11 Aralık 2014 Perşembe

Adanali okurumuz Alper’in seks hikayesi ( ensest ) - Seks Hikayem

selamlar. adim alper. 28 yasindayim adanada yasiyorum. kiz kardesim busra henuz 16 yasinda eline erkek eli bile degmemis mis gibi bembeyaz vucudu olan tam bir lolita. Busra surekli okulu asar dersine calismaz annemle babamda ona ceza verirler kizarlar. Birgun yine busra okulu asmisti. bizim komsu onu bi alisveris merkezinde gezerken gormus annemi aramis. Aksam annem pazar alisverisinden geldi esyalari mutfaga goturdukten sonra direk busranin yanina gitti bagirdi cagirdi kizdi. hatta biraz hirpaladi dovdu. Busra cok agliyordu odasina gitti kapisini kilitledi. daha sonra eve babam geldi anneme birlikte komsunun dugunu varmis oraya gittiler. busrayla evde yalniz kalmistik. onlar gidince odasinin kapisini tiklattim. git basimdan ya acmiycam dedi. kardesim ac bi annemler gittiler evde kimse yok konusalim dedim. neyse busra kapiyi acti odaya girdim. uzerinde halen okul kiyafeti vardi ustunu cikarmamisti ve etegin altinda kilotlu corabi yoktu . yatagina oturdum sarildim kafasini kolumun altina aldim uzulme kardesim ya annem iste herzaman kiziyo biliyosun dedim. ama sende okulunu ihmal ettigin icin oyle yapiyolar diyerek teselli vermeye calistim. Busra biraz daha kendini iyi hissetmeye baslamisti.canim benim diyerek sarildim ve yanaklarini sapur supur opmeye basladim. bir yandanda bembeyaz bacaklarina bakiyordum etegi yukari dogru cekildiginden dolayi bacaklari biraz acilmisti ve ben onu operken bacaklarini ortmeye calisiyodu. sonra gel iceri gecelim yemek hazirlayalim dedim. tamam abicim dedi. yemek yedikten sonra annemler geldiler babamda busrayi gorunce cok ofkelendi ve uzerine yurudu. sen ne bicim ogrencisin surekli okulu asiyorsun ders calismazsin allahin cezasi diyerek busraya bir tokat atti. bura evden disari cikti bende arkasindan kostum. bahcedeki cardaga oturmus agliyodu. gel kardesim eve gidelim dedim. abi eve girmek istemiyorum gelmiycem dedi. peki tamam sen burda bekle ben geliyorum hemen dedim. eve girdim anneme dedimki anne busrayla birakin ben ilgileneyim surekli baski yapiyosunuz cocuk iyice kot!
u oldu dedim. annemde iyi tamam ilgilen sunla dersine calissin adam et sunu oglum ele gune rezil oluyoruz surekli disarlarda surtuyor dedi. tamam anne ben konusup ilgilenicem siz yeterki cocuga baski yapmayin dedim. Bizim baska bir semtte bir evimiz daha vardi. bazen misafirimiz gelince o evde agirlardik. Aklima seytanlik gelmisti. Anneme konuyu acmak istedim hemen. Â" anne izin verirsen busrayla ben bugun bizim diger evde kalmak istiyoruzÂ" dedim. olmaz babanda musade etmez ne isiniz var o evde dedi. anne busra cok sinirli ve cani sikkin eve gelmek istemiyor gece kendine zarar falan vermesin yada disari cikmasin dedim. bi babana sorayim dedi. babamda tamam gitsinler demis. Ertesi gunde haftsonuydu zaten. yanima dolaptan biraz yiyecek alip busranin yanina gittim. hadi kalk kardesim gidiyoruz dedim. saskin bir bakisla Â" nereye abi Â" dedi. diger eve gidicez biraz kafamizi dinleyelim dedim. annemler izin verdiler dedim. Cok sevinmisti. hemen otobuse binip diger eve dogru yola ciktik. yarim saat kadar sonra eve varmistik iceri girdik. artik lolita bacimla basbasaydik uzerindede halen okul kiyafeti vardi. kendini koltuga atarak ohh be valla dunya varmis abi iyiki geldik dedi. bende yanina oturdum sarildim canimsin sen dedim. ve yanaklarini icime ceke ceke optum. oda beni optu yanagimdan. daha sonra birlikte yemek yedikten sonra biraz sohbet ettik. abi ya canim sikiliyor dedi. Oyun oynayalimmi dedim ? olur tamam ama nasi bi oyun dedi. Bi cesit hafiza oyunu dedim. tamam hadi oynayalim ben hafizama guvenirim diyerek guldu. mesela daha once yedigin seyleri gormeden yesen onun ne yemegi oldugunu anlyabilirmisin dedim. immm bilmemki valla denemem lazim dedi. Tamam o zaman bekle dedim. hemen mutfaga gittim buzdolabini actim. aradigim seyi bulamadim. busra ben bi markete gidip geliyorum sigaram bitmis birde kola aliym dedim. tamam abi dedi. markete gidip sigara ve kolanin yaninda 4 cesit danone meyveli yogurt aldim eve geldim. yogurtlari ona hic gostermeden direk mutfaga koydum. simdi oyuna basliycaz dedim. e hadi!
basliyal!
im diyerek guldu. ama gozlerini baglaman lazim dedim. tamam olur dedi. icerden siyah renk bir penye elbise getirdim ve gozlerini sikica bagladim. bu tadina baktigin seyin neli oldugunu anlayabilecekmisin dedim. tamam ama bilirsem sira sende olucak dedi. iyi tamam dedm. gozlerinin sikica bagli oldugundan ve birsey gormediginden iyice emin olduktan sonra sikimi cikarip yogurda batiridim. sikimin basi tamamen yogurt olmustu ve alta dogru akmisti biraz.. simdi ben sana uzaticam sende yaliyacaksin bakiym bilecekmisin dedim. tamam dedi sikimi agzina dogru goturdum kalbim duracak gibiydi. gozundekini bir acsa yarragimi gorecekti. ama bu heyecan cok guzel bir duyguydu. daha sonra dilini cikardi sikimi agzina verdim kafasini agzina alip somure somure emdi. abi bu cilekli dondurmami ? dedi.yook bilemedin tekrar deniyoruz dedim. biraz tuhafina gitmisti. tamam dedi. bu seferde sikimi muzlu yogurda batirip agzina verdim ve tekrar kafasini agzina alrak icine ceke ceke emdi oyle bir zevk aliyordumki o an bosalmamak icin kendimi zor tutuyordum. abi bu muzlu bisey ama niye kasikla yada cattalla vermiyosun bide bu emdigim sey nedir dedi. oyle soyleyince cok korkmustum. ya ne oldugunu soylersem bi anlami kalmaz oyun bitince gostericem dedim. peki tamam dedi. tekrar bi yala ama alttan yukari dogru yala bu sefer bilirsin kesin diyerek guldum. bu defa yarragimi alttan yukari dogru diliyle bir guzel yaladi kafasinida icine soktum ve biraz itekledim. Abi allah askina soyle bu ne yaa neden agzima sokup cikariyosun dedi.. ya gorcen zaten oyun bitince dedim. bikez daha deniyoruz dedim. ama bu son olsun artik yalamak istemiyorum dedi. tamam bu son dedim. bu seferde cikolatali yogurda batirip cikardim sikimi. tekrar agzina verdim. busracim iyice emip yalarsan kesin bilirsin neyli oldugunu dedim. icine cekerek somure somure sikimi yalayip emdi. buda cikolatali dondurma dedi. ve tam gozunu aciyoduki ben sikimi geri icine koydum. neyseki yanimda dolaptan birtane salatalik getirmistim ve hemen salataligi cikolatali dondurmaya batirdim!
. Busra g!
ozundekini cikardi. bak bu dondurma degil bilemedin iste gordunmu diyerek guldum. cikolatali yogurttu dedim. tamamda abiii agzima soktugun neydi dedi. iste bu salataligi soktum dedim. ama neden kasikla vermedin dedi..ya ne biliyim aklima gelmedi iste dedim. Busra bu durumdan cok suphelenmisti ama biseyde soyleyemiyordu. sonucta abisiydim ve yanlis birsey dusunmek istemiyordu. sonra banyoya giderek agzini yikadi ve iceri geldi aradan 1 saat kadar gectikten sonra bana dondu ve sordu..Abi allah askina soyle bi agzima soktugun sey neydi dedi. salataliik degildi abi et gibi bir tadi vardi sicak ve yumusakti tadida degisik kokuyodu dedi.gercekten cok korkmustum kalbim hizla atiyordu. birden yuzum kizardi korkumdan ne diyecegimi bilemedim. bu konuyu baska birine anlatmasindan cok korkuyordum..hic cevap vermeyerek konuyu dagitmaya calistim. — Abi sen pislik yapmadin dimi ? diyerek bana sordu. ne pisligi ya nasil yani acik konussana kizim dedim. abii agzima sokup yalayip emdigim sey salatalik degildi baska biseydi ama solemiyosun dedi. birden elimde olmayarak Â"soylersem kizarsin o yuzden bosverÂ" dedim. abi kizmiycam soz cidden merak ediyorum bi soyle nollursun dedi. ya tmm bosver iste hadi kalk kola getirde icelim falan dedim. Abi soylesene yaa bak soylemezsen o zaman kizarim dedi. kizmayacagina soz verirsen soylucem dedim.tamam soz veriyorum yemin ederim kizmiycam dedi. busra ya ben sana sikimi yalattim cok ozur dilerim diyerek cevap verdim. abi sen bunu nasil yaparsin yaa ben senin oz kardesinim dedi. napiyim busra seytana uydum bir delilik yaptim kabul ediyorum ama pismanim dedim. ne varki sanki ben senin abin degilmiyim sikimi emdigin icin tiksiniyomusun benden dedim. Ya abii beni deli etme dedi.. tiksinmek degil ama niye bana yalan soyleyerek boyle bisey yaptinki dedi.. Cok korktum napiyim.. ama cok zevk aldim busra hayatim boyunca bu kadar zevkli birsey yasamamistim dedim. senin canini yakacak birsey yapmadimki sadece zevk alacagim birsey yaptim ama birdaha olmaz dedim. bu konuda aramizda kalsin dedim.!
Tamam ab!
i burda olan buirda kalacak ama bu yaptiginida hic unutmuycam cok kotusun diyerek biraz tebessum etti. busra tebessum edince o kadarda kizmadigini anladim ve yuregime resmen su serpilmisti cok rahatlamistim.. cidden kizmadinmi dedim. abi kizmadimda ne biliym senden beklemiyodum boyle biseyi dedi. Bende erkegim iste dayanamadim birde busra acik konusmak gerekirse sana ilgi duyuyorum sana resmen asigim dedim. Neeeeee asikmisiiinnn ? diyerek saskinlikla cevap verdi. evet asigim busra dedim. tamam kabul ediyorum abi kardes arasinda ask olmaz ama kalbime soz geciremiyorum dedim. nolur beni anlamaya calis lutfen dedim. ama abi ben seni seviyorum fakat abim oldugun icin dedi. Bu olaydan sonra aradan gunler gecti ve busra benimle artik daha farkli ilgilenir oldu..artik oda bana ilgi duymaya baslamisti. Kiz kardesimle resmen iki sevgili olduk. her firsatta yalniz kalinca deli gibi sevisip sikisiyoruz. ben demeden kendisi firsat bulunca sikimi cikartip emip yaliyor. Dunyanin en mutlu insaniyim desem yeridir. Ailece tatile gittigimizde ve ev kalabalikken yasadigimiz siradisi maceralari cok yakinda sizle paylascam. taktikleri deneyin sizde mutlu olun derim. simdilik hoscakalinnn..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder