3 Aralık 2014 Çarşamba

abimden sonra kizlarla tuvatette sex yaptik - Sex Hikayem

Selam degerli   okurlari   tekrar. Okuyanlar bilir. Barda abimle nasil sevistigimi yazmistim. Elbiseme bulasan spermleri temizlemek icin lavaboua gitmistim. Bos bir tuvalete girdim ve pecete ile temizlemeden once tadina bakmistim spermlerin. Acikcasi midem bulanmisti biraz. Ve yan taratan sesler duymaya basladim. Fisildiyorlardi ama
2 kiz oldugu belliydi klozetin ustune ciktim yavasca kafami uzattim birde ne goreyim . cok samimi arkadasim esra ve selin. Gizlice onlar izlemeye baslarken beni gordu selin. Bende bozuntuya vermemek icin kolay gelsin dedim. Utanmislardi. Ben asagi inip yanlarina gitmek
icin kapiyi acmaya calistim. Kilitledikleri kapiyi actilar bana ve yanlairna gittim. Sizin lezbiyen oldugunuzu bilmiyordum dedim. Daha yeni denemeye basladiklrini soylediler. Bu konuda cok bilgili oldugumu ve bircok kez unv. de ev arkadaslarimla sevistigimi soyledim.  ” sexhikayelerr.blogspot.com ”  Ve onlar bisey demeden esranin
bady sini cikarmasini soyledim. Esra cikardi ve seline esrayi tipki benim yaladigim gibi yalamasini soyledim. Bir gogugusun yaladim ve seline biraktim mekanmi. Megerse selin sex konusunda cok tecrubeliymis. cok guel yaliyordu. Esra ucuyordu resmen. Benimde kisa sureligine sonen atesim yeniden()
cikmaya baslamisti. Bende kendimi parmaliyordum ve esranin elinden tutarak kendi amima goturdum ve beni parmaklamasini sagladim. Acemiydi ama farki bir el olmasi bile yetiyordu. Etegimi iyice yukari siyirdim ve kilotumu asagi indirip esrayi kenime cektim ve amimi yalatmaya basladim. Bu .
sirada da ben selinin goguslerini oksuyordum. Selininde ustun cikardim ve goguslerini yalamay basladim. Elleirmlede selinin kalcalarini sikiyor ve parmaliyordum onu. sortunu asagi indirmesini soyledim ve elimle amini parmaklamaya basladim. Bu arada esra iyice ogrenmeye baslamisti ve nerdeyse bosalacaktim. Selin ve ben inliyorduk artik. Ve ben sarsilarak esranin agzina bosaldim. Artik .
ayakta duracak halim kalmamisti ve ben gidiyorum siz ogrettiklerimi iyi uygulayin dedim ve toparlanip disari ciktim. Elimi yuzumu yikayip iceri gectim ve bir sure sonra da eve gitmek istedigimi soyleyip
eve gittim.(  )

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder