11 Aralık 2014 Perşembe

Karim ve arkadasim ve gay iliski en guzel sex videolari - Seks Hikayem

SELAMLAR…
uzun suredir yasadiklarimi birilerine anlatmak itiyordum,tabi konu sex ve aldatma ve gay oldugumla ilgili oldugu icin oyle her onune gelene anlatamiyor,ondan fikir alamiyorsunuz…
Ben mert 36 yasindayim liseden arkadasim mehmet ayni zamanda karimi sevim’in de uzaktan akrabasi,biz mehmetle cok yakin arkadasiz ta l,ise yillarindan beri neredeyse har seyimizi birlikte yapariz.lieden sonra dersanyede birlikte gittik.bir gun bir halisaha macina gitmistik.ikimiz kalinca tamamen ciplak dus alirdik.br gun hic erkek yaladi mi yaragini diye sordum biz dusta ciplakken hayir dedi seninkini bende hayir dedim,1 dakka sonra benimkini yalamak istermisin diye sordu bana,cok heyecanlandim acikcasi hic beklemedigim bir seydi oyle sessiz kaldim ,sonra istersen gel dedi ben onune gectim daha elime bile almadan tas gibi olmustu.sonra agzima aldim ve yalamaya basladim daha sicakligini bile hissedememisken bosaldi.ama cok hostu bir de cok kizarmistim aka yine yalamak istiyordum soyleyemedim tabi mehmete ogun o kunuyu kapattik ne ben ona ne o bana bir sey soylemedi 3 ay falan boyle gecti.yine birgun maca gidiyoduk mac sonrasi agirdan al dedi dusta kalalim diyince anlamistim bir daha istedigini oylede yaptim va ve harika aletini birkere daha agzima aldim bu sefer hemen gelmedi gercekten yaladim yani tadina vara vara,ben yalarken artik hep yapalim diyordu bana cok guzel bir sey diyordu,tabi arakamada girmek istedigini soyluyordu oylede yaptik artik beni her istedigi zaman sikiyor.ben her istedigim zaman kendimi ona siktiriyordum bu boyle yillarca deva etti,halende ediyor.esim mehmetin uzaktan akrabasi onunla tanismamiz da mehmet araciligi ile oldu dugunumuzde bile cok emegi vardir.bir gun yine beni sikerken sevimle araniz nasil falan diye sordu iyi dedim,o degil dedi sex hayatiniz nasil diye sordu eh iste haftada bir bir kere yapiyoruz dedi…tuh yazik kiza dedi cokta sexi sevim aslinda dedi.bende nasil oldu anlamadim istersen sevimide sikebilirsin dedim bir anda ben bile inanamadim kendime ama mehmet hic itiraz etmedi valla isterim hatta cok guzel olur dedi.ama nasil olacak diye bana sordu… bende ne bileyim seni cok begendigini hep soyluyor zaten sen istersn sana hic bir kiz hayir falan demiyor mu dedi!
m.eh ozaman sen de ona de iste ben seni istiyorum diye tamam dedi.yalniz bundan haberdar oldugumu hic bir sekilde sevim bilmeyecek diye sart kostum.ve eger ikna eder ve sevimle sex hayaprsa bundan haberimin olmasini istedim.tamam dedi oyle anlastik oazaman yarin sendeyim dedi.aksam bize geldi o gece bizde kaldi mehmet sabah birlikte cikik ama bir sey demedi ise giderken ayrildik mehmet ten olen beni aradi eve gelme sevime gidip onu istedigimi soyleyecegim dedi bana.bende tamam dedim ama acayip heyecanlanmistim muthis bir duygu karmasasi.bir taraftan sevimin kesinlikle evet demesini arzuluyor,diger taraftan bunun sanki bir sadakat testi oldugunu dusunuyordum.(cunku size tuhaf gelecek ama ben sevimi cok seviyorum)artik beklemekten kuduruyordum mehmetin beni aramasini bekliyordum nihayet beklenen telefon gelmisti mehmet beni aramis sevime onu istedigini soylememis ama olumsuz cevap almisti.buna sevinmekmi uzelmek mi lazimdi bilmiyordum,aksam eve gittigimde sevime nasil yaklasacagimi bile bilmiyordum.yemekten sonra yine icimde bir seyler kipirdamisti sevimin mehmetle sevismesi ve mehmetin bunlari bana anlatmasi gerektigi noktasinda kaldi duygularim.ve sevime hadi bir cay koy mehmeti de ara gelsin dedim.hayir demedi sadece sen ara dedi ama ben ara iste telefonun yaninda dedim tamam diyip aradi bu bende bunun olabilecegi noktasinda bir isik yaratti zaten mehmetlede sanki daha samimi konusmustu gibi geldi bana.mehmet yarim saat icinde geldi eve sevim mutfaga gidince tuhbe olsaydi cok iyi olurdu mert ya dedi sevim iyi sikilir dedi bana bende bakalim ayarlaya calisir dedim ona .hatta git simdi yanina dedimolur mu ki dedi olur neden olmasin zaten soylememismiydin peki dedi gitti mutfaga ama cesater edememisti bir sey soylemeye cabucak geri geldi.anladim bu is bana kaldi yine mehmet dedim sevimle mehmet hakinda sik konusmaya basladim nabzini yoklamaya calisiyordum ama cok rahat oda konusuyordu mehmet hakinnda sanki onunla sevismek istedigini hic soylememis gibi bu boyle bir ay devam etti mehmet arada beni sikiyor !
ve sevim !
isini nasil yapalim diye soruyordu.bende onu icimden cikarip oyle yarim birakarak hadi git eve ben burdayim hazir yarim kalmissin bir daha soyle dedim ve gonderdim eger olmazsa gelir devam edersind dedim 2 saat sonra geldi artik tamadi sikmemis ama sevismis ti ve yarina randevu almisti onu bu eve geitrecekti beni siktigi eve ve ayni yatakta sikecekti…cok sevincliydi acikcasi nedendir bilmem bende arkadasim beni siktigi evde ayni yatakta karimida sikecekti ve bunu bana beni kucagina oturtmus sikerken soyluyordu acayip bir duyguydu ve ilk kez ben onun kucaginda sikilirken bosaliyordum…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder