22 Ağustos 2014 Cuma

Kaynimin karisini duzdum - Seks Hikayem

slm ben kayseriden emre sizlere kaynimin karisi selmayi anlatacam,ben 28 yasinda bana ait olan isimle mesgulum kaynimda kaynanamgil beraber ayni evde oturuyorlar esimde ayda bir annesigile gider yatili bir iki gunlugune kayniminda esi selma uzun boylu balik etli beyaz tenli iri tas memeli kalcali bir kadin esim onlara gitmisti hafta sonuydu ben gitmezdim evleri kalabalik ve kucuktu esim onlarda banyo yapmis selmanin camasirlarindan giymis mecburen esim eve geldiginde selmanin mor cicekli dantelli buyuk sutyenini takmis benimde hosuma gitti yenimi aldin deyince oda yok selmanin terleyince dus aldim mecburen giydim dedi bende guzelmis dedim esim 90 numara takar bende bu sana buyuk dedim oda evet 115 numara bu dedi daha sonra bi kac gun gecince banyoda kirli camasir sepetinde gordum ve haftalarca sikime surup 31 cektim ama aklima koydum selmayi sikecektim neyse bi hafta sonu selmalar geldi bize iki uc gun kaldilar gece 2.3 e kadar oturduk herkes uyumaya gitti selmada gitti bende balkonda sigara iciyodum selma geldi banada sigara verde iceyim dedi bende kahvesiz olmaz dedim mutfaga gecip kahve yaptik ve balkona cikip sigara yaktik ben iceriyi kolacan ettim bu sirada herkes horlayarak uyuyordu selmayla yanyanaydik onun omzuna yasladim basimi hic itiraz etmeden kaldik bes on dakka onda sonra elini tutup sarildim biraz urktu ama kari yaniyordu belli garibim sikilemiyordu memelerine dokundum eniste dur dedi ama sutyenine 31 cektigimi anlatinca koptu oda hava esmeye basladi ama ben dururmuyum ami yaniyor du elimle amina masaj yaptim cileden ciktik domaltip gotune bosaldim ve simdilik bu yeter seni yarin sikecem dedim sabah oldu kahvaltiyi yaptik esim kaynana carsiya ciktilar bende arbayla isim var dedim selmada evde kaldi ben tekrar eve dondum oda ne selma yatgima yatmi 52 cekiyordu dur dedim yataga atlayip 69 pozisyonunda yaladik sonra amini yaladim trasli mis gibiydi oda saksayo basladi saclarinda tutup amina giridkce cigliklar esliginde siktim tekrar domaltip o yarim kalan gotunu sikerek yara ettim ve erkegim !
bundan sonra hep sen sik kaynin olacak salak hemen bosaliyor dedi ayda iki uc kere sikerim oda bende mutluyuz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder