22 Ağustos 2014 Cuma

Yengemi Ablamla Birlikte Sikiyorum - Sex Hikaye

Herkese selam http://seks-hikayem.com okurlari, arkadaslar simd benim anlatacagim hikaye tamammen gercektir ..Ben konyadayasiyorum 21 yasinda yakisikli bir erkegimdir ben hep yengem zeliha’yi sikmeyi istemisimdir taki dune kadar istegim gerceklesti..Yengem gunduzleri dayim olamdigi icin yalniz yasiyodu ben de bunu firsat bilerek direk evlerine burdan geciyodum ugrayim bahanesle gittim.hemen cay felan koydu bende yanimda getirdigim azdiriciyi caktirmadan cayin icine attim neyse caylari ictik felan derken yengem yavas yavas terlemye basladi…Bende yenge ne oluyo baya terledin dedim bilmyiorum ne oluyo bende anlamadim diyo obur benden musade iseyerek obur odaya gecti bende tamam dedim bende az sonra kalkacao zaten dedim biraz bekledim ayaga kalktim kapi kildinden odaya bakiyordum yengem kendini cok fena bi sekilde parmakliyordu bende yengeme seslenir gibi yaparak onu cagrdim odadan ciktiginda ustunde sadece sutyen ve kilot vardi bende yengeme bu bu halin ne yenge senin dedim yengem yanima gelerek hemen evden gitmemi soledi onu azdirdigimi farketti bende tamam olur diyerek kapidan cikiyordumki kolumdan tutarak dudaklarima yapisti ben heme karsilik verdim kucakladigim gibi yatak odasina goturdum ben hafi hafifi amini yalamya basladim ufak ufak dil darbeleri ile yaliyordum oda yengemi deli ediyordu neden yaptin neden diyerek hafif hafif inlemye basladi bene senin gibi hatunu kim yapmak istemzki diye cevap veriyordum yap o zaman dsyorudu bitir beni diyordu ben benim aleti cikartip agzina verdim adeta somuruyordu ve beni deli ediyordu ve hemen domaltarka gotunu yaladim ama benim elt bi turlu girmiyordu anlasilan dayim arkadan hic yapmamis ilk ben sikecektim gotten yengemi ve bu bana cok buyuk bir zevk veriyordu ben hemen krem getitdim iyice surdum bir hamlede hepsini soktum yengem yavas diye bagiriyordu ama dinleyten kim ben biraz iktikten sonra yengem tadini aldi tabi inlemye basladi iyice ahhhhhhh ohhhhhh sik hepsi senin diyerek inliyordu ben amindan sikmek istirodumm oda hay hay tabi ne demek dedi ben tam !
amina sokuyordumki ablamda anahtar oldugunu unttugumuz icin ablam temizlik isiyle eve gelmis iz ilk onceen farketmedik takii ablam odaya girene kladar ablam bizi o hale gorunce cok sasirdi ve eger kimseye solememi istemiyosaniz ben de isterim dedi bene benim buyuk bir zevk diyerek onuda soydum ama ilk once yengemi amindan sikcektim bacaklarina omzuma alarak gatmayi iyice siktim ve agzina bosaldim ablam hani bana kalmadi diyerek hemen benimkini agzina alip yine esas durusa gecittirdi bende ablamin goguslerini oksuyordum yengem ablamin kilsiz amini yalayip zevke getiriyordu ablam daha bakireydi ve erkegi olmak istiyordum amindan sikecem dedim olmaz dedi ve hemen kacti bizde yengemle arklasindan kosup yakaldik ellerini bagladim ayaklari serbesti yengem ablami tutuyordu ben hic acimadan kjokleidm amina ablamin yatagin her tarafi kan oldu ben ikinci postayida kjoyduktan sonra yigildim kaldim ablamda ole tabi ben birz kendime geldim ablami kucaklayark yengemlke beraber banyoya goturduk orda iyice bida siktikten sonra cikip ustumuzu giyindik ablami bida hic sikmedim ama yengem artik benim malim gibi her zamn sikiyorum iyi sikismlerrrr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder