30 Ağustos 2014 Cumartesi

Kendimi abime siktirdim - Sikis Hikayesi

Ben Ayla 18 yasinda lise ikinci sinifta okuyorum bir gun arkadaslarla internet cafe gitik esma arkadasim ensest hikayeleri acti icimizde sadece esma bilgisayari biliyordu o ne acarsa bide okuyorduk ensest iliskini yararlarini anlati resmleii gosterdi benim ders cok bozuk idi.eve geldigimde abim yatakta kitap okuyordu ben hemen aklima fikir geldi her zamanki gibi kavga gurultu yapayim diye zaten mini vardi uzerimde abimin ustune atladim ve basladim abimle ugrasmaya ama dikkatimi hep abimin yaragindaydi baktim yavas yavas kalkiyordu ustune atladim abimin ve zaten mini olan etegim siyrildi abimde benimle ugrasiyordu hemen kactim ama bu defada o yakaladi beni yatirdi ustume cikti ama inanin yaragi tam amimin yarigindaydi inanin icim eridi bu arada etegim siyrildi baktim. Abim kilotuma bakiyordu ne bakiyorsun dedim hiiiiccc dedi dur dedim kalktim hemen odama gittim gelmek istedi kilitledim kapiyi hemen tangami giydim gene ciktim odadan o ise hemen kisa bir donla kalmisti gene benim yanima geldi ben hemen ustune atladim bu defa sanki arada don yok gibiydi benimde oyle birden beni altina aldi ama yinede ikimizde farkinda degilmisiz gibi yapiyorduk hepbenim tangamin ipleri acilmis ben farkinda degildim birde baktim tangam yan tarafta duruyordu abim gormus olmaliydi ama halen benimle ugrasiyordu beni altina aliyordu hep birde abimin yaragini gordun donunun kiyisindan cikiyorduoda ama bilerek ama bilmeden cikiyordu neyse zaten benimde kilotum yok ayagimda birden ben uste ciktim abim altta ve ustunde hoplamaya basladim tabi bu arada yaragi tam amimin dudaklarini surtmeye basladmisti birden islaklik hissettim amimin kenarinda hemen kalktim abim utandi ne yaptin diye cikistim o suskundu ben hemen ustune atladim gene bisey yokmus gibi yaptim cisinmi geldi dedim oda evet dedi o zaman gitde ise dedim olur dedi ve ben gizlice seyredecektim baktimki wc.de 31 cekiyordu hemen yanina girdim salakmisin sen dedim. Noldu dedi ben varken ben yapsam o isi olmazmi dedim olurr diyebildi sadece zaten kilotum yoktu hemen amimi surttu!
m yaragi kalindi ama kisa oyle hosuma gittiki bana seni sikmeyeyim bak zaten sen bakiresin dedi olsun be diye cikistim yoksa annemlere soylerim dedim tamam o zaman orospu dedi sen kasindin dedi hemen arkama gecip amimi yaladi ve birden soktu oyle yandiki amim sanki ayrildi sandim sonrada yavas yavas hosuma gitmeye baslamisti birden akiyor dedi dur dedim ve agzimla yuttum hepsini ve baktim abimin gozleri donuyordu hemen devam ettim gene kalkti bu defa ben ustune ciktim ata biner gibi durmadan zipladim ve gene bosaldi abim bu defada yutttum onlari abimle haftada bir yapiyoruz artik abim beni bi,r guzel sikiyor.ha bu arada dersimlerin basini dondurdun -5 besten ortalamam simdilik uc am artacak kesin bu herkesi opuyorum..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder