11 Aralık 2014 Perşembe

ablamin kocasina verdim - Sex Hikayem

Merhaba degerli sexhikaye okurlari Enistem ablamla koye gelmislerdi. Ablamla annem firinda corek pisiriyorlardi. Ego de enistemle bahceye eksi kiraz toplamaya gittim. Hava asiri sicakti. Ancak saat buyuklugunde eksi kiraz topladik. Enistemin gozu hep bendeydi. Visnelerden elan asiri bana bakiyordu. Bu benim de hosuma gidiyordu. Ama ego bakireydim. Onunla iliskiye giremezdim. Bu beni korkutuyordu. Ahir yorulduk. Dinlenmeye basladik. Ego ancak tarafa uzandim cimenlerin ustune. Enistem ancak tarafa. Sessizcesine duruyorduk. Enistemin aklindan neleri gecirdigini hesap edebiliyordum. Ancak ara enistem gozunu bana dikti ve bana capkinca bakiyordu. Ahir basini kucagima koydu. Gokyuzune bakiyordu. Hicbirsey demiyordu. Yavasca bacaklarimi oksamaya basladi. Hosuma gitmisti. Bacaklarimi mincikliyordu. Derken gozlerini gozlerime dikti. Yavasca ellerini yukarilara akillica kaydirdi. Amima degmesine az kalmisti. Ne  yapacagimi sasirmistim. Alin gelsem agyar duyacak, alcak olacaktim. Ihtimal de yalnizca bacaklarimi oksayacak. Ayriksi birsey yapmayacakti.  Aksulamel gostermedim. Bundan cesaret duz enistem kulotumun ustundem amimi oksamaya basladi. Asiri hosuma gitmisti. icim ancak acayip olmustu.( cinsiyet hikayeleri ) Ahir parmagini kulotumun icine soktu. Artik amimi onun elindeydi. Elan ne buyuklugunde dayanabilirdim, bilmiyordum. Parmaklariyla amimim dudaklarini oksamaya basladi. icimden ilik sular akar kabil olmustu. Amim sulanmaya baslamisti. Hayir diyemiyordum. Enistem bildigini okuyordu. Ancak hamlede kulotumu cikardi ve amimi yalamaya basladi. Artik ok yaydan cikmisti. Ego de, ne olursa olsun, dedim. Alin cikmanin ancak faydasi yoktu. Zevkini cikarmak en iyisiydi. Zaten benim de enistemde gozum vardi. Bundan iyi okazyon olmazdi. Enistem 10 dakika falanca amimi yaladi. O sirada siki de kazik kabil olmustu. Beni cimenlerin dair iyice yatirdi. Sikinin basini amimin dudaklarina degdirdi. Ahir sikinin basini amima soktu. Amim sikini yakmisti. Firin gibiydi amcigim. Keskin ancak hamle . yapti ve sikinin hepsini a!
mima soktu. Ego, aaaahhhhh diye bagirdim.  kizligimi enistem almisti. Amimdan kanlar akmaya basladi. Ama enistem durmak bilmiyordu. Sikini amima sokup sokup cikariyordu.( baldiz sex hikayesi ) Azmisti enistem, resmen. Dibine buyuklugunde sokuyordu sikini. Amim dar oldugu icin onu iyice sariyordu. Soktu soktu cikardi sikini amima. Beni 15 dakika buyuklugunde sikti. . Doyulmak bilmiyordu. Ego de zevk cigliklari atiyordum. Enistem ahir muradina ermisti. Ego de yaragi yemistim. Ahir ikimiz de doyuma ulastik. iyice yorulmustuk. Eksi Kiraz agacinin altinda uyuyakalmisiz. Aradan iki saat gecmis. Hemen toparlanip, topladigimiz visnelerle koye donduk. Elan askin eksi kiraz toplayacak halimiz yoktu. Enistem ahir lafi patlatti: BALDIZ BALDAN TATLIYMIs. Kim . dediyse, asiri hakliymis. Enistemin adi Orhan. ( ensest cinsiyet hikayeleri )

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder