaltti ve sikini disari cikartti. Bir sure dinlenecegimizi saniyordum fakat aniden amima girdi! Korkunc bir aci ve panik yasiyordum. Kizligimi kocama saklayacaktim, ama Kenan kendini kontrol edememis ve onu delmisti. Ama artik yasacak birsey yoktu. Madem ki kizligim gitmisti bari tadini cikarmaliydim. Kendimi Kenan’a biraktim. Kenan amimi sabahlara kadar defalarca sikti. Birkac defa bosaldim. Her tarafim sperm olmustu. Agzim, gotum, amim… Sonra birbirimize sarilarak uyuduk. Ertesi gun, Orhanla sikismeden once sevisiyorduk. Benim amdan vermedigimi dusunuyordu. onunde bacaklarimi acarak “Beni amdan yap” dedigimde kulaklarina inanamadi. Dun gece olanlari anlamisti.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder