21 Ağustos 2014 Perşembe

cifte Standartli Duble Seks - Seks Hikayesi

Herkese selam http://seks-hikayem.com okurlari.Ben lise2 deyim sinifta guzel kizlar var ben hep kizlarin gotune ellerim ama farkettirmeden ben bir kizi cagirip yanimizda oturmasini rica ettim ve yanimda oturunca diger bir arkadasim memeti cagirdim yanima geldi oturdu ve kizlan komnusurken yavas yavas ellerimni bacagini ustunde gezdirdim kiz sesini cikartmadigi icin devam ettim ellemeye gotune kadar goturdugumde oksuyordum bile bir sey demedi daha sonra arkadasimda ellemeye basladi aradan bir kac hafta gecti ben sinifta oturuyordum 31 cekiyordum o da okula gec kalmisti sinifa aniden girdi ve benim 31 cektigimi gorunce ses cikartmadi bende dedirginlik etmeden kizin yanina gidip dudagindan yapistim opmeye basladim kizda ses cikarmadi devam et dedi bende devam ettim onu optum daha sonra etegini kaldirip kafami soktum daha sonra
5 dakika yaladim daha sonra ona saksafon cektirdim daha sonra pantalonu indirip amma sokmaya basladim ilk basta bagirdi daha sonra yavas yavas alismaya basladi sonra gotune gecerken . arkadasim memet geldi o halde bizi gorunce4 o da dayanamadi
ve onlan birlikte sokmaya basladik ben gotten memette amdan sikti sinifta onun yaninda oturup ellerimi amminda gezdiriyordum benimlen tanismak isteyen bayanlar icin msn adresimi veriyorum berhudan_16@hotmail.com girerler grup sexsi seven kizlar girebilirler

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder