11 Aralık 2014 Perşembe

alev alev yanan azgin yengem - Sex Hikayesi

Merhaba benim adim berkant, su anda izmit’de oturuyorum. Ensest hikayemin tamami gercekdir ama hepsi geride kaldi. Uzatmamayim artik hikayeye geceyim;
Abimin karisi olan gulum [takma adi] minyon tipli kisaca ebru gundese benziyor, birgun oturmus muhabbet ediyorduk ama benim aklimda hic art niyet yoktu. O zamanlar dershaneye gidiyordum yengemler yeni bizim oldugumuz yere tasinmis altli ustlu oturuyorduk yengemle sanki iki arkadas gibi konusur eski sevgililerimizden bahsederdik, sonra konusmalarimiz daha erotik olmaya basladi sakalasmalar falan bazen gures yapartik ama hic art niyetim yokdu, ama onun varmis sonradan ogrendim…
Yine sakalasirken eski sevgililerimizden soz acildi ve benim sikim kalkmaya basladi ama belli etmemek icin cabaliyordum o ise pis pis siritiyordu abimin istanbul’da oldugu birgun yengemle ayni odada kalacakdim, yatmadan once sakin bu gece uyuma yoksa seni pisman ederim dedi… Ben de saka yapiyor, beni uyutmamak icin soyledigini dusunuyordum.
Aksam oldu herkes uyutu ben ve yengem tv izliyorduk, ben yataga girmis o ise cekyatta izliyordu. usudugunu soyleyip ayak ucuma girdi. Ben tv izlerken uyumusum, bir ara aglama sesi ile uyandim. Bir baktim yengem, yani gulum agliyordu. Niye agladigini sordum o ise abimi ozledigini soyledi, benim de uykum kacmis ona sarilmis onun dertlerini dinliyordum konustukca konusuyordu. Bu sirada usumus yataga girmistik, ben ona sarilmis, o da bana sarilmis, ama benim sikim dimdik olmustu. Farkindaydi ama hicbirsey demiyordu, ben de onu teselli ediyor, onu opuyor ama belli belirsiz opuyordum, yanagindan yavas yavas operken, yanginin heryerini opuyordum…
Bir ara dudaginin yanina kadar geldim, ama cesaret edemiyordum. Yaklasik yarim saat kadar sessizce birbirimize sarili kaldik. Ben onu devamli canim yengem deyip yanagindan opuyordum. Sonunda yavas yavas opucuklerle dudaginin yanina kadar geldim, yanina bir opucuk konduracakken ne oldugunu anlamadan deliler gibi opusmeye basladik…
opustukce opusuyor birbirimizi bitiriyorduk. Ben yavasca goguslerine inmeye basladigimda sadece yapma diyebildi, ama ben yaladikca mayisiyordu, bir elimle de pijamasini cikariyordum, sonunda kilotla kaldiginda o da bana yardim ederek kilotunu cikardik ve ben yalamaya basladim yaladikca sacimi cekiyordu, bense zevkin dorugunda bosalmak uzere idim, o ise kafami birakmiyordu yalamam icin…
Ben yaladikca gelmek uzere oldugumu anladim ve kilotumum icine bosaldim bosaldigimi anladiginda durmamam icin dudagima yapisti ve hic durmadan yine sikimim kalkmasini sagladi…
Bu sefer dudagini goguslerini yalamam icin beni asagiya dogru indiriyordu. Goguslerini yaladikca ben yine gelecegimi anladim ve bacaklarinin arasina gecerek amina girmek icin posizyonumu aldim ve icine girdigimde aminin firindan farki yokdu…
Amina girdikden iki dakika sonra sarsila sarsila icine bosaldim ve yanina uzandigimda kanter icinde kaldigimi anladim, o ise aglamaya basladi neden agladigini sordugumda abime
karsi yaptigimizin yanlis oldugunu soyledi, bense onu teselli ettim ve konusurken uyumusum sabah erken kalkip dershaneye giddim ama aklim dersde degil, evde, gulumdeydi…
Dersler bittiginde eve gittigimde o uzanmis yatiyo,r hasta oldugunu soyluyordu. Annem ben de yanina giddigimde basini agridigini ve sessiz olmamisi istiyordu. Ben odama gittim ve ders calismaya basladim, kapinin sesini duydum 15 20 dakika sonra iceri gittigimde annemim disari gittigini soyledi…
Yanina yaklastim ve onu opmek istedim ama o karsi cikiyor, istemiyordu. Bir daha olmayacak diyordu. Bense devami gelmesini ve onunla yine sikismek istedigimi soyledim ve dudaklarina yapistim, istemedi ama optukce oda kendini bana birakiyordu, bir kere daha
sikistikden sonra ben dus aldim ve ders calismak icin odama gectim.
Sonra 3 yil boyunca evin heryerinde hergun sikismeye basladik…
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder