22 Ağustos 2014 Cuma

kocami aldatisim - Sex Hikayesi

Selamlar degerli   okurlari  ben ist senem 36 yasinda yuz guzelligi vasat ama vucudum ve hatlarim soylenenlere gore muhtesemdir.12 yillik evliyim 1 oglum var.isimde kariyer sahibiyim.
Aldatmaya meyilli oldugumu 7 yil once farkettim.
Esim hali vakti yerinde iyi kazanan harcamasini seven yakisikli oldugu icin ve isi geregi cok esli biridir.Bildigimi tahmin eder ama hic konusulmamistir.7 yil oncesinden itibaren bende sayisiz erkekle birlikte oldum. Hikayem soyle.
isim geregi bir seyahatimde toplantilarimiz sonrasi gun sonunda otelime gectim.cok yorgun oldugum icin SPA nin acik olup olmadigini ogrenerek hemen salona indim.Masaj bolumune gecerek alindigim odada soyunup uzandim.Hanimlarin yaptigini sandigim masaj icin bir erkek geldi iceri.Duzgun tirasli yumusak bakisli ve zarif konusmasi beni rahatlatmisti.Dokunmaya basladiginda -ki tuy gibi elleri vardi-irkilmistim.Butun vucudumu tirnaklarima kadar kucuk ama etkili dokunuslarla dolasti.Sirtustu donmem gerektigini duyulamayacak kadar hafif bir ses tonuyla soyledi.Sanirim bana dokunmasindan hoslanmistim.Sirtustu uzandigimda uzerimdeki herseyi almasini istedim.Anlamisti.Oda uzerindeki herseyi cikardi.Hos bir vucut yapisi kilsiz denebilecek gogsu ve erekte olmus yaklasik 11-13 cm arasi penisi vardi.(Esimin penisi 22 cmdir ve cok ovunur.Bilmez her erkek gibi boyun tek basina yetmeyecegini.)
ismini bilmedigim masorum devam etti.Ayni yumusaklik ve ayni zarafetle gul yapragina dokunuyormuscasina.Penisine hic dokunmadan ve bana dokundurtmadan olayin disinda birakarak sadece gorsellik saglayarak devam etti.kadinligimin etrafinda kucuk dokunuslarla dolasmaya basladiginda zaten orgazmim baslamak uzereydi.sadece dudaklarim ve etrafinda dolasarak icime hic girmeden bir sure devam ettikten sonra hazir oldugumu farkettiginde organimin hemen ustune elinin 4 parmagi ile bir miktar basinc uygulamaya baslar baslamaz inanilmaz bir sarsilmayla tirmanmaya basladim tepeye.Muhtesemdi.Bitmiyordu.bitsin istemiyordum.
bacaklarim titriyor kasiklarim yaniyordu.Elini cektiginde gevsemeye basladim.O sirada isimsiz masorum goremedigim bir hizla giyinip ayni yumusak tonla bir emriniz oldugunda yandaki butona basiniz.Sihhatler olsun deyip cikti.Muhtesemdi.inanilmazdi.Esimle sex hayatimdan memnun olmadigimi bu kadar kolay farketmemistim.22 cm le beceremedigi sey aslinda coook daha basitti.Aldatisim boyle basladi.Buraya yazisim ise yalnizligimdir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder