30 Ağustos 2014 Cumartesi

Genclerin Seks ile Tanismasi - Sikis Hikayesi

Slmm http://seks-hikayem.com seks okurlari. Ben Adapazari’ndan Neva. Size 2 hafta once yasadiklarimi anlatacagim. once biraz kendimden bahsedeyim: Yasim 18, kumralim, siyah sacliyim, 1.77 boya sahibim, guzelim, seksiyim vs…. Benim arkadas cevrem genistir. Arkadas ortamimi cok keyifli buluyorum. En sevdigim arkadasim ise Mete’dir. O benim her seyimi ben de onun her seyini bilirim. Bazen uzun zaman gorusemedigimiz de oluyor; ama genelde hep beraberiz. Benim ailem onu, onun ailesi de beni taniyor. Zaten ailem tum erkek ve kiz arkadaslarimi bilir. Mete’nin de diger erkek ve kiz arkadaslarim gibi bize geldigi cok olmustur. ozellikle annem Mete’yi cok sever ve ona cok guvenir. Mete bize geldiginde annem bize cay yapar beraber iceriz. Hatta konser, sinema gibi etkinlikler aksam saatlerine denk geliyorsa babam “Mete’yle gideceksen izin veririm” diyor. Gecen yaz Mete’nin ailesi Ankara’ya gitmisti. Mete evde 1,5 hafta yalniz kalmisti. O da sikilinca yine bize geliyordu. Birgun, evde bulasiklarin yigildigini falan soyledi. Ben de saka gercek karisimi “Ben gelir yikarim.” dedim. O da “Hakikaten ya, bazen bize gelsene, rahatca sigara falan iceriz.” dedi. Sonra biraz sasirdigimi gorunce sakaca, korkma bir sey yapmam, dedi. Onlara benim masturbasyon yaptigimi soyleyemedimErtesi gun telefon actim ve musait oldugunu soyleyince onlara gittim. Dogruyu soylemek gerekirse giderken biraz heyecanlaniyordum; fakat O’na ayni oranda da guveniyordum. Gittim ve gercekten oturup sigara, kahve icip bir seyler yedik. Muzik dinledik, bulasiklari yikadim.; O gun aklindan baska bir sey gecti mi, gercekten bilmiyorum. Aklindan oyle bir sey gecmesi dogal olabilir. cunku koskoca evde yalnizdik; ama bana gercekten oyle bir sey hissettirmedi. Bundan 1,5 ay kadar once ben, Mete, Gokhan, Busra ve Burak bir nargile-kafeye gitmistik. cok farkli bir ortam oldugu icin bazen takiliyorduk oraya, modern bir kafeydi. O kafede bir de ayri kisim var. Tamamen kapali, sadece orada calisanlarin kapiyi calarak girebildikleri, A!
nadolu motifleriyle suslu bir oda… O oda bosalinca hemen oraya gectik. Muhabbet koyulasmaya baslamisti. Bir ara Gokhan’in isi cikti ve gitti. Busra ile Mete yanyana oturmuslardi. Busra icine cektigi nargile dumanini Mete’ye agzini acmasini soyleyerek agzinin icine ufluyor, Mete de dumani icine cekiyordu (Busra her zaman sexe duskun bir arkadasimdir). Bunu yaparken birbirlerine o kadar yakinlardi ki neredeyse opuseceklerdi. Burak belli etmemeye calissa da Busra’dan hoslandigini biliyorduk. Tabi ki Mete ile Busra’nin o hali onu delirtiyordu. Ama Busra’nin ona karsi hicbir sey hissetmedigini bildigi icin elinden bir sey gelmiyordu. Bir ara Busra kendini kaybetmis olmali ki eliyle Mete’nin yanagini tuttu ve oksadi. Bu olaydan sonra Burak hizla odadan cikip gitti. Busra ise guluyordu. Yanlis anlasilmasin, Busra ile Mete arasinda duygusal bir yakinlasma yok, bu olaylarin olusmasi Busra’nin o an iyice sexe susamasidir. 1-2 dk. sonra Busra’nin telefonu caldi ve Busra cantasindan telefonunu almak icin dar kotuyla egildi. Busra, Mete’yi zaten bastan cikarmisti, bu olaydan sonra Mete perisan oldu, bakislarini gorecektiniz. Busra’nin konusmasi uzun surunce Mete elindeki sigarayla bana yanasti, bir yandan sigara bir yandan nargile ictigimiz icin oda dumanalti olmustu. Oda musait oldugu icin ben hafif uzanmis sekildeydim. Benim tam yanima oturdu. 1 dk. gecmemisti ki saclarimla oynamaya basladi ve sacimi acti. Ben neye ugradigimi sasirmistim. Sonra boynumu, omzumu oksamaya basladi, belki hos bir duyguydu; ama ilk defa boyle bir sey basima geliyordu. En yakin arkadasim da olsa o an nefsime hakim olmaya calistim ve “Yapma!” dedim. Mete bir an sasirdi ve yanimdan uzaklasti. Arkadasimi kirdigim icin cok uzgundum; ama kisa sureligine soka girmistim, bunu yapmaya mecbur hissettim kendimi. Tabi Busra olanlari gormustu. 5 dk. icinde oradan ayrildik, Busra hemen eve gidecegini soyledi, Mete de bana, seni duraga kadar gotureyim mi, dedi. Ben de kabul ettim ve duraga gidene kadar basimin etini yedi. De!
falarca o!
zur diledi, boyle bir seyi nasil yaptigina kendisinin de inanamadigini soyledi. Mete’ye ozrunu kabul ettigimi soyledigim halde ozrunu yeniliyordu.
Bana kizdin mi, dedi. Ben de “Biraz…” dedim. Zaten bazi nedenlerden dolayi psikolojik sorunlari vardi ve antidepresan kullaniyordu, her seyi cok abartiyor, kafasinda cok buyutuyordu. Ben de onu daha fazla uzmek istemiyordum. O nedenle pek kirici konusmamaya ozen gosteriyordum. Bence yasanan bu olaylarin tek sorumlusu Busra’dir. 4-5 gun Mete’yle gorusmedik. Birgun telefon actim ve hatrini sordum, cok sevindi; cunku artik konusmayacagimizi dusunmus. Mete’yle aslinda ders donemi baslayinca gorusmek cok zorlasiyor, bazen ayda 1-2 defa gorustugumuz oluyor, malum oSS’ye hazirlaniyoruz ve Mete derslere bizden daha fazla calisiyor. Ben ve Mete gecen yil sinava girdik ve kazanamadik, bu yil yine hazirlaniyoruz. Busra ise lise 3’te… Bundan iki hafta kadar once de Busra okul cikisi bize geldi, benim ise o gun dershanem yoktu. Beraber yemek yedik. Babam iste, annem gezmede, ablam okulda (universitede)’ydi. kiz kardesim Nilgun ise okuldan yeni gelmisti ve evdeydi. Bir ara Busra, Mete’den ne haber, diye sordu. Ben de ders calisiyordur herhalde, dedim. Busra Mete’yi aradi ve onu ikna edip bize gelmesini sagladi. Busra, Mete’yle muhabbet ettigi bir anda “Mete cok tatlisin ya.” dedi. Busra ile Mete ayni kanepede oturuyorlardi ve Busra okuldan direk bize geldigi icin ustunde okul formasi vardi. Bize geldiginde kravatini ve okul corabini cikarmisti. ustunde beyaz bir gomlek, altinda ise katlaya katlaya bir karis uzunluga denk hale getirdigi etegi vardi. Zaten bu ve bunun gibi hallerinden dolayi ablam Busra’yla arkadaslik etmemi pek istemez. Busra kanepede Mete’ye dogru yanasti ve Mete’ye sarilarak yanagindan optu. Ben gecen seferki olayi hatirladim ve Mete’nin ne yapacagini merak ettim. Basta biraz tepkisiz kaldi. Busra, basini Mete’nin gogsune yaslayip, elini Mete’nin bacak arasinda gezdirdi. Mete daha fazla dayanamayip Busra’nin kalcalarini oksamaya basladi. Kardesim odasinda ders calisiyordu ve onun evde olmasi beni tedirgin ediyordu. Onlar ise hic umursamadan oksasiyorlardi.!
Kardesim genelde arkadaslarimin yaninda pek durmaz; ama yine de gelir de ortami gorur diye korkuyordum. aslinda yasi 17, cok kucuk sayilmaz ; fakat yine de bu tip seylerle erken karsilasmasini istemem. Yanina gittim (giderken bizim odanin kapisini orttum) ve annemin gittigi gezmeden bahsettim. “Annem, seval ablalara gitti, gitmek ister misin?” dedim. Kardesim 10 dk. sonra evden cikip annemin yanina gitti.  Odaya girdigimde bir anlik sok gecirmistim. Busra gomlegini ve sutyenini cikarip, Mete’nin kucagina oturmus deli gibi opusuyorlardi. Benim odaya girmem onlari pek ilgilendirmiyordu. O sirada iceriye babam girse devam ederlerdi herhalde. Bu arada artik ben de zevk almaya baslamistim. Mete, Busra’nin dudaklarini operken bir yandan da etegini sonuna kadar kaldirip kuloduyla oynuyor, ciplak bacaklarini oksuyor ve elini sirtinda gezdiriyordu. Bir ara Busra uzerinden kalkti ve ustunde kalan son seyleri, yani etegini ve kulodunu cikardi. Artik cirilciplakti. Bu sirada Mete, kardesin gitti mi, dedi ve gittigini soyleyince gulumsedi. Mete kalkip Busra’nin goguslerini tuttu ve yaladi. Tum bu olaylar olurken ben onlari yandaki koltuktan izliyordum. aslinda odadan cikmak istiyordum; cunku biraz korkuyordum. Ama ne var ki cok zevklenmistim. Ben Busra gibi azgin bir kiz kesinlikle degilim. Ancak ben de sonucta bir kizim ve o an hayatimda ilk defa boyle bir zevk yasiyordum. Tum bunlarin yaninda, sex Busra’nin ya da Mete’nin evinde degil benim evimde yapiliyordu. Busra’nin yardimiyla Mete’de soyundu. . cirilciplakti ve organi dimdikti. Kotumun uzerinden bacak arami oksayarak tatmin olmaya calisiyordum. Mete, kafede verdigim tepkiden dolayi sadece Busra’yla ilgileniyordu. Mert zaten patlama noktasina gelmisti, bir de Busra organini agzina alinca tum spermlerini Busra’nin agzina bosaltti. Ben boyle bir seyi hayatta yapamam, Busra icin ise buyuk zevkti. Busra bir yandan da kendini tatmin etmeye calisiyordu. inlemeleri o kadar yukselmisti ki eve birinin girmesini bile duyamazdik. Mert bir sure bit!
kince bek!
ledikten sonra yerde deli gibi masturbasyon yapan Busra’nin uzerine egildi ve vajinasina opucukler kondurdu. Bir kiz olarak Busra’nin o halini cok iyi anliyordum. Kotumun dugmelerini acip organimla yakin temasa gecmeye basladim. Busra her ne kadar azgin olsa da Mete’nin vajinasina girmesini istemedi. Mete onu kopek pozisyonuna getirdi ve eliyle oksamaya basladi. Ben bu ani daha fazla seyredemeyip, kotumu yavasca dugmeledim ve hicbir sey belli etmeden odadan yavasca cikip diger odaya gectim. Muthis bir masturbasyon sonucu bosaldim…5-6 dk. gecmisti…. Kendimi temizleyip toparlandim ve odaya gectim.Odada sex sona ermisti. Giyinik haldeydiler. Onlara benim masturbasyon yaptigimi soyleyemedim. cok bitkin ve utangac gorunuyorlardi. Aslinda ben odadan ciktiktan sonra neler oldugunu cok merak ediyordum; fakat sorma cesareti de bulamadim. Busra lavaboya gitti ve Mete’yle birbirimize bakamaz halde birakti bizi. cok utaniyordum. Busra geri dondugunde sigara yaktik.Birkac gun sonra Busra’yla gorustum ve ben odadan ciktiktan sonra yasananlari sordum. Mete vajinadan giremedigi icin anusten yapmak istemis. Basta bunu kabul eden Busra, 3-4 denemeden sonra aci cektigini soyleyip yarida birakmislar, daha sonra da once Busra sonra Mete bosalmis.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder