3 Aralık 2014 Çarşamba

Evli ablami duzuyorum - Sex Hikayesi

Merhaba sevgili okuyuculari size hikaye yaziyorum beyeneceginizi saniyorum neyse hikayeme baslayimm pinar ablam 24 yasinda 1,70 boylarinda sarisin ela gozlu bakimli ve sexsi bi bayandir kendine cok iyi bakan beslenmesine giyimine iyi bakar ablam ewli oldugu icin bize cok sik gelemez birgun ablam telefonla aradi ali enisten antalyaya gidiyor 3-4 hafta yok gel bizde kal dedi bende kabul ettim we ablamla biz cok iyi anlasiriz ablam aksam sinemaya gidelim mi ali dedi bende olur sinemaya giderken ablam cok guzel ve sexsi giyindi mini bi etek daracik bir uzerine gomlek 3 tugmesi acik her yeri neredeyse gorunuyordu ben goguslerine baka kaldim ablam cok mu acik olmus dedi bende biraz cevabini verdim oda guldu goguleri o kadar guzeldi ki aklim hep oradaydi neyse flim basladi sinemada elimi ablamin omuzuna koydum ve ablama caktirmadan goguslerine elliyordum flim bitti ewe geldik saat 12 oldu gelirken sikis hikayeleri 2 bira almistik onlari ictik sonra yattik ama beni uyku tutmuyor ablami merak ediyordumyatak odasina girdim ablam uyuyordu battaniyeyi biraz kaldirdim havalar sicak oldugu icin sort ve ip askili bady giymisti pembe benekli bi dar bi sort vardi ip askili bady boldu bol oldugu icinde memeleri gorunuyordu sutyen giymemis di hafif hafif ellemeye basladimm bir yandan da kendimden utaniyordum sonra gotune elledim top gibi gotu yumusacik pamuk gibiydi ben fazla ilerleyemedim yukariya cikip 31 cektim sonra sabah oldu ablam aksam yattigi seyle yani ip askili bady ile indi ama aldindaki daracik sort cikarmis onun yerine kabri giymis di ablam surekli frikik veriyor beni aztiriyordu en sonunda cesaretimi toplayip yanina gittim mutfakda buz dolabinin yaninda idi domalmis meyvalari yerlestiriyordu arkasina gectim benim yarragi arkasindan surtuyordum birsey demiyor hatta guluyordu sordum neden guluyorsun diye desene seni sikmek istiyorum diye nerden anlatin dedim aksam geldin sikmeden geri gittin dedi bende sen uyumuyormuydun dedim yoq ya canim yarrak cekti sana diyemedim dedi o arada bende hemen tutaklarina yapisti!
m deli gibi opusuyord uk snra uzerindeki badyi cikardim o goguslerini emmeye basladim bu arada oda beni soyuyordu meme uclari dimdik sex hikayesi oldu benim sikimde tabi sonra altindakini cikardim kilotundan amini yalamaya baslatim sonra kilotu cikararak yalatim ami bembeyaz cocuk ami gibiydi sikmeye doyamazsiniz 24 benim gorunce once soke oldu lan bu ne hordum gibi dedi bende birde tatina bak sen dedim yarra agizina verdim ve baslatim yalatmaya hepsi suktum icine dogru kusacak gibi oldu hemen cikarrdim sonra o goguslerinin arasinda 31 cektirdim iyice kivama geldi hadi artik der gibi bakiyordu ama ben ilk bomba batladi bile goguslerinin ucuna bosalttim ikincisine icime istiyorum dedi bende icine girdim aminin icerisi volkan gibi kayniyordu sulu amciga vurdukca sikardigi sesler beni tahrik ediyor daha sevkle sikiyordum ikinci bombayi aminin icine bosaldim sonra cikardim got deligine soktum 15dk kadar oradan siktim 3 dk ablam buyuk bir sexle inliye inliye bosaldi 12 dk sonra bende ucuncu bobayi gotune bosalttim ve banyoya girdik tmm 35 dk kadar banyoda siktim ablam sikilmekden mala donmustubanyodan ciktik ve bana heryerim agiriyor hayvan gibi siktin beni diyordu ama ben dururmuyum o gun hic birsey yapmadik ablamla hep sikistik tmm 12 kes ben bosaldim 9 kere ablam bosaldi bu tutkuyu hala yasiyoruz sira simdi diger ablamda okudugunuz icin tesekkurler

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder