31 Ağustos 2014 Pazar

OTOBuSTE KoYLu KIZINI - Seks Hikayesi

Merhaba degerli    okurlari  taksim caglayan otobusundeyim. birde yagmur trafik felc. ve otobus tiklim tiklim kendimi zor attim iceri ve ne yapipda soyle dururum derken uc hanim bir bey ortalarina dustum. ama muhabet hep koyden adam hanimlari gezmeye goturmus esi baldizi ve akrabasi. nasil beyendinizmi beyoglunu diyor cok guzelmis diyorlar ama kadinlar cok acik eniste dedi biri gulustuler.bu arada bende iyice sikistim ve kimildadim ve baldizin arkasina tam yerlestim sicaklik arti benim oskar kalkmaya basladi.bana dondu bakti guldu.bende iyice arkasina yerlestim kumas pandolonum yirlilacak gibi oldu 18.5 x alti tam oturtum ellerimlede gotunu oksamaya basladim.renk uctu baldizin kizarmaya yarragin ustunde oynmaya basladi eniste ben bu gunu hic unutmam sagol iyiki geldik demezmi. tamamen gotune yapistim.ve bosaldim.()oda titreyerek bosaldi. oh dedi ve yanindakine birseylerdedi yer degistidiler.oda tam onume geldi. ince bir etek ve tas gibi got dayadi gotunu bende isterim der gibi deli oldum ya ne kimet hesabi bu arada onlar devamli muhabet ediyorlar.elini sikime atti basladi oksamya zink dedi kalkti ve dayadim guzel gote bu arada arkadan fermuari indirdim elimi soktum gotune amini gotunu heryerini pamakladim.titreyerek bosaltim onuda bende bosaldim.kustepe girisnde indiler bende indim bakip gulerek gittiler.    bazen fortculuk cok zevkli oluyor karsilikli olunca.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder